T
Tankero
Vieras
Miten nelikymppiset naiset, onko teillä hyvä itsetunto ja seesteinen olo itsestänne/ulkonäöstänne? Hieno juttu jos on. Olen lasten jälkeen jäänyt lievän ylipainon puolelle (vaikka yritän kovasti laihtua ja kuntoilla terveellisin menetelmin). Yritän hoitaa ulkonäköäni mahdollisimman hyvin (sopiva meikki, hiukset, ihonhoito, tyylikkäät vaatteet yms), mutta minulla on todella huono itsetunto. Olen iloinen, seurallinen, puhelias ja juttelen mielelläni ihmisten kanssa. Tunnen itseni rumaksi ja lihavaksi. Tiedän olevani mukava ja seurallinen, mutta haluaisin olla kaunis ja viehättävä. Oma mieheni ei koskaan kehu naiseuttani, vaikka olen sitä häneltä pyytänyt. Olisi kiva saada joskus miehiltä jotain kehuja, mutta niitä ei ole kyllä kuulunut aikoihin.
Vai onko tämä alkavaa keski-iän kriisiä? Miten hyväksyisin ulkonäköni ja painoni? Luonteessani en muuttaisi muuta kuin tämän, että hyväksyisin itseni vihdoinkin...?
Vai onko tämä alkavaa keski-iän kriisiä? Miten hyväksyisin ulkonäköni ja painoni? Luonteessani en muuttaisi muuta kuin tämän, että hyväksyisin itseni vihdoinkin...?