Kristus on ylösnoussut

Keittiönoita
Uskon ja en. Tarkoitan tällä sitä, että uskon tuon olevan kristittyjen mielestä totta. Muissakin uskonnoissa on omat uskomuksensa ja uskon, että ne ovat kuhunkin uskontokuntaan kuuluville totuus. Totuus, jota ei ole tarpeen edes todistaa, sillä kyse on kuitenkin uskosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Miksi, jotka ette usko, laitatte sen nauru hymiön?
Eikös usko ole iloinen asia? :LOL: Minua ainakin naurattaa aina kun kuulen uskonasioita, paitsi tietysti silloin (niinkuin useimmiten) kun uskon nimissä tapetaan tai muuten vaan alistetaan ihmisiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Miksi, jotka ette usko, laitatte sen nauru hymiön?
Eikös usko ole iloinen asia? :LOL: Minua ainakin naurattaa aina kun kuulen uskonasioita, paitsi tietysti silloin (niinkuin useimmiten) kun uskon nimissä tapetaan tai muuten vaan alistetaan ihmisiä.
Mistä johtuu tuo kyynisyys? Onko uskon varjolla sulle tehty pahaa?
 
en usko =)
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Miksi, jotka ette usko, laitatte sen nauru hymiön?
Eikös usko ole iloinen asia? :LOL: Minua ainakin naurattaa aina kun kuulen uskonasioita, paitsi tietysti silloin (niinkuin useimmiten) kun uskon nimissä tapetaan tai muuten vaan alistetaan ihmisiä.
Mistä johtuu tuo kyynisyys? Onko uskon varjolla sulle tehty pahaa?
Sen ahdasmielisempiä ja tuomitsevaisempia kuin uskovaiset (uskossa olevat) ei olekaan :whistle:
Jokainen uskokoot mihin haluaa, mutta antakoot muille samat oikeudet ja lopettakoot tuputtamisen.
 

Yhteistyössä