Kuinka moni pesee paskavaipat normaaalin pyykin seassa?? Ei kannattaisi

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";29083005]Joo-o. Pyykinpesusta puhutaan ja eräät kertoilee koko perseenpesurituaalinsa yksityiskohdat. En käsitä. Joku persreikäfetissi vissiin.[/QUOTE]

analbleach :LOL:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29082907]Ja edelleen, pyöriikö sun elämäs sun persreiän ympärillä, kun sen pitää olla koko ajan putipuhdas?[/QUOTE]

:O Anna kun arvaan, et huolehdi myöskään käsi- tai hammashygieniasta ja kuljet hiukset rasvaisena, koska et halua että elämä pyörii peseytymisen ympärillä?

Suurimmalla osalla se hygieniasta huolehtiminen kai tapahtuu ihan luontevasti muun toiminnan ohessa, eikä kuluta sen kummemmin aikaa tai voimavaroja elämässä.
 
"vieras"
Tulee mieleen jotku koirat, nehän nuuskii toistensa peräpäät kun tutustuu. Tekeekö nää kakkabakteerifanaatikotkin niin? "Nuuh nuuh, kuulutko meihin vai niihin jotka ei pese, nuuh"?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29083017]:O Anna kun arvaan, et huolehdi myöskään käsi- tai hammashygieniasta ja kuljet hiukset rasvaisena, koska et halua että elämä pyörii peseytymisen ympärillä?

Suurimmalla osalla se hygieniasta huolehtiminen kai tapahtuu ihan luontevasti muun toiminnan ohessa, eikä kuluta sen kummemmin aikaa tai voimavaroja elämässä.[/QUOTE]

Huolehdin alapäähygieniastakin, mutta siihen ei tarvita kuitenkaan liioittelua, pesu aamuin illoin on riittänyt. En pese hampaitanikaan joka suupalan jälkeen, vaan aamuin illoin. Hiuksille riittää kerta päivässä. Kädet toki pesen tiheään, mutta käsiäni käytänkin mm. kättelyyn ja ruuanlaittoon, toisin kuin persettäni.
 
Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29082997:
Miksi ihmeessä pitääkään selittää omia persepesujaan? Varsinkin pyykinpesuketjussa?
No kakkabakteeri vaipassa käyttövaatteiden seassa <-> kakkabakteeri perskannikoissa

Sama asia. Ilmeisesti. Kai. Emmmääätttiiiäää
 
"vieras"
Niin pitikö se persekin pestä vähintään 60 asteessa, että lähtee ne paskabakteerit? Vai lähteekö ne bakteerit perseestä alemmalla lämpötilalla? Miksi? Muuttuuko se paskabakteeri jotenkin joutuessaan kosketuksiin kestovaipan kanssa?
 
vierasd
Ne paskabakteerithan siirtyy sormiin, kun persusta menee monta kertaa päivässä sormeilemaan, vaikkakin saippualla. Tosi hienoo! Kohta siellä on superbakteerit :D Sairaalabakteeri perseessäni!
 
Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29083058:
'
Muistutus vain, se on bagteeri, ei bakteeri - tällä osastolla :D
Hmmmm, kai huomaat Griifferi, mihin olet joutunut-- hullujenhuonehan tää...

eikä täältä pääse edes pois niin helposti... :D
Yeah Honey i know.. viettänyt täällä yli kaksi vuotta jo :D
 
  • Tykkää
Reactions: lasipää edellä
ulkkiksen vaimo
Mun mies on kotoisin bangladeshista ja tullessaan suomeen järkyttyi jo lentsikassa, että missä on suihku/kannu ja "putsaavat perseensä siis millä????".

Yhä tänäpäivänä pesee peppunsa kakattuaan. Usein miesten vessoissa ei ole suihkua, joten koittaa etsiä vessan, jossa on tai ainaki pesee pyllynsä heti ku voi. Mökillä pyyhkii eka paperilla ja sit kipittelee saunalle huljuttelemaan vaikka kylmälläki veellä. :D

"Länsimaalaiset on olevinaan niin sivistyneitä, mutta silti eivät edes peseydy kunnolla".
 
Peyote
Mun mies on kotoisin bangladeshista ja tullessaan suomeen järkyttyi jo lentsikassa, että missä on suihku/kannu ja "putsaavat perseensä siis millä????".

Yhä tänäpäivänä pesee peppunsa kakattuaan. Usein miesten vessoissa ei ole suihkua, joten koittaa etsiä vessan, jossa on tai ainaki pesee pyllynsä heti ku voi. Mökillä pyyhkii eka paperilla ja sit kipittelee saunalle huljuttelemaan vaikka kylmälläki veellä. :D

"Länsimaalaiset on olevinaan niin sivistyneitä, mutta silti eivät edes peseydy kunnolla".
Hah, näinpä.
 
vierasd
Mun mies on kotoisin bangladeshista ja tullessaan suomeen järkyttyi jo lentsikassa, että missä on suihku/kannu ja "putsaavat perseensä siis millä????".

Yhä tänäpäivänä pesee peppunsa kakattuaan. Usein miesten vessoissa ei ole suihkua, joten koittaa etsiä vessan, jossa on tai ainaki pesee pyllynsä heti ku voi. Mökillä pyyhkii eka paperilla ja sit kipittelee saunalle huljuttelemaan vaikka kylmälläki veellä. :D

"Länsimaalaiset on olevinaan niin sivistyneitä, mutta silti eivät edes peseydy kunnolla".
No hinkuttaako se mamu-ukkosi sen peräpäänsä sormin, vai huuhteleeko vaan?
 
"vieras"
mä oon joskus koittanut huuhtoa perseeni käsisuihkulla paskomisen jälkeen. suihkuttamisen jälkeen kokeilin vielä paperilla ja paskaahan sinne tarttui. että ei se pelkkä huljuttaminen mitään auta, pakko ne knöölit on ekaksi paprulla ottaa pois.
 
"joopajoo"
[QUOTE="vieras";29083213]Aivan. Bangladeshilaisethan ovat kuuluisia saunassapuhdistautumis-rituaaleistaan.[/QUOTE]

oon asunut joitakin aikoja intiassa ja vierailin sillon myös bangladeshissa. ei muuten ollut kovin siistiä meininkiä.
 
vierasd
[QUOTE="vieras";29083222]mä oon joskus koittanut huuhtoa perseeni käsisuihkulla paskomisen jälkeen. suihkuttamisen jälkeen kokeilin vielä paperilla ja paskaahan sinne tarttui. että ei se pelkkä huljuttaminen mitään auta, pakko ne knöölit on ekaksi paprulla ottaa pois.[/QUOTE]

Kyllä jotkut oikein nautiskellen järjestää heti paskaisen vaahtokylvyn perseelleen. Hierovat niitä kakanjämiä oikein siellä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29083222]mä oon joskus koittanut huuhtoa perseeni käsisuihkulla paskomisen jälkeen. suihkuttamisen jälkeen kokeilin vielä paperilla ja paskaahan sinne tarttui. että ei se pelkkä huljuttaminen mitään auta, pakko ne knöölit on ekaksi paprulla ottaa pois.[/QUOTE]entäs kun pesee ensin, sit pyyhkii niin eikun pitää pyyhkiä ja pyyhkiä ainaki vartti ennenku on valmista : / ku ei vaan lopu millään, ihan sama peseekö välillä ni paperiin jää aina kakkaa.
 
"Vieras"
No en pese vaippoja ollenkaan, mutta ei kai nyt kukaan niin tollo ole, että pesisi vaipat 40 asteessa?
Eikai ne edes tule puhtaaksi siinä lämpötilassa.

Mutta siis tuo uutinenhan koski sitä, että vaikka ei niitä kakkavaippoja pesisikään normipyykin seassa, niin 40 astetta on liian vähän bakteerien kuolemiselle ja ihan tavallisen pyykin seastakin löytyy ulostebakteereita. Vaikka vaipat pesisikin erillään.

Pesen kaikki vaatteet kyllä 60 asteessa.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";29083966]entäs kun pesee ensin, sit pyyhkii niin eikun pitää pyyhkiä ja pyyhkiä ainaki vartti ennenku on valmista : / ku ei vaan lopu millään, ihan sama peseekö välillä ni paperiin jää aina kakkaa.[/QUOTE]

Jos sinulla olisi kakkaa kädessä, niin pesisitkö tuolla tavalla? Suihkuttaisit ja pyyhkisit sitten paperilla? Et kai? Tuntuu kyllä aika avuttomalta, ei ymmärretä edes enää mitä on peseminen. Huhhuh ja yök.
 

Yhteistyössä