Kuinka paljon viikossa saa pudotta kiiloja,onko 2kg liika?

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja ex-luuranko:
jos olet painanut tosiaan noin vähän ennen raskautta niin miten pystyit elämään oikeasti? itse painoin ennen 47 ja olen 170 pitkä.. ahdisti tosissaan ku luut kolisi :( kuvia katsoo niin olin oksettavan laiha.. ei pystynyt seinään nojaamaan ku selkäranka painoi kipeästi seinää vasten..

mä olen laitanut joskus tänne kuvia :whistle: eikä kukaan sanonut että olin kovin laihaa,me vaan ollaan kaikki niin yksilöllisiä,ehkä mulla ei silloin ollut lihaksia vaan paljon ja ehkä olin lyhyempi en vaan muista,mutta mikä vika ei ollut vaan hieno kroppa oli ja paljon miehiä,mutta 61 on mulle oikeasti liika,pitää olla edes 55 niin se on todellakin hyvää

Ja sekö on kehumisen aihe kun on ollut paaljooon miehiä!?

Alkuperäinen kirjoittaja --:
onko sulla kuvaa nyt niistä ajoista kun olit niin laiha? olis kiva nähdä miltä sun kroppa näytti sillo ku olit tyytyväinen :)

mun pitää ne saada vaikka huomenna,nyt mies meni nukkumaan =) kun ne on jossain muistikorttilla tai joku juttu se ainakin oli,harmi kun täällä ei ole,itsekin niin kovasti haluan näyttää :(

Alkuperäinen kirjoittaja --:
onko sulla kuvaa nyt niistä ajoista kun olit niin laiha? olis kiva nähdä miltä sun kroppa näytti sillo ku olit tyytyväinen :)

mun pitää ne saada vaikka huomenna,nyt mies meni nukkumaan =) kun ne on jossain muistikorttilla tai joku juttu se ainakin oli,harmi kun täällä ei ole,itsekin niin kovasti haluan näyttää :(

Sanot sille et tarviit kuvat heti! Sillähän on se lomakin kerran!

[

++++
"Mutta mulle hyvää kun joku päättä mun kroppasta ja hyvää näin kun mä en itse ees halua olla iso tai kasvaa vielä isommaksi,mielummin olen laiha[/quote]
++++++

Anteeksi nyt vain Savanna hyva, mutta olisiko hyva jos menisit psykologin puheille ja miettisit siella miksi yleensa olet strippaus-alalla? Missa kohtaa elamassasi sinulle on tapahtunut jotain niin hirveaa etta miehilla on oikeus paattaa sinun vartalostasi??Surullista on myos etta tuntuu etta talla palstalla on monta henkiloa jotka ihannoivat Savannan elamaa ja ammattia. Stripparit puolustavat monesti ammattiaan silla etta heilla on valtaa miehiin, kun todellisuudessa ihminen jolla on kaikki sisimmassa hyvin, ei voisi kuvitellakkaan nayttelevansa itseaan limaisille miehille.Todella kauheaa.Ja viela kauheampaa on etta miehesi ja pomosi hyvaksikayttavat haikailematta sinun haavoittuneisuuttasi, jotenkin ne viela voin tajuta etta osa asiakkaistasi on varmaan jotain miesressukoita mutta koko seksibisnes perustuu hyvaksikayttoon ja siihen etta tehdaan rahaa naisen kustannuksella.Mikaan mita voit ansioillasi shoppailla ei ole sen arvoista etta sen vuoksi teet itsestasi lattiamaton jota miehet tallaa.Ryhdistaydy nainen ja etsi itsellesi apua!!

Ei juma...tää päättyy samalla lailla kuin muutkin. Etkö sä saa ikinä tarpeekses?!?! Jauhat ja jankkaat samaa, painosta, hiuksista, rahankäytöstä ja porukka ihannoi. Ihan sama mitä sulle sanoo, et välitä mistään, kunhan saat vaan huomiota.

Ja mieti muuten miten voit loukata kommenteillasi yli/normipainoisia, esim. ettet kehdannut mennä normaalipainoisena ulos?!?! Ai niin, mutta ethän sä välitä mistään muusta kuin itsestäs. Sinä sinä sinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei juma...tää päättyy samalla lailla kuin muutkin. Etkö sä saa ikinä tarpeekses?!?! Jauhat ja jankkaat samaa, painosta, hiuksista, rahankäytöstä ja porukka ihannoi. Ihan sama mitä sulle sanoo, et välitä mistään, kunhan saat vaan huomiota.

Ja mieti muuten miten voit loukata kommenteillasi yli/normipainoisia, esim. ettet kehdannut mennä normaalipainoisena ulos?!?! Ai niin, mutta ethän sä välitä mistään muusta kuin itsestäs. Sinä sinä sinä.

sait ajatukset sanottua mitä itsekkin ajattelin!

Painoosi ja pituuteesi viittaamatta tuolla dieetillä et saa pois mitään.
Jos liikut enemmän on sun myös syötävä enemmän.
Jos et syö mitään, niin elimistö heittää säästöliekille ja kerää niistäkin nutrileteista sen pienen rasvamäärän varastoon, minkä niistä vain saa.

Jos haluat laihtua, niin mieluummin syöt niinkun ennenkin mutta liikut enemmän.
Ja ruokavaliota voit muuttaa vaikka sen verran, että enemmän lihaa, lihakset tarvitsee liikkuessaan proteiinia.

no en ole hoikka 10kiiloa pitää saada pois tai 5 ja kinteyttää,mä en ole tottunut olla 61kiiloinen kun yleensä 50-52 on mulle aina ollut paras paino,sitten olo tuntu seksikkämältä,kuin nyt

Mä olen Savanna 159 cm ja 59 kg. Kiloja on vielä muutama raskauden jälijiltä, mutta nytkin olen ihan normaalipainoinen. Haluaisin päästä siihen missä olin ennen raskautta eli 55 kg. Sun mittapuulla olen varmaan järkyttävä möhömaha läski, mutta olen tyytyväinen vartalooni ja rakastan olla ÄITI, sen vuoksi kestää ne muutamat ekstrakilotkin aivan helposti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Painoosi ja pituuteesi viittaamatta tuolla dieetillä et saa pois mitään.
Jos liikut enemmän on sun myös syötävä enemmän.
Jos et syö mitään, niin elimistö heittää säästöliekille ja kerää niistäkin nutrileteista sen pienen rasvamäärän varastoon, minkä niistä vain saa.

Jos haluat laihtua, niin mieluummin syöt niinkun ennenkin mutta liikut enemmän.
Ja ruokavaliota voit muuttaa vaikka sen verran, että enemmän lihaa, lihakset tarvitsee liikkuessaan proteiinia.
Tässä järkeä. Ei kannata vähentää syömistä, vaan lisätä liikkumista. Olet Savanna nyt jo hoikka. :) Painottaisin enemmänkin elämäntapojen tervehdyttämistä. Liikuntaa ja ulkoilua päivittäin ja monipuolinen ruokavalio. Alkoholi ja herkuttelu minimiin. Jos paino on siitä tippuakseen, se tippuu, mutta älä ihmeessä millekkään laihdutusvalmisteelle ala.

Savanna, sä et tuu laihtumaan tolla menolla,jos juot vähänki alkoholia, niissä on kaamee määrä kaloreita.

JA LAIHTUMINEN SUN TAPAUKSESSA ON JO LIIKAA, SÄ KUOLET TOTA MENOA. LOPETA SE EES LASTESI VUOKSI! Tota sun sairautta kutsutaan jo anoreksiaksi... mee hoitoon!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä