?
--
Vieras
onko sulla kuvaa nyt niistä ajoista kun olit niin laiha? olis kiva nähdä miltä sun kroppa näytti sillo ku olit tyytyväinen 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja ex-luuranko:jos olet painanut tosiaan noin vähän ennen raskautta niin miten pystyit elämään oikeasti? itse painoin ennen 47 ja olen 170 pitkä.. ahdisti tosissaan ku luut kolisikuvia katsoo niin olin oksettavan laiha.. ei pystynyt seinään nojaamaan ku selkäranka painoi kipeästi seinää vasten..
mä olen laitanut joskus tänne kuviaeikä kukaan sanonut että olin kovin laihaa,me vaan ollaan kaikki niin yksilöllisiä,ehkä mulla ei silloin ollut lihaksia vaan paljon ja ehkä olin lyhyempi en vaan muista,mutta mikä vika ei ollut vaan hieno kroppa oli ja paljon miehiä,mutta 61 on mulle oikeasti liika,pitää olla edes 55 niin se on todellakin hyvää
Alkuperäinen kirjoittaja --:onko sulla kuvaa nyt niistä ajoista kun olit niin laiha? olis kiva nähdä miltä sun kroppa näytti sillo ku olit tyytyväinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja --:onko sulla kuvaa nyt niistä ajoista kun olit niin laiha? olis kiva nähdä miltä sun kroppa näytti sillo ku olit tyytyväinen![]()
mun pitää ne saada vaikka huomenna,nyt mies meni nukkumaan =) kun ne on jossain muistikorttilla tai joku juttu se ainakin oli,harmi kun täällä ei ole,itsekin niin kovasti haluan näyttää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei juma...tää päättyy samalla lailla kuin muutkin. Etkö sä saa ikinä tarpeekses?!?! Jauhat ja jankkaat samaa, painosta, hiuksista, rahankäytöstä ja porukka ihannoi. Ihan sama mitä sulle sanoo, et välitä mistään, kunhan saat vaan huomiota.
Ja mieti muuten miten voit loukata kommenteillasi yli/normipainoisia, esim. ettet kehdannut mennä normaalipainoisena ulos?!?! Ai niin, mutta ethän sä välitä mistään muusta kuin itsestäs. Sinä sinä sinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:no en ole hoikka 10kiiloa pitää saada pois tai 5 ja kinteyttää,mä en ole tottunut olla 61kiiloinen kun yleensä 50-52 on mulle aina ollut paras paino,sitten olo tuntu seksikkämältä,kuin nyt
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Voi kristus tuota hoikkien ihmisten valittamista "läskeistä". Ei voi mennä noin huonosti elämässä, että pitää hysterisoida olemattomista läskeistä.
Tässä järkeä. Ei kannata vähentää syömistä, vaan lisätä liikkumista. Olet Savanna nyt jo hoikka.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Painoosi ja pituuteesi viittaamatta tuolla dieetillä et saa pois mitään.
Jos liikut enemmän on sun myös syötävä enemmän.
Jos et syö mitään, niin elimistö heittää säästöliekille ja kerää niistäkin nutrileteista sen pienen rasvamäärän varastoon, minkä niistä vain saa.
Jos haluat laihtua, niin mieluummin syöt niinkun ennenkin mutta liikut enemmän.
Ja ruokavaliota voit muuttaa vaikka sen verran, että enemmän lihaa, lihakset tarvitsee liikkuessaan proteiinia.