Elikkä aidan rakennus on edessä. Kuinka lähelle rajaa saa aidan rakentaa, ilman että siihen tarvii naapurinlupaa. Entä pensaat ja puut, jotka kasvavat aivan rajalla, saako ne kaataa omin lupinensa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juopunut ihminen joka kulkee laialta toiselle hoippuen meidän pihallamme.Alkuperäinen kirjoittaja ?:mikä on juokale?
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja ?:mikä on juokale?
Samaa mietin minä.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja ?:mikä on juokale?
Samaa mietin minä.
hö, yleisesti käytetty sana juoposta
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja ?:mikä on juokale?
Samaa mietin minä.
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja ?:mikä on juokale?
Samaa mietin minä.
miten yleisesti?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja ?:mikä on juokale?
Samaa mietin minä.
en täällä pääkaupunkiseudulla ole kertaakaan sanaa kuullut, vaikka asunut koko ikäni. varmaan käytössä jossain pöndellä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja ?:mikä on juokale?
Samaa mietin minä.
miten yleisesti?
ehkä susirajan takan yleisesti??