Kristus on ylösnoussut

Jos ostaisin jonkin uuden laitteen josta en ymmärrä hölkäsen pöläystä mutta sen toimivuutta kehutaan ja kerrotaan että kyllä se vaan toimii, niin mitä tekisin? Heittäisinkö roskikseen koska en halua uskoa vai kokeilisinko? No kyllä mä vaan niin utelias olisin että heittäisi mieluummin omat ennakkoluuloni roskikseen ja kokeilisin laitetta että toimiiko se todellakin vaikka epäilen. Sillähän sen sitten saa todistettua.
 
vieras
Usko pois, mulla ois siihen sopivan ylivilkas mielikuvituskin

Ja minä taas uskon että jos sinut laitettais siihen aikaan ja niillä välineillä kirjoittamaan, et varmasti saisi aikaan juuri mitään. Oletko huomannut että Raamattu ei ole mikään tämän hetken tuote, vaan todella vanha.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Eli uskot kuitenkin että sielu ei kuole, vaikka ruumis kuoleekin?
Itseasiassa en, mun ajatteluni mukaan valot sammuu lopullisesti kun kuolee. Kuolema kuittaa univelat ja sä lakkaat olemasta.
Mitä sä sitten tarkotat tolla "Ja nyt ne nauraa partaansa tuolla jossain, kun ihmiset ottaa sen todesta."?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja björn:
Mitä sä sitten tarkotat tolla "Ja nyt ne nauraa partaansa tuolla jossain, kun ihmiset ottaa sen todesta."?
Äh, no vaikka sitä että ei tartte ottaa kirjaimellisesti. Kunhan heitin, niinhän se raamattu opettaa ;)
Siis opettaa !!Onpa ristiriitaista tuo kirjoittelusi, ota nyt sinusta selvä, uskotko vai et.
 
björn, just hyvä kuva :D
Sanotaanko näin, että jos mä hakisin itselleni "uskoa" ja haluaisin liittyä johonkin, mä lähtisin lähinnä intiaan syventymään buddhalaisuuteen. Ei jumalia, ei mitään ylimääräistä, vain itse.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
tuossa pitäis lukea:

When Jesus returns again, you can't kill him! So, what you gonna do about it? Believe or not? It's your choice.
Olet höpsö ja hassu tuon sun pikkuisen uskosi kanssa. :heart:
Ja sinunkin vispilä piti vielä tulla heittämään tuo kommenttisi tähän ketjuun:( Todella alentava ja loukkaava kommentti:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
tuossa pitäis lukea:

When Jesus returns again, you can't kill him! So, what you gonna do about it? Believe or not? It's your choice.
Olet höpsö ja hassu tuon sun pikkuisen uskosi kanssa. :heart:
Ja sinunkin vispilä piti vielä tulla heittämään tuo kommenttisi tähän ketjuun:( Todella alentava ja loukkaava kommentti:(
Anteeksi mitä??? Millä tavalla toi loukkaa sua???

 
LOL
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä uskon:
Eikä Raamattu mitään satua ole! Jos lukisitte vähän tarkemmin niin näkisitte että tuhon ennusmerkit alkavat täyttyä! Maanjäristyksiä, tsunameja, pyörremyrskyjä ym luonnonkatastrofeja yhä enenevissä määrin. Ihmisten rappio, turmeltuneisuus ja moraalittomuus lisääntyy, ei enää välitetä mistään, kaikki outo ja paha on hyväksyttävää.
Mä voin kirjottaa ihan samanlaisia ennutuksia, ei siihen tartte ku vähän mielikuvitusta.
Niin nyt voisit, kun kaikki kenen tahansa nähtävissä, mutta olisitko osannut kirjoittaa pari tuhatta vuotta sitten? Epäilen...
 

Yhteistyössä