Kuinka paljon ?/kk ruokakauppaan/ perheen koko?

Tässä mietin meidän kuukausbudjettia.
Meillä on rahaa ruokakauppaan 28?/pvä (se kertaa 31 = 868?/kk)
Sisältää kaiken mitä nyt ruokakaupasta saa.
(ei vaatteita eikä bensoja jne)
Perheessä 4 alle kouluikäistä lasta ja 2 aikuista.

Onko se paljon vai vähän?
Itsestä tuntuu että aina on loppu kuusta rahat tiukilla.
 
Kaikkeen mitä ruokakaupasta saa menee meillä kuussa n.400e
Ja perheessä 2 aikuista, 2 lasta, 2 koiraa ja kissaneiti.

ja musta se ap:n summa tuntuu hurjan suurelta..

diisseliin meillä menee kuussa n.150e
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:21 manhattan kirjoitti:
meillä menee ruoka-kauppaan noin 80 euroa/viikko, neljä alle kouluikäistä lasta ja kaksi aikuista
Miten ihmeessä sä saat rahat riittämään? Vinkkejä?
Olis ihan kiva saada vähä lisärahaa kesällä lomailuun. :whistle:
 
n.500?/kk ruokakaupaan sisältää wc-paperin, shamoon ym..
2aikuista 2 alle 4vuotiasta sekä viikolla myös 2 hoitolasta alle 4v'

ruokaa teen viikolla aamupala, lounas, välipala ja päivällinen sekä iltapala
noudatan päiväkodin ruokalistaa =)
 
meitä on minä,mies ja 4 lasta ja kuukaudessa kauppaan menee pyöree 400e sisältäen vaipat vauvalle ja taaperolle,bensaan kuussa menee 50e.ei tee onneksi tiukkaa ja maittava ruoka saadaan joka päivä kuitenkin.
 
mä vaan
Ruokakauppaa menee ruokaan kuukaudessa 1000-1300 e riippuen siitä kuinka paljon käy ruokavieraita + sitten muut sydeemit.
Perheessä meitä on 2 aik + 2 lasta + eläimet (mutta niiden ruuat ostetaan muualta)

 
Öhöm
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:43 mä vaan kirjoitti:
Ruokakauppaa menee ruokaan kuukaudessa 1000-1300 e riippuen siitä kuinka paljon käy ruokavieraita + sitten muut sydeemit.
Perheessä meitä on 2 aik + 2 lasta + eläimet (mutta niiden ruuat ostetaan muualta)
Mitä te ostatte? En oikein jaksa uskoo että ton verta menee pelkkiin RUOKIIN :LOL: Jos totta on niin mahatte olla tosi läskejä :x
 
mä vaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:46 Öhöm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:43 mä vaan kirjoitti:
Ruokakauppaa menee ruokaan kuukaudessa 1000-1300 e riippuen siitä kuinka paljon käy ruokavieraita + sitten muut sydeemit.
Perheessä meitä on 2 aik + 2 lasta + eläimet (mutta niiden ruuat ostetaan muualta)
Mitä te ostatte? En oikein jaksa uskoo että ton verta menee pelkkiin RUOKIIN :LOL: Jos totta on niin mahatte olla tosi läskejä :x
Jos oma perhe vain söisi niin ehkä summa on noin 700e, osa erikoisruokavalio tuotteista on tosi kalliita ja vähintään kerran - pari kuussa teen 6-10 henkilölle 3 - 4 ruokalaijin illallisen
MIETI SITÄ :)

JA PS painoindeksillä 21-23 mennään koko perhe
 

Yhteistyössä