Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Rahallisesti mahdollisuus...hmm.. en menisi töihin ollenkaan.
En mäkään, mutten myöskään pitäisi lapsia kotihoidossa![]()
Kyllähän ne lapset aikanaan kouluun menevät ja se vasta olisikin mukavaa kun ei tarvitsi viedä eikä tuoda.
Niin, voisi olla mukavaa äidillekin, mutta jos taas ajattelee lastakin niin...
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:No juu, kyllä lasten pitää ihmisten ilmoille päästä samoin kuin äitienkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:No juu, kyllä lasten pitää ihmisten ilmoille päästä samoin kuin äitienkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Entä ootteko kokenu miten rankaksi sen kun töihinpaluun jälkeen on kotona vielä töiden jälkeen toinen "työmaa" eli lastenhoito, kotityöt ym ym. Onko iltaisin aikaa minkä verran itselle, verrattuna siihen kun oli kotiäitinä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Olen ollut nyt yhteensä 7v8kk kotiäitinä.
Maanantaina 1.3. lähtien asiat muuttuu, en ole kotiäitinä.
Olen ollut kotona lasten kanssa niin kaunan kuin haluan, nyt on uuden aika.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Olen ollut nyt yhteensä 7v8kk kotiäitinä.
Olen ollut kotona lasten kanssa niin kaunan kuin haluan, nyt on uuden aika.![]()
Isoja muutoksia teidan perheessa. Lahdetko opiskelemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Olen ollut nyt yhteensä 7v8kk kotiäitinä.
On juu aika isoja.
Ei, haen opiskelupaikkaa nyt ensi kuun haussa.
Menen päiväkotiin työharjoitteluun.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Olen ollut nyt yhteensä 7v8kk kotiäitinä.
On juu aika isoja.
Tsemppia ja onnea :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Olen ollut nyt yhteensä 7v8kk kotiäitinä.
On juu aika isoja.
Kiitos.![]()
Odotan innolla maanantaita ja myös hiukan jännittää kun on aika iso muutos. Mutta kyllä se siitä. Positiivinen muutos kuitenkin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Olen ollut nyt yhteensä 7v8kk kotiäitinä.
On juu aika isoja.
Kiitos.![]()
Odotan innolla maanantaita ja myös hiukan jännittää kun on aika iso muutos. Mutta kyllä se siitä. Positiivinen muutos kuitenkin.![]()
Muksut menee sitten paivakotiin?