?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:älä savanna laihduta. tikkulauta ei ole kenenkään mieleen. ja sun viimeisetkin tissintapaiset häviää.
on mulla tissit vai pitääkö mun taas kuva laita,eikä ne häviä,mä olin 52 ja jopa 50 monta kerta
Sulla mitään rintoja ole, ainakaan kuvien perusteellaja ne ei ole edes katsojan silmässä
kyllä sulla on suuret luulot itsestäsi, ehkä niin on hyväkin. Tunnot kohillaan.
toi kuva oli silloin otettu just sen varten kun joku huusi sama,niin ja vaikka ne ei ole isot,niin en mä ees halua isot,vaan olen tytyväinen mitä mulla on =)
http://www.aijaa.com/v.php?i=5365849.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:älä savanna laihduta. tikkulauta ei ole kenenkään mieleen. ja sun viimeisetkin tissintapaiset häviää.
on mulla tissit vai pitääkö mun taas kuva laita,eikä ne häviä,mä olin 52 ja jopa 50 monta kerta
Sulla mitään rintoja ole, ainakaan kuvien perusteellaja ne ei ole edes katsojan silmässä
kyllä sulla on suuret luulot itsestäsi, ehkä niin on hyväkin. Tunnot kohillaan.
toi kuva oli silloin otettu just sen varten kun joku huusi sama,niin ja vaikka ne ei ole isot,niin en mä ees halua isot,vaan olen tytyväinen mitä mulla on =)
http://www.aijaa.com/v.php?i=5365849.jpg
Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
miten joku ees viittii olla noin typerä kuin nyt sinä ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
Niinpä. Savanna on hyvännäköinen ja hänellä on nätti kroppa. Hienot tissitkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
nainen joka itsekkin muistuttaa pikku poikaa kropaltaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Sanoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
Ei ole kukaan mies vielä pojaksi luonnehtinut. Yleensä semmoset nätisti sanottuna vähän runsaammat naiset on sitä mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Sanoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
onko se sulle joku ongelma vaikka hänen kroppansa sellasta muistuttaskin ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Onko:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Sanoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
Sulla jotain itsetunto ongelmia kroppaskaa ku kommentoit joka viestiin vaikka sulle ei mitään sanota.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaikka:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Sanoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
Ei ole kukaan mies vielä pojaksi luonnehtinut. Yleensä semmoset nätisti sanottuna vähän runsaammat naiset on sitä mieltä.
Itse olen 177 cm, 68 kg, niin en todellakaan haluaisi muistuttaa kropaltani poikaa, jolla ei rintoja ym..
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Onko:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja Sanoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
Sulla jotain itsetunto ongelmia kroppaskaa ku kommentoit joka viestiin vaikka sulle ei mitään sanota.
et osannut sitten vastata mitenkään kysymykseeni.
Mulla ei ole kroppani kanssa mitään ongelmaa ( toisin kuin sinulla ilmeisesti kun pitää täällä haukkua muiden olemusta ) .
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Vaikka:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Sanoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
Itse olen 177 cm, 68 kg, niin en todellakaan haluaisi muistuttaa kropaltani poikaa, jolla ei rintoja ym..
Sä ootkin niin suuri, että sua saattaskin luulla sit mieheksi helpommin kun mua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Sanoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Sanoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
Sulla on aina yhtä ihana luulo kommentoijista, kuin bannukakullakinihme juttu?? Toisten mielestä poikamainen laihuus ei vaan ole kaunista eikä naisellista. Muutamat miehet voivat kyllä olla erimieltä, tai vinksahtaneet naiset
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Sanoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
Sulla on aina yhtä ihana luulo kommentoijista, kuin bannukakullakinihme juttu?? Toisten mielestä poikamainen laihuus ei vaan ole kaunista eikä naisellista. Muutamat miehet voivat kyllä olla erimieltä, tai vinksahtaneet naiset
![]()
Muutamista ei nyt puhuttu. Ei ole muutama, kun tykkää tälläisistä. Enkä sitäpaitsi ole poikamainen. Olen siro ja pieni. Eikä mulla roiku mikään paikka.
Alkuperäinen kirjoittaja Mutta:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Sanoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
![]()
Muutamista ei nyt puhuttu. Ei ole muutama, kun tykkää tälläisistä. Enkä sitäpaitsi ole poikamainen. Olen siro ja pieni. Eikä mulla roiku mikään paikka.
Eihän Sirkka ole kuullutkaan varmaan koskaan nimestä kuntosali että siä saa paikat näyttämään hyviltä eikä anorektikolta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Mutta:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Sanoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
![]()
Eihän Sirkka ole kuullutkaan varmaan koskaan nimestä kuntosali että siä saa paikat näyttämään hyviltä eikä anorektikolta.
No mä en näytä anorektikolta. Aika lailla kuultaa vaan sulla läpi nyt jonkinmoinen kateus.
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Mutta:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Sanoo:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi savanna raukka, häpeäisin puolestasi, jos mua ei naurattais näin paljonNoi pussit ei ole rintoja nähneetkään! Oletko kokeillut sellaisia geelitäytteisiä rintaliivejä? Niillä saa noinkin pienet rinnat näyytämään terhakoilta ja neitseellisiltä. Nythän imetyksen jättämät jäljet huomaa noin huonosta kuvastakin!
![]()
No mä en näytä anorektikolta. Aika lailla kuultaa vaan sulla läpi nyt jonkinmoinen kateus.
Kateus? Ei hyvää päivää. En oo ikinä kadehtinut muodottomia ihan huuhaan näkösiä naisia. Sporttiset, vähän muotoja omaavat naiset on naisellisia.