Level 3 korkattu ja olo on vähän plääääääh.
Eka jakso nyt menee tietysti aina siihen, että vähän ihmettelee miten ne liikkeet tehdään ja hakee itselle parhainta asentoa tai tapaa. Olin tän jakson katsonut etukäteen, mutta on se silti vähän hakemista.
Se mikä mua ärsytti oli, että räjähtävää voimaa (hyppyjä lihaskuntoliikkeissä) oli niin paljon, että jouduin kipeän polveni vuoksi mukauttamaan monta kohtaa
Alun mountainclimb-liike piti tehdä helpotettuna ilman hyppyjä, askelkyykkyhypyt piti jättää välistä ja korvata taviskyykyillä, koska jalka ei tahtonut sulattaa normaalia askelkyykkyäkään, vaikka kakkoslevelillä niitä kyllä tein jonkun verran ja "rockstarjump" oli jätettävä väliin, kun polvi ei kestä noin isoa tömähdystä.
Lopussa olin vähemmän piipussa kuin kakkoslevelin jälkeen, mutta annetaan tälle nyt vielä mahdollisuus ja koitan muokkailla noita liikkeitä itselle sopiviksi, mutta tehokkaiksi. Viimeiset käsien- ja jalkojen nostot lankussa eivät onnistuneet painoilla ja tein polvillani ne, mutta se taas ei tuntunut miltään. Ensi kerralla ilman painoja, mutta haasteellisemmassa asennossa, eiköhän se tunnu.
Plussaa oli se, että alun punnerrukset meni miesten punnerruksina molemmat kierrokset, vaikka eka levelillä tein naisten punnerruksia ja alussa en jaksanut edes niitä kunnolla