Kuinka paljon viikossa saa pudotta kiiloja,onko 2kg liika?

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi kristus tuota hoikkien ihmisten valittamista "läskeistä". Ei voi mennä noin huonosti elämässä, että pitää hysterisoida olemattomista läskeistä.

lopeta syöminen ja liiku enemmän, siinä sulle neuvo! miks sun pitää tehdä samanlainen aloitus kerran viikossa, etkö ymmärrä saman asian jo vähemmälläkin!!!???

52 on paas paino kuitenkin:D enkä halua olla mikään anorektikko vaan hoikka ja seksikäs ja tiedän oma itseä sen verran että tiedän että tä paino 61 on mulle todellakin liika tai voi olla se on jopa 62

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
52 on paas paino kuitenkin:D enkä halua olla mikään anorektikko vaan hoikka ja seksikäs ja tiedän oma itseä sen verran että tiedän että tä paino 61 on mulle todellakin liika tai voi olla se on jopa 62

Minusta 61-62/170 ovat hyvät mitat

Mutta jos nyt rupen juomaan vain vettä 2liitra päivässä ja syödä vain alevo tai nutrilett,sitten vielä juosta juoksumatolla 3x päivässä niin kuinka paljon lähtee?

Voipi hyvin lähtee vain lihaksista, eipä oo suositeltavaa ja noi alevot sun muut on kyllä tarkotettu oikeesti ylipainoisille.

No kyllä mä tunnen itseä paremmin B) eikä mun kroppa ole mikään hyvää,se ei edes ole tytyväinen mihin pitää ja mä haluan että vatsa ei olisi sekä ne 10 kiiloa haluan pois,mä muistan minkäläinen olin kun olin 52 ja silloin olin kaunis ja nyt jopa kaksoileukka näy jos en pitää pää korkealla,yöäk

Toi ei kyl ole enää terve ajattelutapa

No kyllä mä tunnen itseä paremmin B) eikä mun kroppa ole mikään hyvää,se ei edes ole tytyväinen mihin pitää ja mä haluan että vatsa ei olisi sekä ne 10 kiiloa haluan pois,mä muistan minkäläinen olin kun olin 52 ja silloin olin kaunis ja nyt jopa kaksoileukka näy jos en pitää pää korkealla,yöäk

Alkoholi ja suolainen ruoka voi turvottaa kasvoja. Ehkä se kiinteyttäminen olis sulle oikea vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Voi kristus tuota hoikkien ihmisten valittamista "läskeistä". Ei voi mennä noin huonosti elämässä, että pitää hysterisoida olemattomista läskeistä.

Joo,mun paino ei mulle ole mikään stressi eikä kauneus muuten,mutta kun olen semmosella alalla missä kaikki pitäis olla täydellistä,niin ottaa päähään kun meen lavalle ja yritän seisoa niin ettei vatsa näkyis tai kaksoileukka tai muuta ja selulitti mulla on kans,kyllä mun pitää otta itseä niskasta kiinni ja dietille sekä kinteyttää kaikki paikat

Ei todellakaan kannata pikadieetit..keskityt vaan lihaksiin niin kroppakin kaunistuu. Ite oon 160cm ja 53kg, lihasta löytyy ja kroppa timmi, kun on salilla tullu runsaasti käytyä :)

Selluliittiä voi olla hoikillakin. Siis niillä sellaisilla joka säkin olet. Turhaa narinaa tuo sun touhus, kun kerran normaalipainoinen olet. Oma mokasi jos stripparin työtä teet.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
suosittelen kanssa kiinteytystreeniä, ei laihdutusta. Kun kiinteydyt, näytät hoikemmalta mutta paino voi jopa nousta kun tulee kiinteät lihakset

joo,varmasti se on kans hyvää,mutta huhuh miten asittava juosta yöllä |O jus juoksi ja nyt istu liitran veden kans ja pakko juoda ennen nukkumaan menoa vaikka oksentaa vedestä :x
Mutta mitä nainen ei tee kauneuden takia :D

Sulla taitaa olla kaiken muun vaivan lisäksi myös anoreksia :/ Miksi et ole mihinkään KOSKAAN tyytyväinen? Oletko masentunut? Harkitse vakavasti lääkitystä!

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Sulla taitaa olla kaiken muun vaivan lisäksi myös anoreksia :/ Miksi et ole mihinkään KOSKAAN tyytyväinen? Oletko masentunut? Harkitse vakavasti lääkitystä!

Ei lääkitys auta :D
Sitten mun pomo on kans masentunut eikä hänelle mitään kelpa,kun hän sanoi jo mulle 100vatsalihaksia päivässä on mulle hyvää sekä pieni laihdutus ;) ja kysyy vaikka mun mieheltä,että hänellekin olen läski :snotty:

No tanssi onkin hyväksi kropalle. :D Sen lisäksi potki ittesi lenkille vaikka kahdesti viikossa, puoli tuntia riittää. Aluksi kävelet välillä, jos kunto ei kestä juoksemista. Ja sitten käyt salilla kaksi kertaa viikossa.

Tai hommaa personal trainer. B)

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Vesi itsessään on aika puisevaa litkiä, jos ei ole jano. Kokeiles juoda vaikka eri makuisia teelaatuja

Mulla on joku lahdustus tee,en tiedä auttako se ja saako kaikki samana aikana juoda,kun en halua sitten yllätyksiä että kun laihdun niin tulee vielä enemmän kiiloja :/ kun rupen syömään normaliisti

Sitten mun pomo on kans masentunut eikä hänelle mitään kelpa,kun hän sanoi jo mulle 100vatsalihaksia päivässä on mulle hyvää sekä pieni laihdutus ;) ja kysyy vaikka mun mieheltä,että hänellekin olen läski :snotty:

Vittu mä en kattelisi miestä joka märisisi mun painosta vaikka olisin normaalipainoinen, enkä kyllä näin ylipainoisenakaan kattelisi sellaista miestä. Enkä pomoa.

Mä sentään päätän itte omasta kropasta ja muut haistakoot kukkaset.

vaihda siinä tapauksessa sekä pomo että mies! Tuohan on törkeää. Haluatko siis laihtua pomoasi ja miestä miellyttääksesi? MInä ainakin olen tyytyväinen itseeni ja samoin mieheni vaikka painan paljon enemmän kuin sinä :) Miehet tykkää kun on jotain josta ottaa kiinni :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä