Ä
ÄäPee
Vieras
Ihmettelen vaan! Itse olen ollut nyt vuoden kotona äitiyslomalla ja vaikka kuinka rytmitän päivän ja teemme lasten kanssa retkiä, niin silti kaipaan töihin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Miksei jaksaisi, kun on aikaa harrastaa vaikka mitä ja kuinka paljon!
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Miksei jaksaisi, kun on aikaa harrastaa vaikka mitä ja kuinka paljon!
Minä en oikein kehtaisi ainakaan perustella kotonaolemista miehelle, sillä että harrastelen sitä tai tätä. Hän ei välttämättä tykkäisi siitä, että yksin pitäisi vastata perheen elannosta, että rouva saa harrastella =)
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Miksei jaksaisi, kun on aikaa harrastaa vaikka mitä ja kuinka paljon!
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:No se on harmi jos sinulla ei rahat riitä harrastamiseen, toisilla riittää ilman miehen elätystäkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Miksei jaksaisi, kun on aikaa harrastaa vaikka mitä ja kuinka paljon!
Mä ainakin kaipasin sellaisia älyllisiä haasteita, joita työ parhaimmillaan antaa. Ja sitä tyydytystä, minkä siitä saa. Ei niitä voi harrastukset korvata, tai kaverit, tai lapsi, tai kotonaoleminen...