Mä tässä odottelen, että likka tulisi kotio ja päästäisiin lenkille. Illalla voisi sitten kuntoilla crosstrainerillä kun tuo jalkakin alkaa olla paremmassa kunnossa. Paino on tippunut 3kg, valtavaa
:ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Vielä en uskalla, vaikka edellisestä lenkisä on jo kaksi viikkoa! |O
Yhä yskittää niin että aijaijai...
Ehkä huomenna varovasti.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:vastahan mä viimeksi la-aamuna kuntoilin :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:vastahan mä viimeksi la-aamuna kuntoilin :saint:![]()
Mulla on pieni aavistus siitä mistä "kuntoilusta" tässä on nyt kyse![]()
Vai että la-aamulla, mulla la-iltapäivä
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:vastahan mä viimeksi la-aamuna kuntoilin :saint:![]()
Mulla on pieni aavistus siitä mistä "kuntoilusta" tässä on nyt kyse![]()
Vai että la-aamulla, mulla la-iltapäivä
:saint:
dääämhitto kun taas kuntoilututtais
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Seuraavasta kuntoilusta ei ole mitään tietoakaan :kieh: :kieh: Kun se kuntolaite on aivan uskomaton pässi jota tekis mieli vähän kouluttaa!! |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Seuraavasta kuntoilusta ei ole mitään tietoakaan :kieh: :kieh: Kun se kuntolaite on aivan uskomaton pässi jota tekis mieli vähän kouluttaa!! |O |O
niinhän ne kaikki tahtoo olla :/ mitään hyötyä niistä ei saa jos ei itse hikoile sydän väpättäen ja kuola valuen tosin suu kuivuneena :|
onneksi on tvshopissa aina uusia laitteita, ei paljoa mun elämää hetkauta vanhan rikkoutuminen tai väsähtäminen tai ennenkaikkea se pässiytyminen :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Onneks mullakin on postimyynnistä tilattu crosstrainer, sillä ei ainakaan ole pässin oireita! Tottelee mua vallan mainiosti![]()