Kotitreenihaaste! Kaipaako kroppasi kiinteytystä?

"Meikku83"
Tai sitten vanhuus ei tule yksin :D
Minä pidän suosiolla loppukuukauden taukoa. On tämä niin inhottavaa kuitenkin.
Kertokee ihmiset niitä mittojanne sitten kun haaste loppuu :) Mulla siis lähti se 5 senttiä ja olo on erittäin hyvä (nilkan kipua lukuunottamatta).
Huhtikuun alussa hypään takaisin messiin,tavalla tai toisella.
 
Rouva V
Mulla oli muuten toisesta jalasta penikkakin kipeenä jossain vaiheessa.. Mä veikkaan, että jalat joutuu koville kun yhtäkkiä aloittaa noin "yksitoikkoisen" liikunnan. Joka päivä siis samat liikkeet, kun normaalisti liikunta ehkä aloitetaan vähän monipuolisemmin ja pidetään lepopäiviä. Harmi sinänsä, koska mun mielestä parasta oli just se, että taukopäiviä ei pidetä ja ei tarvinnut arpoa mitä tekee milloinkin :) Se vähensi lipsumisen mahdollisuuksia huomattavasti.
Miekin tykkään haasteesta juurikin siksi, että se tehdään päivittäin ja syke nousee ihan kiitettävästi, itse olen huono liikkumaan keskenäni kotona. Ehkä noi joka päiväiset pomput on vähän liikaa, juoksenkin säännöllisesti haasteen ohessa.
Ihmetyttää kun itsellä on sairastelutauon jälkeen vasta day 6. suoritettu ja nyt jo penikoita pakottaa. Taidan jättää tältä illalta haasteen suorittamatta, vaikken usko päivän tauon tekevän ihmeitä penikoilleni...
 
"Sari"
Mulla alkoi eilen illalla teholaihdutuskuuri, nimittäin oksentelin koko yön. Lapsen vatsatauti tarttui sitten minuunkin. Kuumettakin yli 38, joten day 25 eilen jäi toistaiseksi minun saavutuksekseni. Tuskin lihakset ihan vielä parissa päivässä katoavat, joten otan kuvia, kunhan tästä pääsen taas tolpilleni.
 
"meikku83"
[QUOTE="Sari";29724197]Mulla alkoi eilen illalla teholaihdutuskuuri, nimittäin oksentelin koko yön. Lapsen vatsatauti tarttui sitten minuunkin. Kuumettakin yli 38, joten day 25 eilen jäi toistaiseksi minun saavutuksekseni. Tuskin lihakset ihan vielä parissa päivässä katoavat, joten otan kuvia, kunhan tästä pääsen taas tolpilleni.[/QUOTE]

Voi ei,karmea tauti:( paranemisia!

Uskomattoman vaikeaa tämä laihdutus/ kiinteytys oikeasti on! Lapset kun syntyivät melkolailla samaan syssyyn, eikä imetysaikana voinut laihduttaa...Kiloja vaan tuli,ja nyt kun pitäisi päästä eroon, on se oikeasti vaikeaa!
 
Sello harmaana
Täällä yksi loppusuoralla menijä. Tänään, huomenna ja ylihuomenna kolmoslevel ja sit olis haaste paketissa.

Harmi, kun näin moni putoaa pois sairasteluiden vuoksi :( Se on tää kevät vähän tälläistä aikaa. Odottelen kauhulla koska tänne iskee vatsatautiepidemia. Viime vuonna isompi sairasti koko pääsiäisen (itse olin silloin viimeisilläni raskaana, eikä ihme kyllä tarttunut muhun kuin korkeintaan lievänä, yhden illan juoksin vessassa, mutten oksentanut).

Painokin on kääntynyt vihdoin vähän laskusuuntaiseksi :)
 
"Sari"
Tässä ennen ja jälkeen kuvat JM30d Shred -haasteesta. Tosin tein siitä vain 25 päivää, koska vatsatauti keskeytti kuntoilun. Nyt olen kuumeen kourissa, joten saattaa kestää ennen kuin pääsen taas jatkamaan. Laittakaahan muutkin kuvia tulemaan.

 
"Sari"
Mitat unohtuivat, joten tässä vielä ne. Pituus on 166 cm ja loppumitat ovat 89-71-94 ja 60,8 kg. Reisi 53 cm (pahin ongelmakohtani takapuolen lisäksi) ja käsivarsi 26 cm.

Rinnanympärys ja lantio pieneni 4 cm ja vyötäröltä lähti 6 cm. Paino tippui 2,6 kg.
 
"Paa"
Jestas mikä muutos Sarilla. Ihan mahtavaa!

Tosi harmi, kun näinkin moni sairastelee. Pikaista toipumista kaikille ja ehkä vielä pääsette huhtikuun treeniin mukaan :) Mulla tänään day8/I ja toistaiseksi on sentti lähtenyt vyötäröltä. Innolla jatkan :>
 
Rouva V
Oho, Sarin tulos motivoi kyllä jatkamaan, vaikka jo välillä tuntuu puulta saman toistaminen.

En nyt muista, mutta oliko sulla Sari tiukka ruokavalio ja harrastitko muuta liikuntaa haasteen aikana?

Olisi varmaan pitänyt itsekkin ottaa ne valokuvatkin ennen haasteen aloitusta. Nyt on viimeisetkin juhlat juhlittu ja tarkoitus ottaa tiukempi ote tähän mässäilyyn, toivottavasti onnistun :) Eilen tein aamulla haasteen hiukan kevennettynä, kun kävin juoksemassa, niin päätin hypyt jättää väliin. Tänään mennään haaste ihan peruskaavalla, olisko se day 8 tänään.
 
"Sari"
Olen itsekin erittäin tyytyväinen muutokseen. Vielä kun saisi kropan pysymään tässä mallissa, siinä se suurin haaste taitaa olla. Ajattelin tervehdyttyäni jatkaa vielä loput viisi päivää tätä shred-treeniä ja aloittaa sen jälkeen uuden ripped-treenin.

Muutin ruokavaliotani terveellisempään suuntaan siten, että lisäsin runsaasti vihanneksia ja kasviksia, jolloin tuli mätettyä vähemmän muuta ruokaa lautaselle. Herkuttelusta en pystynyt kokonaan luopumaan, vaikkakin vähensin sitä. Taisin kyetä olemaan kokonaan ilman mitään makeaa viitenä päivänä 25:stä.

Aloitin kuntotreenin kanssa samaan aikaan myös lenkkeilyn. Kunto kehittyi reilussa kolmessa viikossa kävelykunnosta juoksukuntoon ja lenkin pituus kasvoi 4,6 km:stä 6,9 km:iin. Tein myös kyykyt ja lankut. Kuntoilupuoleen olen siis panostanut paljon.
 
Rouva V
[QUOTE="Sari";29729578]Olen itsekin erittäin tyytyväinen muutokseen. Vielä kun saisi kropan pysymään tässä mallissa, siinä se suurin haaste taitaa olla. Ajattelin tervehdyttyäni jatkaa vielä loput viisi päivää tätä shred-treeniä ja aloittaa sen jälkeen uuden ripped-treenin.

Muutin ruokavaliotani terveellisempään suuntaan siten, että lisäsin runsaasti vihanneksia ja kasviksia, jolloin tuli mätettyä vähemmän muuta ruokaa lautaselle. Herkuttelusta en pystynyt kokonaan luopumaan, vaikkakin vähensin sitä. Taisin kyetä olemaan kokonaan ilman mitään makeaa viitenä päivänä 25:stä.

Aloitin kuntotreenin kanssa samaan aikaan myös lenkkeilyn. Kunto kehittyi reilussa kolmessa viikossa kävelykunnosta juoksukuntoon ja lenkin pituus kasvoi 4,6 km:stä 6,9 km:iin. Tein myös kyykyt ja lankut. Kuntoilupuoleen olen siis panostanut paljon.[/QUOTE]

Tämmöset onnistumiset motivoi itseäkin tekemään parhaansa. Tosi hyvin ja nopeeta parantunut tuo juoksukin, oletko käynyt ihan päivittäin lenkillä? Miten sulla jalat kesti kaikki rasitukset?

Olis kiva nähdä muidenkin edistymisiä.
 
"Sari"
Tämmöset onnistumiset motivoi itseäkin tekemään parhaansa. Tosi hyvin ja nopeeta parantunut tuo juoksukin, oletko käynyt ihan päivittäin lenkillä? Miten sulla jalat kesti kaikki rasitukset?

Olis kiva nähdä muidenkin edistymisiä.
Lähes päivittäin kävin lenkillä. Aloitin tosi varovasti, joten onnistuin välttämään penikoiden kipeytymisen. Heti, kun alkoi tuntumaan pahalta, niin vaihdoin kävelyyn. Kyykyissä joku reisijänne paukkui ikävästi välillä, mutta ongelma ratkesi, kun avasin jalkoja enemmän v-asentoon. Selvisin siis ilman mitään rasitusvammoja.

Olisi tosiaan kiva nähdä ja kuulla muidenkin loppuraportteja ja tietenkin myös väliaikatietoja on kiva lukea.
 
harmaa Sello
Mahtava muutos Sari :)

Juoksemisesta sen verran, että itse opin, että kannattaa lähteä juoksemaan hyyyyyyyviiiiiiin hiiiiiitaaaaaaastiiiii. Monilla lenkkeily kaatuu heti alkuunsa siihen, että vauhti on liian kova ja kroppa menee hapoille, juoksu maistuu puulta ja loppuu ennen kuin on ehtinyt kunnolla alkaakaan. Itse olen aina vihannut juoksemista, mutta kun aloitin nyt talvella tuon ohjeen kanssa, että kävelyvauhtia hölkötellä menemään, niin huomasin jaksavani ensimmäisellä kerralla hölkätä 500m, seuraavalla kerralla jo yli kilometrin ja pari kertaa myöhemmin 3km pysähtymättä. Kun vaan malttaa pitää sen vauhdin hitaana, niin edistystä tapahtuu varmasti. Mulla jäi juoksut kipeytyneen polven vuoksi, saa nähdä kestääkö se enää juoksua ollenkaan :(

Huomenna olisi sitten viimeinen päivä tätä haastetta. Kuvat otatan miehellä varmaankin tiistai-iltana ja mittoja sitten ti tai ke. Heti treenin jälkeen illasta ei viitsi mitata, kun voi olla vähän turvoksissakin.
Olo on kyllä ihan mahtava, farkut istuu päällä ja ryhtikin on jotenkin parempi. Jatkan varmasti tuolla ripped-haasteella, ehkä yhden tai kahden välipäivän jälkeen :)
 
Tervehdys täältäkin.. nyt alkaa taas henki kulkea siihen malliin, että voi jatkaa taas 30 day shrediä. Jatkan siitä mihin jäin eli level 2 jäi viimeinen päivä suorittamatta. Ihan on tympinyt tämä flunssa niin paljon, etten ole käynyt edes lukemassa näitä teidän treeni juttuja. Nyt tulin lukemaan taas ja voi että miten kivasti tuntuu monilla menneen ja toisilla taas harmillisesti ongelmia jalkojen kanssa. Oletteko venytelleet iltaisin aina erikseen?? Minulla ainakin huomaa, että jos ei ollut illasta venytellyt parikymmentä minuuttia niin kyllä alkoi jaloissa tuntumaan seuraavana päivänä.

Mies otti kuvat äsken tämän päivän tilanteesta.. eli nyt olen ollut 7 päivää tekemättä mitään ja siis 11 päivää haastetta vielä jäljellä, mutta aina minun silmiin näyttää äsken otettu oikean puolimmainen kuva paremmalta kuin mitä alkukuusta otettu. :)

Ja mitat alussa ja nyt:

Rinnanympärys: 95 -> 93 cm
Vyötärö: 76 -> 72,5 cm
Lantio: 96 -> 94 cm
Reisi 53 -> 52 cm
Käsivarsi 29,5 -> 29cm
Paino 67,5 kg -> 65,4 kg
Pituus on 173 cm.

Äääh.. en saa kuvaa liitettyä suoraan tähän viestiin, mutta käykää katsomassa aijaan sivuilta

Maaliskuun alku -> loppu - Aijaa.com
 
"Sari"
[QUOTE="Sari";29728304]Mitat unohtuivat, joten tässä vielä ne. Pituus on 166 cm ja loppumitat ovat 89-71-94 ja 60,8 kg. Reisi 53 cm (pahin ongelmakohtani takapuolen lisäksi) ja käsivarsi 26 cm.

Rinnanympärys ja lantio pieneni 4 cm ja vyötäröltä lähti 6 cm. Paino tippui 2,6 kg.[/QUOTE]

Huomasin virheen loppumitoissani. Paino on siis nyt 58,2 kg ja alussa oli 60,8 kg.
 

Yhteistyössä