Kosto petturimiehelle, kjäh kjäh!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wumään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wumään

Vieras
Mä oon hykerrellyt koko eilisen ja tämän päivän kun sain kostettua kusipää eksälleni. Oli nykyinen vielä perjantaina ja lauantai yöhön asti.

Heitin baarissa tuopillisen joidenkin miesten kusta hänen päälleen :laugh: lapsellista mutta niin hauskaa.

No pyysin miesten vessassa paria miestä ystävällisesti virtsaamaan siihen, oli ilmeet aika kummastuneet. Sitten kiitin ja pyysin seuraamaan minua jos kiinnostaa mihin heidän virtsansa tulee päätymään. Noh entisen mieheni naamallehan se päätyi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oi sitä ihanaa nuoruutta, kuinka mutkatonta se olikaan?

Olen varsin samaa mieltä, valitettavasti se nuoruus on jo taakse jäänyttä aikaa... harmi sinänsä. Joskus pystyy onneksi vielä heittäytymään lapselliseksi vaikka vuosia onkin plakkarissa jo 30 ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jesjesjes!:
Loistavaa ap! Pitäsköhän ottaa mallia ;)

Mä olen oikeasti ylpeä itsestäni että keksin sen, perus juoman päälle heitto olisi ollut liian pliisua, mulle tehtiin kuitenkin miehen taholta todella sikamaiset :(

Alkuperäinen kirjoittaja b:
Siis erositte lauantaiyönä?Ja heitit samointein stoben kusta toisen niskaan =O

Äh siis nykyisestä tuli eksä siinä vaiheessa kun näin hänet nuolemassa ja hieromassa baarissa toista naista. Hain kusituopin ja heitin miehen päälle ja kerroin että se on sitten muutes ero nyt justiisa! Eilen haki tavaransa luotani ja meni äitinsä nurkkiin.

Kosto mistä? Unohti vetää vessan? Jätti WC-renkaan ylhäälle?

Kosto pettämisestä!
Oltiin molemmat lauantaina viihteellä kaveriporukoissamme. Mies tiesi minun olevan eri baarissa missä itse oli koska laitoimme viestejä illan aikana, mutta yksi ystäväni vaihtoi baaria samaan baariin missä mieheni oli.
Ystävä laittoi viestin että onko mahollista et sun mies on täällä koska ihan saman näköisellä on joku misukka kainalossa ja kiihkeää näyttäis olevan.
Minäpä tietenkin ampasin paikalle, tarkkailin kauempaa että onko kaveri nyt ymmärtänyt ihan oikein. Ja kyllä valitettavasti oli, suuteli toisen naisen kanssa, hieroi rintoja ja molemmat hieroivat toisiaan haaruksista, hyvä etteivät oikein nussineet siinä... hyi!!
Otin jostain pöydästä tyhjän tuopin ja menin miesten vessaan, kun tuoppi oli täytetty menin miehen ja tämän naisen luo. Pyysin naista ystävällisesti väistämään hiukan, sanoin miehelle -hei "pentti" ja heitin tuopillisen kusta hänen päälleen. Kerroin että kiitos, tämä tarkottaa sitä että me erottiin nyt just! Hymyilin naiselle, pahoittelin häiriötä ja poistuin niin arvokkaasti kuin vain voi tuommoisen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:

Kosto pettämisestä!
Oltiin molemmat lauantaina viihteellä kaveriporukoissamme. Mies tiesi minun olevan eri baarissa missä itse oli koska laitoimme viestejä illan aikana, mutta yksi ystäväni vaihtoi baaria samaan baariin missä mieheni oli.
Ystävä laittoi viestin että onko mahollista et sun mies on täällä koska ihan saman näköisellä on joku misukka kainalossa ja kiihkeää näyttäis olevan.
Minäpä tietenkin ampasin paikalle, tarkkailin kauempaa että onko kaveri nyt ymmärtänyt ihan oikein. Ja kyllä valitettavasti oli, suuteli toisen naisen kanssa, hieroi rintoja ja molemmat hieroivat toisiaan haaruksista, hyvä etteivät oikein nussineet siinä... hyi!!
Otin jostain pöydästä tyhjän tuopin ja menin miesten vessaan, kun tuoppi oli täytetty menin miehen ja tämän naisen luo. Pyysin naista ystävällisesti väistämään hiukan, sanoin miehelle -hei "pentti" ja heitin tuopillisen kusta hänen päälleen. Kerroin että kiitos, tämä tarkottaa sitä että me erottiin nyt just! Hymyilin naiselle, pahoittelin häiriötä ja poistuin niin arvokkaasti kuin vain voi tuommoisen jälkeen.

No on sulla ainakin pokkaa. :D Nolompi tilanne miehelle. :kieh: Mites sujui se miehen tavaroiden hakeminen? Oliko kuin kiukkunen?

Kosto pettämisestä!

:D Eli vähemmän arvokkaasti, ainakin näin sivustaseuraajan mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Minkälainen suhde taustalla? Ei varmaan lapsia?

4 vuoden suhde, 1 lapsi. Mutta meillä oli sovittu pelisäännöt niin että se on kerrasta poikki, kummankaan ei tarvitse tuommoista sietää. Nyt mies teki sitten ratkaisunsa ja minä en voinut antaa vain olla... että olisin esim kotona kertonut mitä näin ja sitä olisi sitten jauhettu ja pyydetty anteeksi. En halua antaa anteeksi, koska niin on sovittu että anteeksi ei anneta!!
Mies saa lastaan kyllä tavata ja niistä sitten sovitaan virallisesti tietenkin, mutta meidän suhde on nyt loppu. Ei rakkaus ole vielä mihinkään kadonnut koska niin vähän aikaa... Olen enemmän ehkä surullinen kuitenkin kun näin kävi, mutta silti ylpeä tempustani, sitä en kadu :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:

Kosto pettämisestä!

No on sulla ainakin pokkaa. :D Nolompi tilanne miehelle. :kieh: Mites sujui se miehen tavaroiden hakeminen? Oliko kuin kiukkunen?

Pyysin miestä laittamaan viestin mitä tarvitsee nyt mukaansa, pakkasin ne kassiin ja ilmoitin miehelle kun saa hakea. Sen aikaa olin siskoni luona, en halunnut tavata häntä.
Tietenkin häneltä tuli lauantai yönä viestiä kuinka tein nyt viho viimisen temppuni jne, sunnuntaina anteeksi pyyntöjä kaikesta ja kuinka rakastaa perhettään enemmän kuin mitään muuta. Uskon sen täysin, niin minäkin olen tehnyt, mutta mies teki nyt vaan sen ratkaisun joka aiheutti eron...

Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Sori, teit itsestäsi tyhmän. Myös exäsi edessä. Mutta tietty hyvä jos sulle itsellesi tuli parempi mieli.

Eipä mua nyt juurikaan kiinnosta mitä muut siitä tempusta ajattelivat, todellakin helpotti omaa oloa kummasti. En käynyt sentään sen toisen naisen kimppuun, syyttänyt tai haukkunut häntä, enkä miehellekkään mitään uhkauksia syytänyt. Olin vaan tyynen rauhallinen vaikka sisallä kiehuikin niin perkeleesti!

Yhteistyössä