Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

"Meikku83"
Mulla oli eilen tylsä ilta, ja päätin tehdä vielä level1 :sen ennen nukkumaan menoa.
Oli muuten kevyt nyt kun on kakkosta tehnyt yli puolen välin :D
Kauhulla odotan level 3:sta.

Mulla jenkkakahvat pienentyneet ihan huomattavasti. Kesäkuussa pitäisi uskaltautua uimapuvussa kylpylään,eli siinä olisi tavoitetta...
 
"Vaapula"
[QUOTE="123";29688660]:D Jess! Ajattelinkin eilen et toivottavasti rouva V (ja toki muitakin) alottais kans, ettei ihan yksin tarvi jälkijunassa tulla :)

Saa nyt nähdä riittääkö motivaatio, olen kyllä tosi huono pitämään tällaisia sopimuksia, mutta katsotaan =)[/QUOTE]

Niin minäkin olen huono (pitään näitä sopimuksia), mutta olen kokenut tämän haasteen helpommaksi toteuttaa kuin esim käy kolme kertaa viikossa lenkillä tms. Tässä pitää tehdäjoka päivä niin ei voi katsos lykätä huomiseksi. :D mulla tuo ainakin toimii.
 
Leonor harmaana
Nyt on parina päivänä tuntunut hyvältä tämä kakkostason treenikin :D Ehkä se oli vain pientä alkukankeutta/järkytystä.. Tänään olisi siis Level 2 day 6 edessä.

Ainut vaan, että nilkat/kantapäät/jalkapohjat ovat edelleen hiton kipeät treenin jälkeen.. Olen jättänyt hyppynarut tekemättä, mutta ehkä se johtuu sittenkin tuosta "luistelusta" tai "hypyistä vartalonkierrolla" (toivottavasti ymmärsitte mistä liikkeistä on kyse :D). Pariin tuntiin ei meinaa kärsiä kävellä normaalisti, kun jossain tuolla kantapään lähistöllä on kipua ja kramppamisen tunnetta.. Ärsyttää kun motivaatio muuten olisi hyvä. Mut mä sinnittelen tämän level kakkosen ja yritän korvailla vaihdellen noita epäilyttäviä liikkeitä toisilla, toivon, että level kolmosessa liikkeet olisi sen verran erilaisia, että jalat asettuisivat.
 
m1m
Level3 korkattu ja tykkäsin enemmän kuin level2! Hiki tuli eikä ihan kaikkia pystynyt tekemään kokonaan, mutta toisaalta oli myös käytettävä aikaa uusien liikkeiden opetteluun (vaikka olin vilkuillut tätä etukäteen). Eli suosittelen kattomaan etukäteen ettei tuhraannu aikaa ihmettelyyn.

Kolmosessa on paljon sellaisia räjähtävän voiman hyppyjä, eli reisissä tuntuu kovasti tuon kakkosen jälkeen, joka mulla oli tuskaa käsien kanssa - tällä tasolla ei niiinkään, vaikka painot otetaan mukaan hyppyihinkin. Myöskin vatsat minusta paljon parempia kuin kakkostasossa. Eli tää on hyvä kunhan oppii kunnolla noi liikkeet!!
 
"Sari"
Mulla ei ole mitään sisätossuja tai -lenkkareita, joten olen tehnyt treeniä sellaiset lampaannahkatohvelit jalassa. Estää luistamisen ja toimii iskunvaimentajana jalkapohjille. :)
 
"Sari"
Day 18 tehty. Nyt alkoi tuntumaan ensimmäisen kerran suhteellisen helpolta. 2,5 min lankutuksen jouduin taas tekemään kahdessa osassa. Samoin kyykyt teen kahdessa erässä.

Lenkille pitäisi vielä lähteä. Alkoi juuri pyryttämään lunta, mutta en anna sen häiritä nyt kun olen vauhtiin päässyt. Oli nimittäin taas tosi tahmea päivä. En olisi millään jaksanut aloittaa treeniä. Varmaan tässä vaiheessa olisin lopettanut, jos ei olisi ryhmää mukana tsemppiä antamassa.
 
Leveli 2 korkattu. Ei ollut niin paha kuin odotin, paitsi että ranteet on kipeänä kun niin monet liikkeet pitää tuossa tehdä konttaus/lankkuasennossa. Polvissa vähän kuumotti mutta meni ohi.

Ja mulla myös on alkanut pohkeet näkyä! Ensimmäistä kertaa elämässä, kun mulla on aina ollut laihat kanankoivet vaikka olen jumpissa käynyt (harvakseltaan).

Maha kyllä on yhtä pyöreä kuin ennenkin mutta minkäs teet kun mies toi tänään suklaata, niin pakkohan sitä oli syödä. :p
Käsivarret on myös napakamman näköiset, vau. :)
 
"Meikku83"
Day 18 purkissa. Kaksi vielä ja jatkuu level 3:seen.. :)
Minä en huomaa kropassa oikeastaan mitään muutosta. No olo on parempi ja pirteämpi,ja vyötäröltä on ne pari senttiä lähtenyt. Muuten on jalat samanlaiset tikut kuin ennenkin,ja pelasturengas edelleen vyötäröllä :D

Olisikohan haitallista jos tekisi level 3:sta vaikka 20 päivää putkeen? Ei oikeasti haluaisi että tämä treeni loppuu. Ainoa mahdollisuus vähän kiinteytyä, kun olen aina lasten kanssa kotona....
 
"Sari"
Treeni tehty, day 19. Oli muuten aika raskasta vetää täydellä mahalla. Ratkesin ruoan päälle mässyttämään vielä yhden suklaavohvelipussin yksikseni. Voihan vattu sentään. Eipä siis ihme, että paino on taas noususuunnassa, kun en kykene pysyttelemään herkuista erossa. Pitää mennä illemmalla vielä hölkkälenkille.

Katsoin jo level 3:n läpi. Näytti melkoisen haastavalta. Saa nähdä, miten onnistuu. Toisaalta innolla jo odotan sitä. 10 päivää tuntuu ihan sopivalta ajalta treenata yhtä tasoa, sen jälkeen voi alkaa jo kyllästyttämään.
 
m1m
Toinen päivä level3 meni paremmin, jaksoin kovasti puristamalla tehdä kaiken. nyt tuntuu reisissä, kyljissä, vatsoissa ja selässä. Ryhdikäs olo, kun koko korsettia pakottaa :D
 
"Vaapula"
[QUOTE="Meikku83";29692527]Day 18 purkissa. Kaksi vielä ja jatkuu level 3:seen.. :)
Minä en huomaa kropassa oikeastaan mitään muutosta. No olo on parempi ja pirteämpi,ja vyötäröltä on ne pari senttiä lähtenyt. Muuten on jalat samanlaiset tikut kuin ennenkin,ja pelasturengas edelleen vyötäröllä :D

Olisikohan haitallista jos tekisi level 3:sta vaikka 20 päivää putkeen? Ei oikeasti haluaisi että tämä treeni loppuu. Ainoa mahdollisuus vähän kiinteytyä, kun olen aina lasten kanssa kotona....[/QUOTE]

Ei varmaan olisi. Mää ajattelin jatkaa JM Ripped in 30 days hommelilla. Ne väittää tuolla eng kielisessä keskustelussa et se on hiukan vaativampi kuin tämä shred. Lisää haasteita.
 
Voi ei! Pessimisti minä olen unohtanut koko haasteen.. ja saatikka sen, että sellaisen olen vastaanottanut. Vieläkö kerkeää nöyrästi perääntyä haasteesta? Minulla on tänään 2,5 minuuttia edessä ja se 2 minuuttiakin tekee tiukkaa. Vielähän tässä on aikaa jäljellä, mutta... :whistle: ei taida ihan onnistua asetetun haasteen mukaisesti.

JM II 8/10 suoritettu.. mitä ihmettä minä oikein eilen sekoilin. Luulin silloin, että enää kaksi kertaa on jäljellä tätä leveliä, mutta onhan minulla vielä huominen ja sunnuntai jäljellä |O Minä jo jotenkin luulin olevani päivän edellä todellista aikataulua :rolleyes: hups!

Lankku ja kyykyt jäävät vähän myöhemmäksi kunhan ruoka on syöty. En halunnut ihan kylmiltään lankkua tehdä, ettei mene ihan pipariksi. Nyt on vähän lämpimämmät lihakset alla ennen 2,5 minuutin ähellystä.

Tuntuuko jostain muustakin tuo JM:n video lyhemmältä ja nopeammalta tehdä nyt kun jaksaa paljon paremmin suorittaa liikkeet loppuun saakka? Minua alkoi hengästyttämään vasta toiseksi viimeisessä cardiossa kunnolla. Siihen saakka tuntui tosi kevyeltä! Huippua!

Minulle ei ole vielä tullut sellaista hyvää ruokailu päivää. Tänäänkin meni päivällä tummaa suklaakakkua kahvilla kun oltiin shoppailemassa ja lounas oli ihan onneton.
 
Pessimisti
Voi ei! Pessimisti minä olen unohtanut koko haasteen.. ja saatikka sen, että sellaisen olen vastaanottanut. Vieläkö kerkeää nöyrästi perääntyä haasteesta? Minulla on tänään 2,5 minuuttia edessä ja se 2 minuuttiakin tekee tiukkaa. Vielähän tässä on aikaa jäljellä, mutta... :whistle: ei taida ihan onnistua asetetun haasteen mukaisesti.
Höh! Älä nyt ämpyile siellä vaan ota se lisämotivaationa treeniin :D Ja eikös se DAY 15 ollut ja mennyt jo ;) Day 30 on vielä piiitkä aika!

edit: Eikä tää siis ole mitään kettuilua. Tai jos onkin niin ainakin hyvässä tarkoituksessa. Mun runosuoni sykkii jo :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Black Milk
"Vaapula"
Lankusta: tänään meni 1 min 25s ja se on mun ennätys. Pitäisi olla tuolla 2 minuutissa, mutta ottaen huomioon, et ekalla kerralla 20s meinasi tuntua jo ylitsepääsemättömältä, olen kyllä todella tyytyväinen edistymiseen.

Kyllä 5min on utopiaa untuvikolle. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Black Milk
Pessimisti: Oijoi.. day 30 ei ole kuin 12 päivän päässä :kieh: ja sinä kuvittelet, että tämän päivän tuskaisesta 2,5 minuutista askartelen paskartelen itseni täydelliseen lankkuun 5 minuutiksi vain 12 päivässä :xmas:

Minä olen käyttänyt feelmaxin kenkiä näissä JM:n treeneissä kun varpaissa ei riitä pito. Tänään ostin uudet sisäpelikengät itselleni ja nyt ajan niitä sisään, joten pidin niitä tällä kertaa.

Vaapula: Minä en tajunnutkaan tuota JM:n Ripped in 30 days treeniä aikaisemmin!! Loistavaa! Mites on ihmiset.. jatketaanko sillä kun saadaan tämä 30 day shred taputeltua valmiiksi?? vai joko alkaa Jillian kyllästyttää?? :D :D

Niin ja minulla oli 1min5sek oma lankku ennätys ennen tämän haasteen alkua ja nyt saan lankutettua 2min30sek ja pari sekuntia päälle, joten onhan tässä edistystä tullut lähtötilanteesta! Onneksi huomenna on lankussa lepopäivä :D
 
Viimeksi muokattu:
Mulle on kehittynyt tämän treenin myötä yks kyseenalainen tapa: syön päivän suklaat ja pullat ennen treeniä ja kuvittelen että kyllä tuo treeni sulattaa ne. :ashamed: Mutta parempi tuokin kuin aikaisempi tilanne eli en jumpannut ollenkaan mutta herkkuja söin...mutta ei ole ihme että vatsa ei tästä litisty.

Tuon treenin jaksan nyt tokana päivänä hyvin tuon helpomman (Anitako tuon nimi on?) mukaan ja joitakin pystyn tekemään Natalien mukaan.

Mutta lankku on mulle vaikea, en saa kuin 50 sek (alkutilanne oli 20 sek). Mä hämärästi muistan että nuorena ja laihana jaksoin olla lankussa vaikka kuinka pitkään, ja mä luulen että ne on nää silavat jotka vetää kroppaa alaspäin...

Mulle pitäis rakentaa joku ajastimella toimiva suklaa-automaatti, joka annostelisi päivittäin jonkun pari palasta suklaata ja seuraavan satsin saisi vasta seuraavana päivänä...
 
Viimeksi muokattu:
"meikku83"
Ihanaa jos porukalla jatketaan tämän treenin jälkeenkin :) Mukana olen siis,ehdottomasti!

Mulla on laihdutus vähän epäonnistunut treenin jatkuessa. Hirveä lihanhimo koko ajan.
 
Sello harmaana
Level 3 korkattu ja olo on vähän plääääääh.
Eka jakso nyt menee tietysti aina siihen, että vähän ihmettelee miten ne liikkeet tehdään ja hakee itselle parhainta asentoa tai tapaa. Olin tän jakson katsonut etukäteen, mutta on se silti vähän hakemista.
Se mikä mua ärsytti oli, että räjähtävää voimaa (hyppyjä lihaskuntoliikkeissä) oli niin paljon, että jouduin kipeän polveni vuoksi mukauttamaan monta kohtaa :( Alun mountainclimb-liike piti tehdä helpotettuna ilman hyppyjä, askelkyykkyhypyt piti jättää välistä ja korvata taviskyykyillä, koska jalka ei tahtonut sulattaa normaalia askelkyykkyäkään, vaikka kakkoslevelillä niitä kyllä tein jonkun verran ja "rockstarjump" oli jätettävä väliin, kun polvi ei kestä noin isoa tömähdystä.

Lopussa olin vähemmän piipussa kuin kakkoslevelin jälkeen, mutta annetaan tälle nyt vielä mahdollisuus ja koitan muokkailla noita liikkeitä itselle sopiviksi, mutta tehokkaiksi. Viimeiset käsien- ja jalkojen nostot lankussa eivät onnistuneet painoilla ja tein polvillani ne, mutta se taas ei tuntunut miltään. Ensi kerralla ilman painoja, mutta haasteellisemmassa asennossa, eiköhän se tunnu.

Plussaa oli se, että alun punnerrukset meni miesten punnerruksina molemmat kierrokset, vaikka eka levelillä tein naisten punnerruksia ja alussa en jaksanut edes niitä kunnolla :)
 
"Meikku83"
Punnituspäivä, + 0,5 kiloa...Vähän masentaa....kesäkuun kylpyläreissu alkaa ja kammottaa!
Vyötäröltä sentään lähtenyt puoli senttiä.

Huomenna viimeinen level 2 ja sitten kolmosta kohti :)
 
DAY 19, JM 9/10 Nytpä on ne tehty tälle päivää. Jei! Polvi kestää tehdä kaikki kyykyt, mutta minua on ihan tosissaan alkanut tympiä noiden kyykkyjen yksitoikkoisuus.. olen kokeillut erilaisia kappaleita youtubesta, joihin keskittyä kyykkyjen teon ajaksi, mutta silti ne ovat tylsiä. Onneksi huomenna on niistä lepopäivä... ja eihän tässä ole enää kuin 90 lisäkyykkyä niin on 250 kpl kyykkyjä/päivä kasassa.

Luin huvikseni tuolta viestiketjun alkupäästä ekojen päivien kommentteja ja miten se olikaan niin rankkaa!! oli valmis loppupäiväksi nukkumaan JM:n jälkeen. Nyt vaan miettii, että mitähän sitä tekisi seuraavaksi.. :D Vireystasossa on kyllä ihan selkeää nousua :)
 
Täällä kanssa mukana yhä!
Treenien lisäksi aloitan maanantaina uuden kalorinkyttäysprojektin (edellinen loppui eilen). Nyt ois tavoitteena pudottaa jussiin mennessä pari kiloa.

Kaivan myös mittanauhan jotta voin mitata ympäryksiä. :)

Ja sen verran edistymisestä että lenkkeilyssä vaihdan juoksuvauhtiin kun ei enää ole liukas ja noista muista treenaamismuodoista huomaa ainakin sen että jaksan minäkin punnertaa jo ihan oikein!
 

Yhteistyössä