Kotka-Hamina

Ja tutustuisin mielelläni uusiin immeisiin =)

Ja "vanha harppu" ;) täälläkin vm.-74 ja pojat 12/04 & 12/06. Helilän avoimessa pyöritty syksystä asti, että jos siellä on käynyt, niin varmaan on kuullut... :ashamed: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulenpesä:
Helilän avoimessa pyöritty syksystä asti, että jos siellä on käynyt, niin varmaan on kuullut... :ashamed: =)

Millasta toimintaa/päiviä sillä nykyään on? Onko hoitopalvelua vielä? :wave:
Itse tuli käytyä 5-6 vuotta sitten 2-3krt/vko siellä :D
Ketä vetäjiä siellä on? :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulenpesä:
Helilän avoimessa pyöritty syksystä asti, että jos siellä on käynyt, niin varmaan on kuullut... :ashamed: =)

Millasta toimintaa/päiviä sillä nykyään on? Onko hoitopalvelua vielä? :wave:
Itse tuli käytyä 5-6 vuotta sitten 2-3krt/vko siellä :D
Ketä vetäjiä siellä on? :wave:
Maanantaina ja keskiviikkona on viikottaiset aamupäiväkerhot. Tiistaisin ja torstaisin avoimet päivät. Perjantaisin on 9-12 "hoitopäivä".

En ole ihan varma, että onko noi avoimen päivät moneen, mutta viimeistään klo 14 paikalle rynnii koululaiset, ilmeisesti klo 13 asti, mutta me poistutaan paikalta jo puoleenpäivään mennessä ;)

Ens syksyksi pitää varmaankin tota kerhopaikkaa (sekin sen 9-12) hakea tuolle vanhemmalle, kun ainakin tänä vuonna oli niin, ettei vaikuttanut mihinkään tukiin (ei edes Kotka-lisään...) Siis jos pysyy samanlaisena tuo "sääntö" =)

Vetäjinä on Raksu ja Seija (joka osa-aikaeläkkeellä ja ei perjantaisin töissä ). Lisäksi on työharjoittelussa Siba.

Paikkana toi Vessu ei aina ole kaikkein toimivin, kun on vauhdikas taapero ja siellä paljon tutkittavaa mm. isoja lattialla olevia kukkaruukkuja ja paljon piilopaikkoja joihin kadota :D
 
Ai se on nykyään Vessun tiloissa?? :eek: :LOL:
No se vanha oli kyllä joo paljon parempi....kun oli pihaakin siinä... :/

Tuulenpesä millon se jää kesälomalle?
Ei taijeta enää tänä keväänä sit tulla...mut syksystä jos alkas siellä käymään =)
Pitääkö siihen aamupäiväkerhoon jotenki ilmottautua? Tai minkä ikäsille se on lähinnä? Tuota mein 5veetä meinasin :whistle: Se kyllä menee syksyllä srk:n kerhoon, kun jää tarhasta pois, mut jos lisäks...se kun ei kotona viihdy :p Tai maksaako se mitään? :wave:

Oon ite nykysin ihan pihalla näistä kuvioista, kun niin kauan aikaa kun on viimeksi ollu pieni :D Ja kun töihinki menin, ku kolmonen oli 1½ vee, et ihan out of game :p
 
En oo varma milloin alkaa kesäloma... Hmm, eikös kaikki lopu toukokuunlopulla? Kaupungissa kyllä on avoin auki kesäkuullakin, ainakin alkukuun, mutta...
Joo, sinne aamupäiväkerhoon haetaan paikkaa. Maksaa 1?/tunti, mutta käytännössä sitä siis maksetaan joka viikolta 3 ? niiltä kolmelta tunnilta ja maksu menee kerran kuussa, riippumatta onko kerhossa vai ei...Siis vaikka olis sairaana tai ei muuten vaan paikalla. Tai siis näin mun on annettu ymmärtää :whistle:
Niissä kerhoissa on kai nuorin tällähetkellä n.1,5v ja siitä eteenpäin...

Ulkoilut tosissan ei oikein onnaa tuolla, mutta kun on pakko olla edes tunti pihalla, niin ollaan me nyt tää talvi oltu siinä pulipuistossa...Siis Pankkipuistoko se hienosti on... Mutta saa nähdä alkaako nyt ilmojen lämmettyä menemään liian iljettäväksi :x Tosin vähän siellä avoimen porukkaa enää käy! Perhepäivähoitajia ja jotain muita lapsiryhmiä kyllä yleensä on paikalla...Tammikuun alussa tuo avoin muutti Vessuun, kun tarhalapset tarvitsivat lisätilaa siellä entisissä tiloissa. Oli niin paljon lapsia jonossa taas vuodenvaihteessa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tuulenpesä, just..pitää kattoa jos syksyllä innostus taas käymää =)

Ootteko Karhulalaiset mistä päin Karhulaa? :whistle: :wave: Vaikka yyveellä, jos ei tässä viiti :D
Miäpä laitan y:llä :D Miks miä oon kuvitellut Jahvetti että siä oot Haminasta :eek: Taitaa mun nuppi kohta seota täysin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tuulenpesä, just..pitää kattoa jos syksyllä innostus taas käymää =)

Ootteko Karhulalaiset mistä päin Karhulaa? :whistle: :wave: Vaikka yyveellä, jos ei tässä viiti :D
Miäpä laitan y:llä :D Miks miä oon kuvitellut Jahvetti että siä oot Haminasta :eek: Taitaa mun nuppi kohta seota täysin :D
:LOL: :LOL: Itekin tulee toisinaan oltua vähän :headwall: :headwall:

Onko sun vanhempi poika eskarissa? :wave:
meillä taitaa nuo sun vanhimmat ja mun keskimmäiset olla melko samanikäsiä =)
 

Yhteistyössä