Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
:wave:
Ei. En hauku. Mutta minusta ei ole järkeä alkaa nostaa yhtä yli muiden, kun kokonaisuus on hiton paljon tiimityötä.
Mä en ainakaan ole väheksynyt mitään muuta ammattialaa, mutta sairaalat ja niiden henkilökunta on ollut aika paljon osana mun elämää. Ehkä siksi ajattelen eri tavalla kuin sellainen joka ei ole hoitohenkilökuntaa pahemmin tarvinnut.
Just noin.Eli semmoset kenenkä esim.henkeä ei ole pelastettu henk.koht.ei osaa asennoitua niin =) että arvokkaita ovat "hoitajat "jne.jopa sillä hetkellä korvaamattomia.Ja meidän perheen kohdalla jatkuu-isällä syöpä.Hoito tuntuu
aika tärkeältä.
vähä sama kuin
lapsettomilta saa parhaat lastenhoitoneuvot"

on tuo jos ei kokemusta muusta kuin sairasloman saannista flunssassa.
Ahaa....
Saanko kysyä, mistä te päättelitte, että sen enempää minä tai minun läheiseni eivät ole tarvinneet sairaalahoitoa? Koska en sanonut sairastaneeni syöpää tms. vakavaa sairautta, en ole sitä koskaan tarvinnut kokea?
Osaan silti omasta sairaushistoriastani huolimatta katsoa asiaa laajemmalti kuin tuijottaa yhteen pisteeseen. Itse asiassa paljon kiitollisempi olen niille toisille osa-alueille, jotka hoitoni mahdollistivat. Eipä minua olisi auttanut edes lämpimin ja sydämellisin sairaanhoitaja, jos ei tarvittavaa lääkitystä olisi ollut saatavilla.
P.S. Suomeksi väärään meni. Mutta en silti nosta sairaanhoitajia sen korkeammalle kuin muitakaan ammattikuntia. Päinvastoin. ...oman kokemukseni perusteella lähinnä pistää väkisin hymyilyttämään tämä "koulutettu, suomalainen sairaanhoitaja", joka tekee "korvaamattoman arvokasta työtä". Itse kun olen tavannut riittävästi niitä kylmiä, työhönsä kyllästyneitä ihmisiä, joita ei kiinnosta potilas p**n vertaa. Juu, olen tavannut myös tosi hyviä sairaanhoitajia, äitinikin on terveydenhoitaja. Kaikki eivät ole samanlaisia missään ammattikunnassa.