kuinka pian synnyttämisestä saa alkaa kuntoilla kunnolla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja märyapina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sellaista olen kuullut, että rankempia vatsalihastreenejä kannattaa tehdä vasta 6kk:n (!!!) kuluttua synnytyksestä, että vatsalihakset ovat kunnolla vetäytyneet sisään eivätkä jää repsottamaan. Muuten varmaan oman jaksamisen mukaan.
 

Yhteistyössä