"Vieras"
Meillä on vaan kakkavaippoja. Ei mitään p-vaippoja. Kuulostaa törkeältä puhua pienestä vauvastaan noin.
eiks se kutita sen persuausta joka pyyhkii paperilla kun luulis tosiaan että se paperi vaan ärsyttää tai kutittaa:xAlkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29082710:Ei kai se sinun persettä kutita jos joku pyyhkii vain paperilla
Ääh...jarruviivat on vain legendaaja moni puhuu jarruviivoista, ei mulla ole sellaisia ainakaan IKINÄ pikkuhousuista löytynyt. Miksiköhän sellaisia tulee
No mä kerron; sinne perseeseen on jäänyt sitä paskaa... Tai toinen vaihtoehto on TODELLA märät pierut, sellaisiakin joskus ollut, mutta ei ne kyllä kalsareita oo sotkenut, eli luulempa syynä olevan tuo eka vaihtoehto
Niin, te jotka vain pyyhitte... Mitä varten ne käsisuihkut on siellä??Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29082743:eiks se kutita sen persuausta joka pyyhkii paperilla kun luulis tosiaan että se paperi vaan ärsyttää tai kutittaa:x
Ei ne käsisuihkut ihan turhaan siellä vessassa ole, kuulkaas. Pestäänhän taaperoidenkin arseet.
En tosiaan tiedä! Varmaan paskahirviöiden sotkujen pesua varten? T. Se kukkatuoksu-puhdaskakkatätiNiin, te jotka vain pyyhitte... Mitä varten ne käsisuihkut on siellä??
Kuka tässä on sanonut, että perse on täynnä sotkua? :OOkei kaikella kunnioituksella ja ällöalueelle menemisellä, kuinka huonosti te syötte, että perse on täynnä sotkua ku käy kakilla? Itselleen oikean, hyvän ruokavalion myötä kakilla käymiseenkin tarvitaan vain ihan pieni keko paperia, eikä siihenkään jää oikein mitään....
Hmm, et koskaan kuukautisten aikaan ole huomannut pillupuhelimelle käyttöä?Niin, te jotka vain pyyhitte... Mitä varten ne käsisuihkut on siellä??
No eihän siihen paperiin mitään aina jääkään, mutta tietoisuus siitä kumminkin, että kakkia siinä on, aiheuttaa mulle ainakin halun pestä.Okei kaikella kunnioituksella ja ällöalueelle menemisellä, kuinka huonosti te syötte, että perse on täynnä sotkua ku käy kakilla? Itselleen oikean, hyvän ruokavalion myötä kakilla käymiseenkin tarvitaan vain ihan pieni keko paperia, eikä siihenkään jää oikein mitään....
Ihan oikeastiko sinua kiinnostaa näin paljon muiden vessakäyttäytyminen?Mites muut toimii tällaisessa tapauksessa?
Pesetkö myös saippualla kun käyt pissalla? Ihan yhtälailla sekin tuotos osuu ihoon jne.No eihän siihen paperiin mitään aina jääkään, mutta tietoisuus siitä kumminkin, että kakkia siinä on, aiheuttaa mulle ainakin halun pestä.
Eihän aina oo ees pesumahdollisuutta, ei mun päivä siitä pilalle mee, jos ei oo suihkua vessassa ja pystyn niinkin olla, mutta mielellään en vaan halua. Mietin sitäkin, että kun alapää kumminkin on semmonen hiukka hautova paikka, niin parempi pestä kakka pois, vaikkakaan sitä ei olisi niin paljoa, että näkyy, koska pimppaan sitä ei oikein saisi mennä.
Oot märkine pieruines ja paskaperseines todella oksettava.ja moni puhuu jarruviivoista, ei mulla ole sellaisia ainakaan IKINÄ pikkuhousuista löytynyt. Miksiköhän sellaisia tulee
No mä kerron; sinne perseeseen on jäänyt sitä paskaa... Tai toinen vaihtoehto on TODELLA märät pierut, sellaisiakin joskus ollut, mutta ei ne kyllä kalsareita oo sotkenut, eli luulempa syynä olevan tuo eka vaihtoehto
Pissaa ei ole tarpeen pestä saippualla, kyllä sä sen eron ymmärrät varmaan? Se lähtee pelkällä vedellä, eikä se ole täynnä vaarallisia bakteereita, niinkuin kakka on. Pesen usein sen jälkeen vedellä, en kyllä ihan aina.Pesetkö myös saippualla kun käyt pissalla? Ihan yhtälailla sekin tuotos osuu ihoon jne.
OKEI NYT LOPETAN. Peskää te vaikka juuriharjalla ja mäntysuovalla takalistojanne, ei kuulu mulle ja lupaan ymmärtää tämän tavan
Urea hoitaa ihoa, eli se ei ole ihan niin vaarallistaPesetkö myös saippualla kun käyt pissalla?