Voi kristus tuota hoikkien ihmisten valittamista "läskeistä". Ei voi mennä noin huonosti elämässä, että pitää hysterisoida olemattomista läskeistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:52 on paas paino kuitenkinenkä halua olla mikään anorektikko vaan hoikka ja seksikäs ja tiedän oma itseä sen verran että tiedän että tä paino 61 on mulle todellakin liika tai voi olla se on jopa 62
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mutta jos nyt rupen juomaan vain vettä 2liitra päivässä ja syödä vain alevo tai nutrilett,sitten vielä juosta juoksumatolla 3x päivässä niin kuinka paljon lähtee?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:No kyllä mä tunnen itseä paremmin B) eikä mun kroppa ole mikään hyvää,se ei edes ole tytyväinen mihin pitää ja mä haluan että vatsa ei olisi sekä ne 10 kiiloa haluan pois,mä muistan minkäläinen olin kun olin 52 ja silloin olin kaunis ja nyt jopa kaksoileukka näy jos en pitää pää korkealla,yöäk
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:No kyllä mä tunnen itseä paremmin B) eikä mun kroppa ole mikään hyvää,se ei edes ole tytyväinen mihin pitää ja mä haluan että vatsa ei olisi sekä ne 10 kiiloa haluan pois,mä muistan minkäläinen olin kun olin 52 ja silloin olin kaunis ja nyt jopa kaksoileukka näy jos en pitää pää korkealla,yöäk
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:paino on 61-62
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Voi kristus tuota hoikkien ihmisten valittamista "läskeistä". Ei voi mennä noin huonosti elämässä, että pitää hysterisoida olemattomista läskeistä.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:suosittelen kanssa kiinteytystreeniä, ei laihdutusta. Kun kiinteydyt, näytät hoikemmalta mutta paino voi jopa nousta kun tulee kiinteät lihakset
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Sulla taitaa olla kaiken muun vaivan lisäksi myös anoreksia :/ Miksi et ole mihinkään KOSKAAN tyytyväinen? Oletko masentunut? Harkitse vakavasti lääkitystä!
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Vesi itsessään on aika puisevaa litkiä, jos ei ole jano. Kokeiles juoda vaikka eri makuisia teelaatuja
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Sulla taitaa olla kaiken muun vaivan lisäksi myös anoreksia :/ Miksi et ole mihinkään KOSKAAN tyytyväinen? Oletko masentunut? Harkitse vakavasti lääkitystä!
Ei lääkitys auta![]()
Sitten mun pomo on kans masentunut eikä hänelle mitään kelpa,kun hän sanoi jo mulle 100vatsalihaksia päivässä on mulle hyvää sekä pieni laihdutusja kysyy vaikka mun mieheltä,että hänellekin olen läski :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Sulla taitaa olla kaiken muun vaivan lisäksi myös anoreksia :/ Miksi et ole mihinkään KOSKAAN tyytyväinen? Oletko masentunut? Harkitse vakavasti lääkitystä!
Ei lääkitys auta![]()
Sitten mun pomo on kans masentunut eikä hänelle mitään kelpa,kun hän sanoi jo mulle 100vatsalihaksia päivässä on mulle hyvää sekä pieni laihdutusja kysyy vaikka mun mieheltä,että hänellekin olen läski :snotty: