S
"stara"
Vieras
no tuossa samaisessa artikkelissa mainittiin ettei pöpöt kuole muutakuin pesussa 60 asteessa ja sen jälkeen kuivausrumpuun..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos sulla menis käsiin kakkaa, niin kyllä sä saippualla senkin pesisit.
Ei saakaan kaikkia pois, mutta pesisithän sinäkin ne kätesi, vaikket saisi ihan kaikkea pois vai mitä? Ja leviäähän ne sieltä, esimerkiksi juuri pyykin mukana.
No, mun mielestä kakka haisee pahalle, enkä halua, että mun peppu haisee. Valitettavan moni ihminen haisee pahalta.
Ei saakaan kaikkia pois, mutta pesisithän sinäkin ne kätesi, vaikket saisi ihan kaikkea pois vai mitä? Ja leviäähän ne sieltä, esimerkiksi juuri pyykin mukana.
No on se mun mielestä myös aika ällöä, että paskotaan ja persereiän ympärys on täynnä sitä kakkaa ja sit se vain paperilla pyyhkäistään ja jätetään loput sinne. Se paperi kun ei todellakaan pyyhi pois kaikkea kakkaa, en mä ainakaan halua että mun perseessäni on kakkaa
Vai kuinka moni paperilla ihan vaan pyyhkis jos paskaa sattuu menemään vaikkapa nyt reiteen jostain kumman syystä? Kyllä mä sen pesisin saippualla pois.
No, jotkut näköjään pesee paskavaipat muiden pyykkien kanssa :O Entäs ripulibakteerit, kuoleeko nekin 60 asteessa? Kai joku sitten pesee kakkaisen potankin astianpesukoneessa?
Toivottavasti teidän koneet sit ainakin huuhtelevat hyvin![]()