"stara"
no tuossa samaisessa artikkelissa mainittiin ettei pöpöt kuole muutakuin pesussa 60 asteessa ja sen jälkeen kuivausrumpuun..
Tietysti, etten levitä käsissäni bakteereita joka puolelle mihin kosken. Kuinka paljon sä sitten kättelet perseelläsi, jos sen pitää koko ajan olla putipuhdas?Jos sulla menis käsiin kakkaa, niin kyllä sä saippualla senkin pesisit.
Pesetkö sä sun nenänpieletkin aina niistämisen jälkeen saippualla? aika ällöttävää, että jätät räkäbakteerit siihen nenänpieliin... siis, jos sulla menis räkää käsiin, niin kyllähän sä kädet saippualla peset, pesethän?Ei saakaan kaikkia pois, mutta pesisithän sinäkin ne kätesi, vaikket saisi ihan kaikkea pois vai mitä? Ja leviäähän ne sieltä, esimerkiksi juuri pyykin mukana.
Ja mun mielestä on olemassa tervettä hygienianhoitoa, ja sitten neuroottisuutta. Kukaan ei haise kakkalle vain siksi, että ei joka kakkan jälkeen jynssää peppua saippualla. Sitä varten on keksitty vessapaperi. Kyllä sitä laiminlyö hygieniaa jo paljon vakavammin, jos oikeasti haisee kakkalle.No, mun mielestä kakka haisee pahalle, enkä halua, että mun peppu haisee. Valitettavan moni ihminen haisee pahalta.
Sori nyt, mutta vähän maaniselta kuulostaa tää sun meininki. Mun mielestä käsien pesun ja takapuolen pesun vertaaminen on ihan älytöntä. Käsillä teen ruokaa, hoidan lastani, kosken eri paikkoihin asunnossa (ovenkahvat jne.). Kyllä käsien pesu on aika paljon olennaisempaa kuin takapuolen pesu kakkaamisen jälkeen, ei siitä nyt pääse mihinkään. Ja vähän OT: meillä ei ole käsisuihkua. Joutuisin siis jokaisen isomman hädän jälkeen menemään pesemään takapuoleni suihkuun, aika hankalaksi menisi.Ei saakaan kaikkia pois, mutta pesisithän sinäkin ne kätesi, vaikket saisi ihan kaikkea pois vai mitä? Ja leviäähän ne sieltä, esimerkiksi juuri pyykin mukana.
Sä olet tosiaan tyhmä.No on se mun mielestä myös aika ällöä, että paskotaan ja persereiän ympärys on täynnä sitä kakkaa ja sit se vain paperilla pyyhkäistään ja jätetään loput sinne. Se paperi kun ei todellakaan pyyhi pois kaikkea kakkaa, en mä ainakaan halua että mun perseessäni on kakkaa
Vai kuinka moni paperilla ihan vaan pyyhkis jos paskaa sattuu menemään vaikkapa nyt reiteen jostain kumman syystä? Kyllä mä sen pesisin saippualla pois.
No, jotkut näköjään pesee paskavaipat muiden pyykkien kanssa :O Entäs ripulibakteerit, kuoleeko nekin 60 asteessa? Kai joku sitten pesee kakkaisen potankin astianpesukoneessa?
Toivottavasti teidän koneet sit ainakin huuhtelevat hyvin