Kotka-Hamina

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tuulenpesä, just..pitää kattoa jos syksyllä innostus taas käymää =)

Ootteko Karhulalaiset mistä päin Karhulaa? :whistle: :wave: Vaikka yyveellä, jos ei tässä viiti :D
Miäpä laitan y:llä :D Miks miä oon kuvitellut Jahvetti että siä oot Haminasta :eek: Taitaa mun nuppi kohta seota täysin :D
:LOL: :LOL: Itekin tulee toisinaan oltua vähän :headwall: :headwall:

Onko sun vanhempi poika eskarissa? :wave:
meillä taitaa nuo sun vanhimmat ja mun keskimmäiset olla melko samanikäsiä =)
On on tuo 6v... tuossa ihan lähellä olevassa koulussa :) Mun vanhimmainen pääsee jo ripille kesällä ellei reputa :whistle: Tuntee ittensä tooosi vanhaksi.

:LOL: nauran täällä vieläkin meijen välimatkaa. Maailma on pieni :D
 
Meillä ei ainakaan toistaseks olis mitään :wave:
Kuopuksen kanssa kaksin pääsisin ehkä tulemaan...tosin mun ehkä pitäs olla sit jo 12 aikaa kotona, ellen saa houkuteltuu ekaluokkalaista olee hetken yksin kotona :whistle: Katsotaan. Muuten tuo kymppi passais meillekii =)
 
Meijen tuleminen sitten varauksella, yritetään kumminkin... Eli jos näette vaaleen polkkatukkaisen rillipäisen haahuilevan pitkin käytäviä (eksyksissä ) punaisilla matkarattailla, vetäen perässään 3v "kiviriippaa"... :whistle: Niin huikkaskaa, se oon varmaankin miä kera jälkikasvun joka on peräti kolme kertaa aiemmin pasaatissa käynyt ja joka meinaa joka kerta sinne eksyä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Meijen tuleminen sitten varauksella, yritetään kumminkin... Eli jos näette vaaleen polkkatukkaisen rillipäisen haahuilevan pitkin käytäviä (eksyksissä ) punaisilla matkarattailla, vetäen perässään 3v "kiviriippaa"... :whistle: Niin huikkaskaa, se oon varmaankin miä kera jälkikasvun joka on peräti kolme kertaa aiemmin pasaatissa käynyt ja joka meinaa joka kerta sinne eksyä :LOL:
Jep, revitään sakkiin mukaan =)
 

Yhteistyössä