Kuinka nopeesti teidän lapsi on saanut kela-kortin nimenannon jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jennika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jennika"

Vieras
Meille ei vieläkään ole tullut, vaikka lapsi kastettiin jo 19.5. !
Myöskään itse en ole saanut uutta, kun menimme samaan aikaan naimisiin, vai pitääkö se tilata muka?

En mä muuten hätäilis sitä lapsen kelakorttia, mutta kun apteekista vähän tuimasti tätit sano että kohta ei saa lapsiraukka lääkkeitä ellei kelakorttia ala tulla. :(

Aika kumma. Meillä kun neiti tarvi erästä lääkettä ennen kelakortin saapumista, lääke kirjoitettin minun nimelleni. Miten voivat jättää muka lapsen lääkkeettä ainoastaan sen takia, ettei ole kelakorttia?

Alkuun ne kirjoittikin minun nimelläni (apteekissa siis), mutta viimeksi täti siellä sanoi, että ei kohta uskalla tehdä niin /antaa lääkettä kun ei ole kela-korttia. :o Tätä ihmettelin kyllä suuresti, tai olikohan siellä vaan joku virka-intoinen täti töissä. ;)

Mä lääkärissä jo sanoin, kun lääkäri reseptin kirjoitti, että onko mahdollista laittaa lääke mun nimelle, ku neitiä ei oltu vielä edes kastettu. Voisin kuvitella, et sulle on sattunu vikaintonen täti nyt tiskin taakse! Voithan sä lääkärille soittaa ja kysästä, josko laittais lääkkeen sun nimelle, niin voi apteekintäditkin muuttua ymmärtäväisemmiks. :D uskoisin kyllä, että se sieltä ens viikolla tulee. Nyt keväällä on syntyny niin paljon juhnnuksena alkunsa saaneita vauvoja, et on vähän ruuhkaa :D

Yhteistyössä