Kotka-Hamina

Jahvetti...juu eskarin aloitti...eli olen aamupäivät tän neitin kans kaksin ( 3kk)...mulla ei oo harmainta aavistustakaan Vessusta??! Olen käynyt joskus Kotkansaaren ja myös karkkarin avoimissa...olin vähän hukassa, kun en tuntenut ketään...mutta lapsi viihty, kun oli kavereita...( siis silloin kävin, kun 6v oli ihan pieni....) mun mielestä siellä pysty käymään joka arkipäivä...mut en ole kyl aivan varma....yritän ottaa jostain selvää :wave: .....mamma seuraa kyllä kaipailen kovasti..... ;)
 
Heips! Tuolla Vessussa tänään tuon nuoremman poitsun kanssa oltiin ja nyt siis infoa toiminnasta...(mulla on tuo oikein paperi tässä edessä...minkä aina kuukausitiedotteena matkaan saa ottaa) ;)
Eli
Karhulassa on avoimet päivät tiistaisin ja torstaisin, molempina päivinä klo 8-14, silloin saa tulla ja mennä kun haluaa, tiistaisin on noin klo 10 musiikkihetki, jolloin lauletaan ja leikitään, kuka haluaa siis ja torstaisin on kädentaitoja, jolloin piirretään, maalataan tms. Esim nyt torstaina piirrellään kesämuistoja, ensi viikolla pitäis olla askarteluna kävelyvalot... :whistle: ( Koskapa elo ja syyskuussa on kerhoissa aiheena liikenne, niin sitä myös noissa askarteluissa)

Hoitopäivä on perjantaisin klo 9-12 ja sinne voi varata lapselle hoidon edellisen viikon keskiviikkona.
Maanantaisin ja keskiviikkoisin on sitten vakituiset kolmen tunnin kerhot =)

Matamimimmi, tuttu tunne tuo kun ei ketään tunne, mutta itsekin viime syksystä tuolla käyneenä voin kyllä suositella... =)
Tulkaapa nyt ihmeessä, niin tutustutaan ihan "livenä", itse olen varmaankin taasen torstaina menossa, kun tulee tuo isompikin kotiin... Ja me useesti ulkoillaan ensin ja 10 maissa mennään avoimeen. Yleensä suurin osa tulee 9 jälkeen, harva kai heti aamusta... ;)
 
Tuulenpesä, juu mulla on huomen, eli to sovittu muuta menoo, mut ens viikol vois yrittää tulla...se 10 aika vois olla hyvä...meillä tuo tyty nukkuu vähän miten sattuu päikkäreitä...tyty nyt ei vielä tarvii seuraa mut äippä kyllä...ettei tu ihan mökkihöperöksi :D ;) !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valpuri:
Ei päästy tänään tulemaan sinne avoimeen mut tiistaina oltais tulos...oletteko paikalla sillo??
Hei joo, me käväistiin tuon nuoremman kanssa tuossa kaameessa sateessa ;) Sai sekin vähän energiaa purkaa :whistle: Mutta josko ei kipeenä olla tms, niin kyllä me varmaankin sinne tiistaina mennään ja silloin on myös tuo vauhtiveikka matkassa... Ja jää rauhalliset kahvinjuomiset haaveeksi... :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valpuri:
Eihän me päästy tiistaina minnee ku meni ihan juhlimiseksi =) Meidän iskä voitti viikonloppuna Alastarossa Street biken Suomen Mestaruuden ja NDRS Mestaruuden 2008.......
Ei kun Onnea sinne "naapuriin"!!! No eipä se avoin minneen tuolta häviä ;) Huomenna ehkä mennään, josko ei tuo räkätauti pahemmaksi mene :/

 
Myö ei olla tonne avoimeen nyt ees yritetty, kun ton sällin kerho (srk) on aina tiistaisin ja torstaisin iltapäivällä :/
Että ei oo meistä sen tähden kuulunu :wave: :wave:

Mulle saa kanssa yyveetä laittaa, jos sille tuntuu :wave: :wave: =)
 
Täälläkin yks äiti Karhulasta. Poika 5v ja tyttö 1v ja tossa avoimessa ollaan mekin käyty silloin tällöin. Poika käy siinä keskiviikon kerhossa. Huomenna ei taideta jaksaa mennä avoimeen kun taitaa tää flunssa iskeä minuunkin :/ . Nyt nukkumaan, ois pitäny mennä jo ajat sitte mut täs vaa istun vielä :headwall:
 
Moikka vaan kaikille!
Täällä olisi yksi äiti ja pojat (10kk ja kohta 2,5v) muuttamassa n. kk sisällä Karhulaan (tai Kymiin tai mihin se ikinä kuuluukin) ja olisi kiva tutustua toisiin äiteihin kotka-karhula alueelta ja saada lapsillekin kavereita.
 

Yhteistyössä