V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Alkuperäinen kirjoittaja hohoo:Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Mä olen sitä mieltä, että jos seksi on ennen huvittanut, mutta sitten halut häviävät eikä toisen osapuolenkaan tyydyttäminen kiinnosta, niin kaikki EI OLE muuten hyvin. Jollain muullakin saralla siis mättää, vaikkei sitä heti huomaisi.
Elämässä on paljon muutakin asioita kuin toisen tyydyttäminen. Ilmaisit asian tosi negatiivis sävytteisesti. Yäk.
Juu on. Seksi ja seksuaalinen läheisyys on kuitenkin aika oleellinen osa parisuhdetta. Ja seksi yleensä on sellainen asia joka ei pidemmän päälle toimi, jos muu arki ei toimi.
En ymmärrä miksi ei haluaisi tyydyttää kumppaniaan jos kaikki on muka suhteessa hyvin. Enkä nyt hae tällä sitä, että pitäisi jatkuvasti olla sekstaamassa.
Vaan sitä, että jollei lainkaan halua toiseen koskea seksuaalisessa mielessä, niin ei suhteessa silloin mielestäni ole kaikki kunnossa.
Tosta lopusta mä olen samaa mieltä.
Ap:n suhde on selkeästi kriisissä, mutta seksin vähäisyys on vain oire siitä. Todellinen syy on joku ihan muu, mistä seksin vähäisyys johtuu. Ja se syy pitäisi saada selville. Ei se seksiterapeutti mitään taikoja osaa tehdä, millä vaimon saa naps vaan halukkaaksi.
Tosin vaikka ap:n suhteessa olisi kaikki täydellisesti, 2krt/vko voi silti olla "liikaa" odotettu. Se, että kumppani tuntisi edes joskus aitoa halua koskettaa, taas ei.