Miten saisi tämän arjen toimimaan paremmin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivo

Vieras
Tuntuu että kiire koko ajan.. ei ennätä olla kunnolla lasten kanssa, ei tehdä kotihommia (teen oikeesti niin vähän kotihommia kuin mahdollista ja sen kyllä huomaa), ei ulkoilla ja kuntoilla, nauttia elämästä. Aina kiire ja huono omatunto. Miten te muut saatte arjen toimimaan?
 
Mä luulen, että kamppailen tämän asian kanssa vielä 20vuotta :D Mutta meillä oli aivan hirveä syksy. Joululomalla päätettiin, että pidetään molemmat omasta kuntoiluajasta kiinni. On muuten helpotttanut.

Mutta iso asia on, että voin tehdä etäpäiviä, jolloin teen aivan pokkana 6,5 tuntista päivää, kun kotona ei mene aikaa työkavereiden kanssa jutteluun yms. Lisäksi meillä molemmilla on työ, jota voi itse säädellä. Eli miinuksia tulee, mutta niitä paikkaillaan esim nyt kun mies ja lapsi ovat lomalla.
 
Kai mä nyt vähän kerkeen olla lasten kans ja vähän tehdä kotihommia, mutta pointti olikin se ettei mitään ennätä kunnolla.Ääh anna olla et sä ymmärtäny kysymystä.
 
Teen ruoat pariksi päiväksi kerrallaan niin toisena iltana vain lämmittää. Laitan illalla kaikki valmiiksi aamuksi ja keittiö siistiksi kuten muutkin paikat.
Ja ennenkaikkea herään ennen muuta perhettä niin saan hetken aamuisin omaa aikaa, laitan itseni ennen muiden herätystä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:
Teen ruoat pariksi päiväksi kerrallaan niin toisena iltana vain lämmittää. Laitan illalla kaikki valmiiksi aamuksi ja keittiö siistiksi kuten muutkin paikat.
Ja ennenkaikkea herään ennen muuta perhettä niin saan hetken aamuisin omaa aikaa, laitan itseni ennen muiden herätystä.





NÄIN MINÄKIN!!:D
 

Yhteistyössä