Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Nyt alko jurppimaan noi kermaperseet taas oikein urakalla. Kultalusikka suussa on synnytty.. ja taidettu se lusikka työntää vähän liian syvälle. :kieh:
Toivottavasti löytävät edestään...
Mua niin jurppii sun idiootin horon asenne toimeentulevia kohtaan. Mä en ole kermaperse, vaan olen elänyt elämän niin kuten ymmärrän sen menevän ihan mukavasti. Vanhempani eivät ole rikkaita eivätkä ole antaneet montaakaan euroa avustusta. Olen opiskellu kokonaisuudessaan hmm... kuusi vuotta ammatillista koulutusta eri asteilla ja kyllä, kitkutellut ne opiskeluvuodet pienellä rahalla. Se nyt meni siinä kitkutellessa. Sitten olin vuoden työttömänä ja mies opiskeli, ei ostettu oikeestaan mitään. Opiskeluaikan kävin iltatöissä koko ajan eli raadoin kolme vuotta aamusta iltaan joko koulua tai duunia. Tultiin toimeen. Tulot oli noin 800 ? meidän perheeltä, mutta meille oli itsestäänselvää yrittää vaan selvitä.
Nyt olen töissä ja elän "leveästi" kai jollain mittapuulla ja ihan hyvällä omalla tunnolla. Raadan töissä ja saan niin paljon rahaa, että voin mennä kauppaan ja ostaa mitä vaan, reissataan min. yksi matka vuodessa. Mieheni on myös opiskellut ja on ihan kunnon työssä.
En ole kermaperse vaan saanut tämän kaiken pikku hiljaa, vittu työllä. Sulla ei viissiin kovasti järki päätä paina, jos haukut apinoiksi niitä, jotka eivät ole sairaita ja köyhiä eivätkä aina ymmärrä niitä kuvioita (eikä tarvitsekaan). Anteeksi niin saatanasti että me pärjätään ja maksetaan paljon veroja. Luulisi tämän olevan se positiivinen asia. Sairastumiset on asia erikseen, mutta ei kaikki köyhät nyt hemmetti ole sairaita.