Kuinka paljon viikossa saa pudotta kiiloja,onko 2kg liika?

Status
Viestiketju on suljettu.
Suositus on 0.5-1.0 kg viikossa. Ja sulta ei voi painoa tiputtaa. Sä voit vaan liikkumalla kiinteytyä. Tai siis näin kannattaisi sun tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mutta jos nyt rupen juomaan vain vettä 2liitra päivässä ja syödä vain alevo tai nutrilett,sitten vielä juosta juoksumatolla 3x päivässä niin kuinka paljon lähtee?

mitä jos? mitä sitten? omapa on kroppas! oot aika idiootti muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mutta jos nyt rupen juomaan vain vettä 2liitra päivässä ja syödä vain alevo tai nutrilett,sitten vielä juosta juoksumatolla 3x päivässä niin kuinka paljon lähtee?

Kai sitä anoreksiaksi kutsutaan.

en tajua mikä tarve sulla on pilata vartalos! sulla on lihas joka painaa joten oisit tyytyväinen! näytät nyt hemmetin hyvältä ja laihempana olisit jo ällöttävä!

onnea anorektikon urallesi!

Hiljaa hyvä tulee. Liikuntaa n. puoli tuntia päivässä, juo paljon vettä ja turhat rasvat pois. Muuten saa kyllä syödä normaalisti. Tuolla tavalla pitäisi saada pois muutakin kuin nestettä.

Ei kannata liian laihaksi laihduttaa, miehet ei tykkää. Ihan totta! Hoikka on seksikäs, mutta ei laiha. Uskoisin, että joku 55kg voisi olla hyvä paino 170cm:lle. Vähemmän on jo liian vähän.

No kyllä mä tunnen itseä paremmin B) eikä mun kroppa ole mikään hyvää,se ei edes ole tytyväinen mihin pitää ja mä haluan että vatsa ei olisi sekä ne 10 kiiloa haluan pois,mä muistan minkäläinen olin kun olin 52 ja silloin olin kaunis ja nyt jopa kaksoileukka näy jos en pitää pää korkealla,yöäk

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä