Kuinka moni pesee paskavaipat normaaalin pyykin seassa?? Ei kannattaisi

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
[QUOTE="Vieras";29082732]Meillä on vaan kakkavaippoja. Ei mitään p-vaippoja. Kuulostaa törkeältä puhua pienestä vauvastaan noin.[/QUOTE]

juu eiks oo ihan hirveetä :headwall:

Mikset samantien puhu ulostevaipoista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29082710:
Ei kai se sinun persettä kutita jos joku pyyhkii vain paperilla :confused:
eiks se kutita sen persuausta joka pyyhkii paperilla :LOL: kun luulis tosiaan että se paperi vaan ärsyttää tai kutittaa:x

Ei ne käsisuihkut ihan turhaan siellä vessassa ole, kuulkaas. Pestäänhän taaperoidenkin arseet.
 
ja moni puhuu jarruviivoista, ei mulla ole sellaisia ainakaan IKINÄ pikkuhousuista löytynyt. Miksiköhän sellaisia tulee :whistle:
No mä kerron; sinne perseeseen on jäänyt sitä paskaa... Tai toinen vaihtoehto on TODELLA märät pierut, sellaisiakin joskus ollut, mutta ei ne kyllä kalsareita oo sotkenut, eli luulempa syynä olevan tuo eka vaihtoehto
Ääh...jarruviivat on vain legendaa
 
"vieras"
No ei MUN kakka haise, eikä tartu, eikä sotke. Mun kakka tuoksuu kukkasille ja tipahtaa siistissä steriilissä kääreessä loiskumatta ja hiljaa pyttyyn tekemättä roiskeita saati sotkua tai hajua. Kyllä teissä jotain outoa ja vikaa on, jos teillä ei mene näin. Väärin syötte. Tai paskotte. Tai elätte. Kyllä minä teen sen paljon paremmin, kakkimisen.
 
kfkfkf
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29082743:
eiks se kutita sen persuausta joka pyyhkii paperilla :LOL: kun luulis tosiaan että se paperi vaan ärsyttää tai kutittaa:x

Ei ne käsisuihkut ihan turhaan siellä vessassa ole, kuulkaas. Pestäänhän taaperoidenkin arseet.
Niin, te jotka vain pyyhitte... Mitä varten ne käsisuihkut on siellä??
 
  • Tykkää
Reactions: lasipää edellä
"vieras"
Okei kaikella kunnioituksella ja ällöalueelle menemisellä, kuinka huonosti te syötte, että perse on täynnä sotkua ku käy kakilla? :D Itselleen oikean, hyvän ruokavalion myötä kakilla käymiseenkin tarvitaan vain ihan pieni keko paperia, eikä siihenkään jää oikein mitään....
Kuka tässä on sanonut, että perse on täynnä sotkua? :O

Mulla on joskus lapsen vaippaa vaihtaessa käynyt niin, että vaipan sisältö on päässyt kierähtämään pois tai olen muuten saanut johonkin kohtaan osumaa paskasta, ja vaikka siitä kiinteästä pökäleestä ei mitään jälkeä olekaan jäänyt, olen silti pessyt sen kohdan mihin se on osunut. Ei todellakaan tee mieli jättää pesemättä tai pyyhkäistä vain paperilla :D
 
Peyote
Okei kaikella kunnioituksella ja ällöalueelle menemisellä, kuinka huonosti te syötte, että perse on täynnä sotkua ku käy kakilla? :D Itselleen oikean, hyvän ruokavalion myötä kakilla käymiseenkin tarvitaan vain ihan pieni keko paperia, eikä siihenkään jää oikein mitään....
No eihän siihen paperiin mitään aina jääkään, mutta tietoisuus siitä kumminkin, että kakkia siinä on, aiheuttaa mulle ainakin halun pestä. :D

Eihän aina oo ees pesumahdollisuutta, ei mun päivä siitä pilalle mee, jos ei oo suihkua vessassa ja pystyn niinkin olla, mutta mielellään en vaan halua. Mietin sitäkin, että kun alapää kumminkin on semmonen hiukka hautova paikka, niin parempi pestä kakka pois, vaikkakaan sitä ei olisi niin paljoa, että näkyy, koska pimppaan sitä ei oikein saisi mennä.
 
kfkfkf
[QUOTE="vieras";29082764]Kuka tässä on sanonut, että perse on täynnä sotkua? :O

Mulla on joskus lapsen vaippaa vaihtaessa käynyt niin, että vaipan sisältö on päässyt kierähtämään pois tai olen muuten saanut johonkin kohtaan osumaa paskasta, ja vaikka siitä kiinteästä pökäleestä ei mitään jälkeä olekaan jäänyt, olen silti pessyt sen kohdan mihin se on osunut. Ei todellakaan tee mieli jättää pesemättä tai pyyhkäistä vain paperilla :D[/QUOTE]

Mites muut toimii tällaisessa tapauksessa?

On se ihanaa varmaan kun se kakka siellä pakaroiden välissä hautuu koko päivän :X Mahtaa tuoksua ihanalle :D
 
Professional Griefer
[QUOTE="vieras";29082764]Kuka tässä on sanonut, että perse on täynnä sotkua? :O

Mulla on joskus lapsen vaippaa vaihtaessa käynyt niin, että vaipan sisältö on päässyt kierähtämään pois tai olen muuten saanut johonkin kohtaan osumaa paskasta, ja vaikka siitä kiinteästä pökäleestä ei mitään jälkeä olekaan jäänyt, olen silti pessyt sen kohdan mihin se on osunut. Ei todellakaan tee mieli jättää pesemättä tai pyyhkäistä vain paperilla :D[/QUOTE]

Izvinitje, mutta käsitin kf:n ylemmästä kommentista, että miten jotkut tyytyy vaan paperiin ku takamus jaa kakkaa täyteen, niinku yleisellä tasolla :D

Mutta joo, shit happens ja sillein.
Aihe oli kuitenki kakkivaipat koneessa ja niitä en pistäis normaalin pyykin sekaan vaikka miten puhdistuis siellä :D Ihan mielikuvan vuoksi. TsAU!
 
"vieras"
Siis kfkfkf, jos et pese, niin sulla jää pökäle perseeseen, niinkö? :O

Herranjumala, kyllä mulla pökäleet tulee ulos asti ja tipahtaa pönttöön, ei ne mihinkään pakaroiden väliin jää hautumaan..?
 
Professional Griefer
No eihän siihen paperiin mitään aina jääkään, mutta tietoisuus siitä kumminkin, että kakkia siinä on, aiheuttaa mulle ainakin halun pestä. :D

Eihän aina oo ees pesumahdollisuutta, ei mun päivä siitä pilalle mee, jos ei oo suihkua vessassa ja pystyn niinkin olla, mutta mielellään en vaan halua. Mietin sitäkin, että kun alapää kumminkin on semmonen hiukka hautova paikka, niin parempi pestä kakka pois, vaikkakaan sitä ei olisi niin paljoa, että näkyy, koska pimppaan sitä ei oikein saisi mennä.
Pesetkö myös saippualla kun käyt pissalla? Ihan yhtälailla sekin tuotos osuu ihoon jne.

OKEI NYT LOPETAN. Peskää te vaikka juuriharjalla ja mäntysuovalla takalistojanne, ei kuulu mulle ja lupaan ymmärtää tämän tavan :D
 
"vieras"
ja moni puhuu jarruviivoista, ei mulla ole sellaisia ainakaan IKINÄ pikkuhousuista löytynyt. Miksiköhän sellaisia tulee :whistle:
No mä kerron; sinne perseeseen on jäänyt sitä paskaa... Tai toinen vaihtoehto on TODELLA märät pierut, sellaisiakin joskus ollut, mutta ei ne kyllä kalsareita oo sotkenut, eli luulempa syynä olevan tuo eka vaihtoehto
Oot märkine pieruines ja paskaperseines todella oksettava.
 
kfkfkf
[QUOTE="vieras";29082783]Siis kfkfkf, jos et pese, niin sulla jää pökäle perseeseen, niinkö? :O

Herranjumala, kyllä mulla pökäleet tulee ulos asti ja tipahtaa pönttöön, ei ne mihinkään pakaroiden väliin jää hautumaan..?[/QUOTE]

Onko kukaan tällaistä väittänyt? Pyyhkimisen jälkeenkö sulla on täysin kakaton persereikä :LOL: Jos sitä tutkailtais lähemmin, niin siellä on kuule aika paljon sitä kakkaa vielä jäljellä
 
astetta vakavammin - aivan kuin lääkärit olisivat sanoneet joskus, että kun niistää nenän paperinenäliinalla, pitäisi kädet pestä sen jälkeen. Eli sillä paperilla ei ole mitään merkitystä siinä välissä, kädet likastuvat kuitenkin.

Tosta käsien likaisuudesta vaan, kun kädet levittää niitä bagteereja helposti niin...

Kun aihe nyt muutenkin vähän oli karannut, niin miksei tätä nyt vielä vois heittää tähän ? :D
 
Peyote
Pesetkö myös saippualla kun käyt pissalla? Ihan yhtälailla sekin tuotos osuu ihoon jne.

OKEI NYT LOPETAN. Peskää te vaikka juuriharjalla ja mäntysuovalla takalistojanne, ei kuulu mulle ja lupaan ymmärtää tämän tavan :D
Pissaa ei ole tarpeen pestä saippualla, kyllä sä sen eron ymmärrät varmaan? Se lähtee pelkällä vedellä, eikä se ole täynnä vaarallisia bakteereita, niinkuin kakka on. Pesen usein sen jälkeen vedellä, en kyllä ihan aina.
 

Yhteistyössä