Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

"123"
Hmmm.
Itse olen tiuhaan käynyt näillä sivuilla, ja kadehtinut teidän suorituksia. Olen laittanut noita lankku- ja kyykky-tietoja excell-taulukkoon ja tulostanutkin ne helpostiluettaviksi, mutta en vain ole saanut aikaiseksi.
Minulla on sellainen tosi nolo ja tyhmä syy miksi en vain saa näitä aikaseks. Minua hävettää tehdä niitä kun mies on kotona *nolo*
Ei hänellä ole mitään niitä vastaan, ja tietysti tsemppaisi minua, mutta jotenkin minua vain häiritsee. Vaikkei hän edes olis samassa huoneessa :D

Mutta, ensi viikolla hän on iltavuorossa, niin saas nähdä jos saisin repästyä ja aloitettua, sitten kun yksin olen noita 5 päivää saanut tehdä, niin olen ehkä niin sinut asian kanssa että voisin noita tehdä vaikken olisikaan yksin kotona :D
Mie en oikeasti tiedä miksi niin häpeän, mutta jotenkin vain häiritsee ja on hankalaa. Sen takia en myöskään käy salilla tai ryhmäjumpissa, kun tuntuu että "kaikki tuijottaa", ja sit ku ei osaa yhtään niitä liikkeitä ja oon ihan tumpelo :LOL: Jopa lenkille meneminen ilman koiria on jotain mitä en vain tee, en pysty. Tosin minulla onkin jonkinlainen ihmiskammo ja saan herkästi paniikkikohtauksia.

Mutta siis, tsemppiä teille kaikille, tosi hienosti olette onnistuneet pysymään ruodussa!! =)
 
"Meikku83"
[QUOTE="123";29680966]Hmmm.
Itse olen tiuhaan käynyt näillä sivuilla, ja kadehtinut teidän suorituksia. Olen laittanut noita lankku- ja kyykky-tietoja excell-taulukkoon ja tulostanutkin ne helpostiluettaviksi, mutta en vain ole saanut aikaiseksi.
Minulla on sellainen tosi nolo ja tyhmä syy miksi en vain saa näitä aikaseks. Minua hävettää tehdä niitä kun mies on kotona *nolo*
Ei hänellä ole mitään niitä vastaan, ja tietysti tsemppaisi minua, mutta jotenkin minua vain häiritsee. Vaikkei hän edes olis samassa huoneessa :D

Mutta, ensi viikolla hän on iltavuorossa, niin saas nähdä jos saisin repästyä ja aloitettua, sitten kun yksin olen noita 5 päivää saanut tehdä, niin olen ehkä niin sinut asian kanssa että voisin noita tehdä vaikken olisikaan yksin kotona :D
Mie en oikeasti tiedä miksi niin häpeän, mutta jotenkin vain häiritsee ja on hankalaa. Sen takia en myöskään käy salilla tai ryhmäjumpissa, kun tuntuu että "kaikki tuijottaa", ja sit ku ei osaa yhtään niitä liikkeitä ja oon ihan tumpelo :LOL: Jopa lenkille meneminen ilman koiria on jotain mitä en vain tee, en pysty. Tosin minulla onkin jonkinlainen ihmiskammo ja saan herkästi paniikkikohtauksia.

Mutta siis, tsemppiä teille kaikille, tosi hienosti olette onnistuneet pysymään ruodussa!! =)[/QUOTE]

Joo sama juttu mulla.
En todellakaan jumppaa miehen läsnäollessa.
 
"Sari"
Mun treenaamista ei mies häiritse, tosin teenkin treenin aina eri huoneessa, kun tietokone on työhuoneessa. Meillä lapset änkeävät joskus mukaan pieneen huoneeseen katselemaan ja vähän auttamaankin. Tyttö toimii kellokallena lankussa ja sanoo välillä, kun liike vaihtuu, jos itse olen punnertamassa kasvot kohti lattiaa.

Kissakin haluaa välillä tulla ihmettelemään äidin touhuja. Pari kertaa on alkanut huitomaan tassulla käsipainoa aina, kun se on viuhahtanut kissan ohi. Siinä oli naurussa pitelemistä. Taisi luulla, että menossa on joku uusi leikki.
 
Sello harmaana
Mä teen treenin aamulla ennen aamupalaa, juon vaan lasillisen vettä ensin. Mulle ehdottomasti paras sauma, on sitten tehty eikä tarvi miettiä pitkin päivää että missä välissä ehtii treenata ja kauanko pitäisi olla väliä syömisistä jne :)
Tämä olis ihannetapa aloittaa päivä. Harmi, kun ei onnistu pienten lasten kanssa :( On vähän raskasta alkaa treenaa illalla klo 20 jälkeen, mutta muu ei oikein onnistu, kun 3v ei nuku päivisin.
 
"Sari"
Minäkin tekisin myös mielummin treenin pois alta jo heti aamupäivästä, mutta ei onnistu kun käyn päivätyössä. Töiden jälkeen pitää hakea lapsi hoidosta ja saada ruokaa pöytään. Monena iltana lisäksi kuskaamista harrastuksiin yms. juttuja. Jonnekin iltarakoon on treeni yritettävä aina viikolla tunkea.

Ainakin tässä kehittyy hyväksi organisoijaksi. Jo päivällä töissä mietin valmiiksi, missä raossa ehtisin tehdä illan kuntoilut. Vähän on omatunto soimannut, kun kotityöt jäävät tekemättä, mutta toisaalta ihan hyvä vaan, niin joutuu mieskin tekemään osansa. Eilen oli kerääntynyt valtava tiskivuori keittiöön ja olihan mies sen saanut koneeseet lopulta. Minä olen keskittynyt pyykkäämiseen. Nyt on minun vuoroni panostaa omaan hyvinvointiini, olen tähän asti tehnyt suurimman osan kotitöistä, vaikka mies olisi ollut ihan yhtä kykenevä niihin.
 
"Vaapula"
[QUOTE="123";29680966]Hmmm.
Itse olen tiuhaan käynyt näillä sivuilla, ja kadehtinut teidän suorituksia. Olen laittanut noita lankku- ja kyykky-tietoja excell-taulukkoon ja tulostanutkin ne helpostiluettaviksi, mutta en vain ole saanut aikaiseksi.
Minulla on sellainen tosi nolo ja tyhmä syy miksi en vain saa näitä aikaseks. Minua hävettää tehdä niitä kun mies on kotona *nolo*
Ei hänellä ole mitään niitä vastaan, ja tietysti tsemppaisi minua, mutta jotenkin minua vain häiritsee. Vaikkei hän edes olis samassa huoneessa :D

Mutta, ensi viikolla hän on iltavuorossa, niin saas nähdä jos saisin repästyä ja aloitettua, sitten kun yksin olen noita 5 päivää saanut tehdä, niin olen ehkä niin sinut asian kanssa että voisin noita tehdä vaikken olisikaan yksin kotona :D
Mie en oikeasti tiedä miksi niin häpeän, mutta jotenkin vain häiritsee ja on hankalaa. Sen takia en myöskään käy salilla tai ryhmäjumpissa, kun tuntuu että "kaikki tuijottaa", ja sit ku ei osaa yhtään niitä liikkeitä ja oon ihan tumpelo :LOL: Jopa lenkille meneminen ilman koiria on jotain mitä en vain tee, en pysty. Tosin minulla onkin jonkinlainen ihmiskammo ja saan herkästi paniikkikohtauksia.

Mutta siis, tsemppiä teille kaikille, tosi hienosti olette onnistuneet pysymään ruodussa!! =)[/QUOTE]

Määkin aina suljin aluksi sälekaihtimet ettei vaan kulaan ohikulkija ja naapurit näe mitä täällä riehun mut nyt mulle on ihan sama. Kattokoon kuka tahtoo. Saavatpahan urheilullisen vaikutelman. :D Minäkin inhoan niitä massaliikuntatunteja vaikka tiedän ettei mulla varmaan mitään hävettävää olisi. En vaan pidä. Tää pikainen teholiikunta kotina on ihan parasta. Siihen jää jopa koukkuun. Mukaan vaan!
 
"hei"
Huono olo saattaa hyvinkin johtua huonosta juomisesta ta syömisestä. Pitää jatkossa kiinnittää enemmän huomioo niihin. Mua ärsyttää tänään, ku yö meni huonosti nuhanenän kans ja hain sipsiä kaupasta samalla ku vein eskarin. Oon huomannu, et mulle kompastuskivinä on huonot yöt, väsyneenä muka tarttee herkkuja. No jumpan aion sentään tehä jossai välissä ku jaksan. Toivottavasti nuhanenällä helpottaa, huomenna pitää ttaas mennä töihin ja herätä viideltä. Mulla riippuu jumpan ajankohta päivästä, vapaalla teen ku huvittaa, aamuvuoroina illalla ja iltavuoroina aamulla.
 
"Sari"
Day 16 suoritettu. Loppu tuntuu edelleen rankalta, alku menee jo kevyemmin. 2 minuutin lankku oli tappava, pakko oli heilutella siinä kroppaa vähän. Pysyttekö te muut lankussa ihan liikkumatta?

Aikaisemmin tein jo vajaan tunnin kävelylenkin, joten saan huokaista tältä päivältä.
 
m1m
Tämä olis ihannetapa aloittaa päivä. Harmi, kun ei onnistu pienten lasten kanssa :( On vähän raskasta alkaa treenaa illalla klo 20 jälkeen, mutta muu ei oikein onnistu, kun 3v ei nuku päivisin.
Meillä 3 ja 5v kattoo lastenohjelmia sillä aikaa ja koululaisia hoputan treenin välissä syömään ja lähtemään kouluun :D Tosiaan mieluummin siinä aamusta treenaa kuin illalla yrittää löytää aikaa! Ota 3vee mukaan jumppaamaan jos siinä päiväuniaikaan olis muuten saumaa, meillä ainakin tykkäävät hillua mukana :D
 
Meillä 3 ja 5v kattoo lastenohjelmia sillä aikaa ja koululaisia hoputan treenin välissä syömään ja lähtemään kouluun :D Tosiaan mieluummin siinä aamusta treenaa kuin illalla yrittää löytää aikaa! Ota 3vee mukaan jumppaamaan jos siinä päiväuniaikaan olis muuten saumaa, meillä ainakin tykkäävät hillua mukana :D
En mä saa tehtyä ton 3 veen kanssa. Tää työhuone missä jumppaan, on tosi pieni ja tarvin tilaa noille liikkeille. Sitten toinen syy on se kyselyikä, ei mulla pidä pokka, kun se utelee koko ajan, että mitä teen ja miksi :D Kolmas syy on se, että pienempi on alle vuoden, kauhea ryömimään joka paikkaan (kiellettyihin tietysti) eikä sitä voi jättää hetkiksikään vahtimatta. Nukkuisi edes kunnon päiväunet, mutta ei, puolen tunnin repäsyjä pari päivässä, siinä ei ehdi kuin ruuan tehdä ja saada eteensä, niin se on jo herännyt. Onneksi molemmat lapset on yleensä petissä 19.30 aikoihin, että jää siihen vielä hetki omaa aikaa.

Level 2, day 8 ja ekaa kertaa jaksoin sen vikan kierroksen tappokyykyt ja käsiliikkeet samassa tempossa kuin videolla ja huilaamatta =) Muutenkin kulki hyvin tänään.

Löysin hei sen kolmoslevelin omana klippinään youtubesta äsken. Muistaakseni sitä ei ollut erikseen etusivulla? Tai jos oli, niin kerta kiellon päälle:
30DS Lvl 3 - YouTube

Oli pakko pikakelata se läpi ja voi taivas. Saa nähdä kuinka akan käy :stick:
Voipi olla, että niiden kaikkien kyykkyhyppyjen ansiosta imitoidaan pingviiniä kävelyssä muutamia päiviä.
 
"Meikku83"
Onko muilla lihaskipuja enää? Mulla ei ole ollut, ensimmäiset 3-4 päivää level 1:sen aloittamisen jälkeen oli tappavan kipeät kyllä...Mutta edelleenkään en tunne kunnon kasvaneet,en jaksa kaikkia liikkeitä vetää vieläkään täysillä..
 
....
Mulla lähtee tänään vika kerta level 1 :)
viidennen kerran jälkeen jaksoin tehdä sen raskaamman mukaan.
Kyykkyjä tai lankkuja en ole jaksanu vielä alkaa tekemään.
Huomasin, että alussa tein niitä aivan väärin kunnes kaveri näytti oman tyylinsä.
Onhan niitä helppo kiskoa kun ei mene aivan alas asti :D
 
Mä treenasin kanssa viimeisen päivän level 1:stä. Huomasin että sairastelun aiheuttamat 2-3 välipäivää tuntuivat jonkin verran, happi meinasi loppua x-hyppyjen kohdalla jo alkupuolella...
...ja sit totesin loppulankussa että ei kannata ottaa treeniä just syömisen jälkeen: lankussa meinasi iltaruoka tulla ylös. :D
 
Voehan mölö! Eilen aamulla totesin, että vasen polvi ei kestä kyykkyjä nyt kun ollaan päästy yli 100 kyykyn/päivä. Eli kyykkyhaaste jää todennäköisesti kokonaisuudessaan suorittamatta loppuun. Taidan kuitenkin kyykkäillä sen 100 kyykkyä/päivä kuukauden loppuun saakka ja jospa se jossain vaiheessa polvi antaa taas mennä enemmän.

Eilen aamulla hurauttelin tehdä kyykyt ja lankut ja illalle jätin JM:n videon... no, sitten illalla kuopuksen kanssa pihalla möyriessä liukastuin ja oikea nilkka vähän muljahti.. |O ei pahasti, mutta sen verran että aristi koko illan. Nyt on ihan hyvän tuntuinen.

Eilen en uskaltanut tehdä JM:n treeniä ja tänään teen treenin kuulostellen nilkkaa. En ainakaan noita hyppyjä uskalla kauheasti tehdä, joten pitää tehdä jotain muuta niiden sijaan.

Minulla ei ole ollut lihaskipuja sitten level 1:n. Silloin level 2:n alussa lihaksissa kyllä tuntui, että jotain on tehnyt, mutta liikkumaan pääsi irvistelemättä. :D

123: Mukaan vaan! MInäkin tein alussa aina aamupäivisin kun mies ei ollut kotona ja lapset (3-vuotias ja 1-vuotias) pyörivät ympärillä.. esikoinen välillä tekee mukana omalla tyylillään ja kuopus käy makaamassa naaman päällä vatsoja tehdessä. :D Antaa lisävastusta. Nyt olen tehnyt myös illastakin ja eipä tuo miehen läsnäolo haittaa kun vauhtiin on päässyt. Kyllähän tuo yhtenä iltana hymyili vinoon, mutta käskin mukana tehdä lankut ja kyykyt ja sen jälkeen kun päästiin JM:n videon pariin niin 15 minuutin kuluttua luovutti. :LOL:

Lisäys: Päivän treenit tehty.. tai siis DAY 16 lankussa ja JM 5/10. Polvet ja nilkka kestivätkin treenin hyvin eikä pakota mihinkään, joten kutittelisi tehdä illalla JM uudelleen niin huomenna olen sitten taas "aikataulussa". Viime viikolla tuli se yksi lepopäivä tahattomasti ja eilinen ärsyttää aivan valtavasti. En nyt haluaisi jäädä jälkeen siitä mitä olen laittanut tavoitteeksi itselleni. Ärrin murrin!! Lankussa tuli lisähaastetta kun 1,5 minuutin kohdalla alkoi matto luisua alta pois.. olin hölmösti asettunut niin, että kyynärpäät oli matolla ja varpaat laminaatilla. En halunnut aloittaa alusta, joten puoli minuuttia sitten tuli väännettyä täysillä, etten tipahtanyt lattiaan. Pihisin sitten ärräpäitä ja sain sen 2 minuuttia lankutettua. :LOL: Ajatella, että kahden päivän päässä ollaan jo puolessa välissä 5 minuuttia lankussa! Hui!
 
Viimeksi muokattu:
"hei"
Voi että mua ärsyttää, eilen olin niin poikki etten tehny jumppaa :( pienen nuhassa ja valvottanu muutamana yönä. Nyt särkee päätä niin vietävästi, et jos ei helpota ni jää tämäki päivä tekemättä. Tosin jos helpottaa (mitä todella toivon!!!) ni teen kyllä illalla jumpan. Voiskohan tehä kaks peräkkäin korvatakseen eilisen? :D tai ainaki jotai extraa pitää tehä. Pakko mennä ottaan särkylääkettä, ei oo ihan paras yhdistelmä nuhainen lapsi ja kuudelta alkavat työt. Mut siinähän se jaksaminen kasvaa, ku urheilee :)

Onneks et Black milk satuttanu ittees enempää!
 
"Sari"
Tänään oli sellainen olo, etten olisi millään viitsinyt tehdä treeniä. Onneksi on muita mukana, niin pakko jaksaa. Eilen meni lankussa 2 minuuttia, mutta nyt oli pakko pitää tauko puolivälissä. Kyykyistä tein ensin 100 ja myöhemmin loput 50.

Lyhytaikaista oli iloni uudesta upeasta vartalostani. Täytekakkubileet ovat jatkuneet urakalla ja nyt maha pullahti takaisin esiin. Näköjään pitäisi ruokavalionkin pysyä kurissa, jos haluaa pysyviä tuloksia. Nyt lähden viemään poikaa harjoituksiin ja ehdin tehdä siinä välissä vajaan tunnin lenkin.
 
"Vaapula"
Mullakin on vihdoin lähtenyt laskusuuntaan paino, nyt -1,2kg alkupainosta, joka oli 63,7/168. Tarkoitus olisi päästä alle 60 kilon, mitä olin ennen raskautta. Ei montaa kiloa, lähinnä kiinteytettävää mutta en ole tuntenut oloani kotoisaksi kun maha pullottaa ja jenkkikset tursottavat farkuista. Nyt jo paljon parempi olo ja mieli. Huomenna puolessa välissä tätä haastetta. Ruokavalion olen onnistunut pitään kevyenä.
 
Rouva V
Aloitan haasteen uudestaan ensi maanantaina, siihen mennessä ehdin varmasti toipua tästä flunssasta.

Mä otin lapset mukaan, hyvin toimivat painoina vatsalihaksia tehdessä, mies jouti jumppaan kanssa jos ei parempaa tekemistä treenin aikana ollut :)
 
Tervetuloa Rouva V takaisin mukaan maanantaina!

Minä tein eilen illalla vielä kerran JM:n ja tänään oli siis JM II 7/10 ja day 17 lankuissa&kyykyissä. Kyykkyjäkin tein sen 150 kpl kun polvet eivät kiukutelleet. Minä nyt tein eilen 2 kpl JM yhdessä päivässä, että sain oman aikatauluni kiinni. Ehkä ei kuitenkaan kannata ottaa tavaksi :D Ihan kerta päivässä riittää.

Enää kaksi päivää level 2 ja sitten pääsee jo kolmoseen. Wuhuuuu! Kiitokset Sellolle kun löysi level 3:n omana klippinään. Minä en jotenkin löytänyt sitä youtubesta. En ole katsonut koko videota.. Jätän sen yllätykseksi sunnuntaille kun level 3 alkaa. Olikos joku aloittamassa level 3 tänään tai huomenna??? Odotan suurella mielenkiinnolla ensi tunnelmia! :whistle:
 
Tänään olisi viimeinen repäisy tuosta kakkoslevelistä, huomenna sitten kolmosen kimppuun. A-PU-A! :whistle:

Black Milk se sattui ihan vahingossa silmiini, kun etsin JM:n videoita tuolta. Nimihän on vähän harhaanjohtava, kun se on vaan 30DS, ei heti osaa yhdistää tohon sarjaan.

Itselläni ei ole paino laskenut yhtään ja ruokavalio kyllä pitää, lukuunottamatta kahta synttärikahvitusta tässä kuussa, mutta en niissäkään ole mitään övereitä vetänyt. Vettä juon ehkä liian vähän kumminkin ja lihakset taitavat kerätä nestettä aika hyvin treenien vuoksi. Vaatteissa huomaa silti, että jotain on tapahtunut. Odotan jännityksellä loppumittoja.
 
"123"
Aloitan haasteen uudestaan ensi maanantaina, siihen mennessä ehdin varmasti toipua tästä flunssasta.

Mä otin lapset mukaan, hyvin toimivat painoina vatsalihaksia tehdessä, mies jouti jumppaan kanssa jos ei parempaa tekemistä treenin aikana ollut :)
:D Jess! Ajattelinkin eilen et toivottavasti rouva V (ja toki muitakin) alottais kans, ettei ihan yksin tarvi jälkijunassa tulla :)

Saa nyt nähdä riittääkö motivaatio, olen kyllä tosi huono pitämään tällaisia sopimuksia, mutta katsotaan =)
 

Yhteistyössä