V
"Vieras"
Vieras
Meillä on vaan kakkavaippoja. Ei mitään p-vaippoja. Kuulostaa törkeältä puhua pienestä vauvastaan noin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29082710:Ei kai se sinun persettä kutita jos joku pyyhkii vain paperilla![]()
ja moni puhuu jarruviivoista, ei mulla ole sellaisia ainakaan IKINÄ pikkuhousuista löytynyt. Miksiköhän sellaisia tulee
No mä kerron; sinne perseeseen on jäänyt sitä paskaa... Tai toinen vaihtoehto on TODELLA märät pierut, sellaisiakin joskus ollut, mutta ei ne kyllä kalsareita oo sotkenut, eli luulempa syynä olevan tuo eka vaihtoehto
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29082743:eiks se kutita sen persuausta joka pyyhkii paperillakun luulis tosiaan että se paperi vaan ärsyttää tai kutittaa:x
Ei ne käsisuihkut ihan turhaan siellä vessassa ole, kuulkaas. Pestäänhän taaperoidenkin arseet.
Niin, te jotka vain pyyhitte... Mitä varten ne käsisuihkut on siellä??
Okei kaikella kunnioituksella ja ällöalueelle menemisellä, kuinka huonosti te syötte, että perse on täynnä sotkua ku käy kakilla?Itselleen oikean, hyvän ruokavalion myötä kakilla käymiseenkin tarvitaan vain ihan pieni keko paperia, eikä siihenkään jää oikein mitään....
Niin, te jotka vain pyyhitte... Mitä varten ne käsisuihkut on siellä??
Okei kaikella kunnioituksella ja ällöalueelle menemisellä, kuinka huonosti te syötte, että perse on täynnä sotkua ku käy kakilla?Itselleen oikean, hyvän ruokavalion myötä kakilla käymiseenkin tarvitaan vain ihan pieni keko paperia, eikä siihenkään jää oikein mitään....
Ihan oikeastiko sinua kiinnostaa näin paljon muiden vessakäyttäytyminen?Mites muut toimii tällaisessa tapauksessa?
No eihän siihen paperiin mitään aina jääkään, mutta tietoisuus siitä kumminkin, että kakkia siinä on, aiheuttaa mulle ainakin halun pestä.
Eihän aina oo ees pesumahdollisuutta, ei mun päivä siitä pilalle mee, jos ei oo suihkua vessassa ja pystyn niinkin olla, mutta mielellään en vaan halua. Mietin sitäkin, että kun alapää kumminkin on semmonen hiukka hautova paikka, niin parempi pestä kakka pois, vaikkakaan sitä ei olisi niin paljoa, että näkyy, koska pimppaan sitä ei oikein saisi mennä.
ja moni puhuu jarruviivoista, ei mulla ole sellaisia ainakaan IKINÄ pikkuhousuista löytynyt. Miksiköhän sellaisia tulee
No mä kerron; sinne perseeseen on jäänyt sitä paskaa... Tai toinen vaihtoehto on TODELLA märät pierut, sellaisiakin joskus ollut, mutta ei ne kyllä kalsareita oo sotkenut, eli luulempa syynä olevan tuo eka vaihtoehto
Pesetkö myös saippualla kun käyt pissalla? Ihan yhtälailla sekin tuotos osuu ihoon jne.
OKEI NYT LOPETAN. Peskää te vaikka juuriharjalla ja mäntysuovalla takalistojanne, ei kuulu mulle ja lupaan ymmärtää tämän tavan![]()
Pesetkö myös saippualla kun käyt pissalla?