vieras
Mäkin kävin lapsena kansalaisopiston taidekerhossa =)Alkuperäinen kirjoittaja mameluu:kuules olen käynyt aikoinani taidealankoulutuksen joten en ole mikään itseoppinut sutija vaan ammatti taidemaalari
Mäkin kävin lapsena kansalaisopiston taidekerhossa =)Alkuperäinen kirjoittaja mameluu:kuules olen käynyt aikoinani taidealankoulutuksen joten en ole mikään itseoppinut sutija vaan ammatti taidemaalari
B) no jätän teidät tänne nyt tappelemaan kun nuoreemat herää nyt juuri jo aiemmin sanoin teille ettäen istu koneella kun lapset valveill mutta tapelkaa keskenäänne te jotka viette lapsen päikkäriin ja lojutte itse kotona ja palstailette koko päivän kunnes raahaatte itsenne ulos hakemaan lapsenne päikkäristäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mamaluu eiks sun pitänyt antaa laatuaikaa nyt lapsille eikä täällä palstailla! Oothan sä herännyt jo kuudelta viiden tunnin unien jälkeen!
Ps. Lapseni lähtee nyt tukiperheeseen viikoksi.
No kyllä mä pitäisin sua ittees idioottina, kun jauhat edelleen samaa paskaa, vaikka kirjoitat ihan itse tuon minkä boldasit mutta et mitenkään ilmeisesti tajua mitä siinä sanotaan. Sä ikään kuin vastaat itse itselles, muttet tajua sitäAlkuperäinen kirjoittaja mameluu:vai pari taidemaalariari suomessa jotka elettää itsensä maalaamalla on niitä kuule useampia senkin idiootti taidat vain olla kateellinen kun jollakin on pohjalla ammatti jota voi yhdistää perhe-elämään ilman että tarvii kiikuttaa lapset hoitoon ja ite lojua kotona
Mikähän se mahtaa olla? Ammattikoulussa ei tietääkseni sellaista linjaa ole ja yliopistoon et ole voinut päästä kun et osaa omaa äidinkieltäsikään kirjoittaa. Onhan se ihan kunnioitettavaa että on noin pitkään onnistunut välttelemään oikeita töitä,mutta mikäs siinä kun Kela maksaa kotona loisimisen.Alkuperäinen kirjoittaja mameluu:kuules olen käynyt aikoinani taidealankoulutuksen joten en ole mikään itseoppinut sutija vaan ammatti taidemaalariAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuule mä leimaan ja sanon susta ihan mitä mä haluan niin kauan kuin säkin arvostelet tässä muiden äitien asioita.Alkuperäinen kirjoittaja mameluu:No kuuleppas mulla sattuu olemaan ammatti ja se on taidemaari ja myyntiin niitä maalaan,mutta lapset eivät kärsi työstäni sillä maalaan muutaman tunnin illalla kun lapseni nukkuvat ja päivät annan aikaa lapsilleni
Miksi sinä leimaat ihmiset heti tyhmiksi ja idiooteiksi jos ne ei vie lapsiaan päikkäriin
joten älähän sinä sano minusta ettei ole opiskelijaksi saati työntekijäksi
Taidemaalari? Just juu. Ei sitten ollu päätä opiskella niin keksit alkaa sutimaan? Vai onko sulla taiteen alan koulutus, yliopisto?
Ei sulla oikeesti edes ole lapsia. Kuulostat feikiltä koko tyyppi.Alkuperäinen kirjoittaja mameluu:B) no jätän teidät tänne nyt tappelemaan kun nuoreemat herää nyt juuri jo aiemmin sanoin teille ettäen istu koneella kun lapset valveill mutta tapelkaa keskenäänne te jotka viette lapsen päikkäriin ja lojutte itse kotona ja palstailette koko päivän kunnes raahaatte itsenne ulos hakemaan lapsenne päikkäristä
Tai sit vaan tarvii rahaa, kun kaikki ei oo miljönäärejä, että olis varaa olla kotona.Alkuperäinen kirjoittaja ++:minä olen ap:n kanssa samaa mieltä mutta onneksi tuohon nykyajan äitilaiskuuteen on tulossa lakimuutos.tässäpä ketjussa näkee todella hyvin millaisia laiskimuksia nykyajan enemmistö aidit ovat,9kk kotona ä.lomalla ja sit äkkii lapsi päivähoitoon ettei oma pää hajoa.ei hyvää päivää
Alkuperäinen kirjoittaja mameluu:No en ainakaan kateellinen ole vaan niitä lapsia käy sääliksi jotka joutuvat olemaan päikkärissä siksi että vanhemmat haluaa sitä omaa laatuaikaa ilman lapsiaAlkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:Mistäs työ tiiätte perheiden taustat? Ei se aina oo sellasta mille näyttää. Oletteko työ vaan kateellisia, jos laps on päikys ja vanhemmat jostain syystä kotona?
Eihän se nyt semmosta tartte. Ihan hyvin riittää että katselee vieressä kun sä nukut tai imetätAlkuperäinen kirjoittaja Katriina:Minä aion pitää 3,5 -vuotiaani tarhassa osapäiväisenä, kun vauva syntyy. Ihan jo virikkeiden takia.
Jos tarkoitat tuota vieraan kommenttia klo 10.11,niin se olin mä,ei ap. Yritin vaan olla hauskaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eihän sulla ap pitänyt palstailla kun lapset on hereillä?
mutta etkö osaa järjestää virikkeitä ihan itse?vai etkö jaksa?mahtaa tuntua pahalta tuosta isommasta kun lykätään muiden hoidettavaksi kun äiti on vauvan kanssa kotona..äidillä ei oo aikaa isommalle lapsen näkökulmasta.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Minä aion pitää 3,5 -vuotiaani tarhassa osapäiväisenä, kun vauva syntyy. Ihan jo virikkeiden takia.
en mäkään ole miljonääri.kyllä kela maksaa korvauksen kun olet lastesi kanssa kotona.ei siinä tarvii miljonääri olla.ihmisille kun vaan ei riitä nykyisin mikään kun on niin paljon lainoja joita pitää maksella takaisinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tai sit vaan tarvii rahaa, kun kaikki ei oo miljönäärejä, että olis varaa olla kotona.Alkuperäinen kirjoittaja ++:minä olen ap:n kanssa samaa mieltä mutta onneksi tuohon nykyajan äitilaiskuuteen on tulossa lakimuutos.tässäpä ketjussa näkee todella hyvin millaisia laiskimuksia nykyajan enemmistö aidit ovat,9kk kotona ä.lomalla ja sit äkkii lapsi päivähoitoon ettei oma pää hajoa.ei hyvää päivää
Ensinnäkin poikani tykkää päiväkodista. Hän on siellä nytkin, kun minä olen töissä. Toisekseen siellä hänen kaverinsa ovat. Hän ei tule olemaan siellä kokoaikaisesti sitten kun minä jään kotiin. Ja kolmanneksi, minä en osaa järjestää kaikenlaisia virikkeitä, joita hän päivähoidossa saa kokea. Kysymyksessä ei ole minun jaksamiseni tai halukkuuteni viettää aikaa myös esikoisen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja cf:mutta etkö osaa järjestää virikkeitä ihan itse?vai etkö jaksa?mahtaa tuntua pahalta tuosta isommasta kun lykätään muiden hoidettavaksi kun äiti on vauvan kanssa kotona..äidillä ei oo aikaa isommalle lapsen näkökulmasta.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Minä aion pitää 3,5 -vuotiaani tarhassa osapäiväisenä, kun vauva syntyy. Ihan jo virikkeiden takia.
Mä suunnattomasti vastustan tämmöistä kotimammojen yleistämistä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huomaa kyllä, että kyseessä kunnon kotimamma. Tosi rasittavaa lukea tekstiä kun ei edes yhdyssanoja osaa.
ja vähän haisee oman edun ajattelu taas.mitä hiton virikkeitä sä luulet et lapsesi päiväkodissa saa,hah.kai sä osaat ulkoilla ja ruokkia sitä itse vaikka vauva syntyykin.ei se mikää toimintakeskus ole.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Ensinnäkin poikani tykkää päiväkodista. Hän on siellä nytkin, kun minä olen töissä. Toisekseen siellä hänen kaverinsa ovat. Hän ei tule olemaan siellä kokoaikaisesti sitten kun minä jään kotiin. Ja kolmanneksi, minä en osaa järjestää kaikenlaisia virikkeitä, joita hän päivähoidossa saa kokea. Kysymyksessä ei ole minun jaksamiseni tai halukkuuteni viettää aikaa myös esikoisen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja cf:mutta etkö osaa järjestää virikkeitä ihan itse?vai etkö jaksa?mahtaa tuntua pahalta tuosta isommasta kun lykätään muiden hoidettavaksi kun äiti on vauvan kanssa kotona..äidillä ei oo aikaa isommalle lapsen näkökulmasta.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Minä aion pitää 3,5 -vuotiaani tarhassa osapäiväisenä, kun vauva syntyy. Ihan jo virikkeiden takia.
Kotimammalla tarkoitan mooooonta vuotta kotona ollutta, kapeakatseista, kouluttamatonta (lähiö)äippää. En "tavallisia" kotiäitejä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä suunnattomasti vastustan tämmöistä kotimammojen yleistämistä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huomaa kyllä, että kyseessä kunnon kotimamma. Tosi rasittavaa lukea tekstiä kun ei edes yhdyssanoja osaa.
Mutta joku voi luulla :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kotimammalla tarkoitan mooooonta vuotta kotona ollutta, kapeakatseista, kouluttamatonta (lähiö)äippää. En "tavallisia" kotiäitejä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä suunnattomasti vastustan tämmöistä kotimammojen yleistämistä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huomaa kyllä, että kyseessä kunnon kotimamma. Tosi rasittavaa lukea tekstiä kun ei edes yhdyssanoja osaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ++:ja vähän haisee oman edun ajattelu taas.mitä hiton virikkeitä sä luulet et lapsesi päiväkodissa saa,hah.kai sä osaat ulkoilla ja ruokkia sitä itse vaikka vauva syntyykin.ei se mikää toimintakeskus ole.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Ensinnäkin poikani tykkää päiväkodista. Hän on siellä nytkin, kun minä olen töissä. Toisekseen siellä hänen kaverinsa ovat. Hän ei tule olemaan siellä kokoaikaisesti sitten kun minä jään kotiin. Ja kolmanneksi, minä en osaa järjestää kaikenlaisia virikkeitä, joita hän päivähoidossa saa kokea. Kysymyksessä ei ole minun jaksamiseni tai halukkuuteni viettää aikaa myös esikoisen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja cf:mutta etkö osaa järjestää virikkeitä ihan itse?vai etkö jaksa?mahtaa tuntua pahalta tuosta isommasta kun lykätään muiden hoidettavaksi kun äiti on vauvan kanssa kotona..äidillä ei oo aikaa isommalle lapsen näkökulmasta.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Minä aion pitää 3,5 -vuotiaani tarhassa osapäiväisenä, kun vauva syntyy. Ihan jo virikkeiden takia.
Piti vielä sanomani, että on siinä hieman myös oman edun tavoittelua. Haluan nimittäin säilyttää pojallani paikan juuri nimenomaisessa päiväkodissa, jonne on jonoa ruuhkaksi asti. Siksikään en ota häntä pois hoidosta äitiyslomani ajaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Alkuperäinen kirjoittaja ++:ja vähän haisee oman edun ajattelu taas.mitä hiton virikkeitä sä luulet et lapsesi päiväkodissa saa,hah.kai sä osaat ulkoilla ja ruokkia sitä itse vaikka vauva syntyykin.ei se mikää toimintakeskus ole.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Ensinnäkin poikani tykkää päiväkodista. Hän on siellä nytkin, kun minä olen töissä. Toisekseen siellä hänen kaverinsa ovat. Hän ei tule olemaan siellä kokoaikaisesti sitten kun minä jään kotiin. Ja kolmanneksi, minä en osaa järjestää kaikenlaisia virikkeitä, joita hän päivähoidossa saa kokea. Kysymyksessä ei ole minun jaksamiseni tai halukkuuteni viettää aikaa myös esikoisen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja cf:mutta etkö osaa järjestää virikkeitä ihan itse?vai etkö jaksa?mahtaa tuntua pahalta tuosta isommasta kun lykätään muiden hoidettavaksi kun äiti on vauvan kanssa kotona..äidillä ei oo aikaa isommalle lapsen näkökulmasta.Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Minä aion pitää 3,5 -vuotiaani tarhassa osapäiväisenä, kun vauva syntyy. Ihan jo virikkeiden takia.
Kiitos mielipiteestäsi, minulla on omani.