Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kaikki alkoholi lihottaa, siinä on kaloreita. Pelkästään jättämällä alkoholin pois laihtusit helposti, ilman minkäänlaista lisävaivaa. Lisäksi toi alkoholi turvottaa ja vaikuttaa ihon kuntoon.
en mä oikein ees jaksaa juoda alkoholia,ehkä vaan joskus
No aika useasti kuin joskus olet täällä ainakin sanonut juovasi!
mä join viimeks vuos sitten ja yks kk vain ja joskus siis vain viikonloppuisin kun olin masentunut,niin ja nyt olen jo töissä 2,5kk mutta juon vain 1kk kun siitä ennen olin lopettamassa lääkitys,mutta juon kans vain joka vikonloppu,mutta en enää jaksa oikeastaan,päätin niin että jos vaan hyvää asiakas tulee niin sitten,kun työ onnistu paremmin jo 3n lasin jälkeen,mutta joskus harvoin kotona tykkän otta lasillinen ja jopa puoli punaviinia kun rakastan sen maku ja elokuvan kans se on paras nautinto
Tuosta sun selityksestä saa semmoisen kuvan että oisit juonut viimeksi vuosi sitten loppu onkin aika sekavaa mistä ei selkoa tullut. ??
Mä sanoin myös että jo kuukaus juon taas,mutta ei tietenkään joka päivää vaan kerran pari viikossa jos senkin
Mutta mikä väliä mitä ja kuinka paljon juon mä
Teillä on niitä avauksia mitä lasissa monta kerta viikossa :headwall:
ja en tiedä ottako mun juominen niin päähään vaan te kysytte muuten vaan,mutta kun mulle jo sanottiin että joka päivää olen krapulassa ja seuravana päivänä väsynyt lasten kaa,niin sen takia vastan noin ilkeästi ehkä