Alkuperäinen kirjoittaja vieras:5 v on ollut 1-1.5 h yksin. Puhelin saatavilla.
Ja 7 v on viikottain yksin 2-3.5 tunnin aikoja useamman kerran. Valitsi itse tämän iltiksen sijaan koulun jälkeen.
Kiitos tiedosta
Kauppamatka kestää noin 20-30min.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja 7 v on viikottain yksin 2-3.5 tunnin aikoja useamman kerran. Valitsi itse tämän iltiksen sijaan koulun jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Me aloitamme yksinolon harjoittelun eskari-ikäisenä. Mutta kyllä viisivuotias jo tuossa pihalla saa olla yksin. Tosin ikkunasta välillä vilkaistaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Meillä ei 5v suostu jäämään hetkeksikään yksin..
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinenäiskä:No onko ketään, kellä se 5 vuotias on jo yksin hetkisen?
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinenäiskä:Aa, ja ehkä minä sitten liian luottavainen.. ? Esikoinen on niin reipas ja iso mies. Toisin kuin kuopus, joka 4v, häntä en 5vuotiaana jättäisi yksin vielä. Ovat luonteeltaan niin erilaisia.
Ja meillä tosiaan esikoinen osaa käyttää kännykkäänsä hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinenäiskä:Aa, ja ehkä minä sitten liian luottavainen.. ? Esikoinen on niin reipas ja iso mies. Toisin kuin kuopus, joka 4v, häntä en 5vuotiaana jättäisi yksin vielä. Ovat luonteeltaan niin erilaisia.
Ja meillä tosiaan esikoinen osaa käyttää kännykkäänsä hyvin.