Naisten kosto

" Voi jumalauta mikä sika", tuhahdin tuohtuneena Sepolle. "Nyt on jätkä tunkenut lusikkansa toisen keittolautaselle, tai hänet tuntien, kauhansa toisen soppaan", ajattelin. Iso karhumainen mies kyyristeli nolona kuin pikku poika pää punoittaen. Hetkeä aikaisemmin hän oli tunnustanut minulle vierailleensa Charletten luona. "No oliko hyvä pano. Pistitkö likalle melaa mekkoon", ilkuin hänelle kohtuullisen vittuuntuneena kaverin tekemän ohariin. Minähän nimen-omaan olin hänelle koko tuttavuuden järjestänyt.

"Tavallaan oli, tavallaan ei", mutisi Seppo edelleenkin nolona. "Muistatko, kun kerroin siitä seminaarista Tukholmassa", hän kysyi. Vastasin muistavani, mutten ymmärrä miten se tähän liittyy. "No mehän tulimme Ruotsissa Turun kautta, ja siellä reissulla tuli nautittua muutakin kuin kansalaisluottamusta. Turkuun tullessani olin väsynyt ja panetti kuin ajokoiraa", jatkoi Seppo. Hänen kertomuksensa jatkui vuolassanaisena ja ajattelin ettemme koko päivänä pääse itse asiaan. Havahduin taas kuuntelemaan hänen monotonista puhettaan, kun hän mainitsi tavanneessa Börssin baarissa Charletten ja lähteneen hänen asunnolleen. Taas tarina jatkui kertomuksena hauskasta rupattelusta ja viinin kittaamisesta. Aikansa oltuaan Charletten asunnolla Seppo oli kysynyt Charlettelta josko hän voisi hetken pötköttää Charletten sängyllä, kun virkamatka Tukholmassa oli ollut vähän raskaanoloinen. Charlette oli iloisesti vastannut Sepon kysymykseen myöntävästi ja Seppo oli kömynnyt tämän neitsyen vuoteelle. "Yksin", totesi Seppo. "Mulle on ihan sama vaikka olisit nukkunut lampaan kanssa, kunhan pääset vihdoin ja viimeinen asiaan. Eli miten ja milloin päätit sitten alkaa uittamaan tukkiasi Charletten virrassa", tivahdin muka vihaisena. Itse asiassa olin jo utelias kuulemaan mitä oli tapahtunut.

"No, en tiedä kauanko olin nukkunut, mutta kun heräsin, makasin Charletten sängyssä alastomana kahlehdittuna x-asentoon", totesi Seppo ja jatkoi " ja eikä siinä kaikki. Kun nostin päätäni huomasin kolmen puolijuopuneen naisen kihertävän pillut paljaana makuuhuoneessa litkien viiniä". "Älä nyt viitsi", kavahdin kateellisena. "Joo, joo. Kolme noin kolmekymppistä hyvävartaloista naista tuijotti minua sängynpäädystä ilkosen alastomana", jatkoi Seppo jo itsekin innostuneena. "Kun he huomasivat minun heränneen, Charlette totesi heleällä äänellään :"hei Seppo. Hauskaa, että heräsit. Me tyttöjen kanssa olemme hieman päättäneet antaa sinun maistaa omaa lääkettäsi". "Charlette on kertonut, että sinulla on oikein lemmen mela, josta tytöt tykkää", jatkoi tummahiuksinen nainen, jonka nimeksi myöhemmin paljastui Liisa. Seppo oli vaistomaisesti vilkaissut jalkojenväliään ja todennut ettei siellä ollut melasta tietokaan. Päinvastoin. Siellä oli lötkötellyt juoksupoika kahden jauhopussin välissä. Kolmas, Charletten tapaan vaaleahiuksinen nainen oli ilkikurisesti todennut: "jos pilisi tuottaa meille pettymyksen, napsautamme sen poikki" ja heristänyt kädessään olevia Fiskarsin saksia.

Seppo oli valahtanut kalpeaksi, ja vaikka hän monet kotihälytykset kokenut poliisimies, hän oli kerrankin pelännyt tosissaan. Aikaisemmin hänellä oli ollut vain hengenlähtö lähellä, nyt oli lähdössä hänen elämänsä ilo ja autuus. Hän oli muuttumassa sulttaanista haaremin vartijaksi. Hän ravisteli hullunlailla käsiään, mutta käsiraudat kestivät. "Älkää nyt tytöt viitsikö", hän pyristeli samalla, kun yritti ajatella itsensä kovaksi. Mutta elintä eivät ajatukset liikauttaneetkaan. "Mulkku, mikä mulkku", hän oli ajatellut. Tämä kolmas, Sepolle tuntematon nainen, oli tokaisut "Charlette, eihän tuo vehje näytä normaalia kummoisemmalta. Et kai nyt kultaseni ole hieman liioitellut asiaa". "Mitäköhän perkelettä nuo ämmät ovat keskenään jutellet", mietti Seppo. Charlette oli hieman punastunut ja tokaisut " katsokaas kohta", ja heittäytynyt kontilleen Sepon jalkopäähän.

Sovitettuaan Sepon kalun huuliensa väliin, hän oli alkanut hellästi imemään, runkaten samalla Sepon kullin vartta. Vaikka Seppoa oli edelleenkin kauhistuttanut koko tilanne, oli hänen veitikkansa aivoja rohkeampi ja nostanut päänsä ylväästi pystyyn. "No tytöt, mitäs nyt sanotte", kysyi Charlette hymyillen kuin aurinko pitäen kiinni Sepon jättiläismäisestä vehkeestä, joka Charlleten syljestä kiiltäen sojotti kohti kattoa. Nämä kaksi Sepolle uutta tuttavuutta olivat sanaakaan sanomatta tuijottaneet hänen vehjettään mairea hymy kasvoillaan. Ennen kuin heidän hymynsä ehti sulaa, Charlette kiipesi Sepon päälle, tarttui hänen elimeensä, ohjasi sen hävylleen ja istuutui kyrvän päälle. Kuin rasvattuna Sepon kulli upposi hitaasi Charletten sisään. Charlette aloitti hitaan nautiskelevasti nostelemaan takamustaan ja kuin kiusoittelen hänen pillunsa juoksi Sepon paalua ylös ja alas. Sepolle alkoi tulla tunne, että kamalampaakin hänelle olisi voinut tapahtua. Charletten hengitys kiihtyi ja toisella kädellään hän hieroi klitoristaan. Liisa tuli Sepon pään kohdalle, istuutui hänen kasvoilleen ja komensi: "nuole minua. Nuole kuin Lassie". Kuin auttaakseen Seppoa hän levitti vielä kaksinkäsin häpyhuuliaan, jotta Sepon kieli ylettyisi paremmin toteuttamaan hänen toiveensa. Seppo nuoli ja lipoi minkä pystyi. Nainen painautui hänen kasvojaan vasten niin, että Seppo luuli ilman loppuvan. Lantio pyöri hitaasti ja mehut kastelivat Sepon kasvot.

Charlette kiihdytti ratsastustaan Sepon aisalla. Nainen suorastaan hyppi hänen kyrpänsä varassa. Seppo kuuli tytön huohotuksen, mutta kasvojensa päällä tanssivan naisen takia hän ei nähnyt Charletten ilmeitä ja eleitä. Seppo itsekin tunsi, että kohta hänen kuuma vellinsä virtaisi Charletteen. Hän korvissaan kuitenkin kaikui saksia heilutelleen naisen uhkaus hän melansa pienentämisestä ja yritti epätoivoisesti ajatella kaikkea muuta kuin itse aktia. "Hernerokkaa, hernerokkaa. Mummo on kuollut. Mummo kuollut", hän epätoivoisesti hoki mantraa mielessään. Tämä olisi saattanut auttaa häntä säilyttämään miehuutensa, mutta sitten hän tunsi lämpimän, karhean kielen lipova kireinä pullottavia pallejaan..

"Ei tuollaista voi tapahtua", ähkäisin ja yritin miettiä millä pääsisin itse nopeinten Turkuun. Kehtaisinko kysyä josko Seppo pystyisi järjestämään kyydityksen virka-autolla, joka pillit vinkuen kiidättäisi minut Turkuun. "Liian hidas", ajattelin. Sepon tarinan aiheuttama ahdistus nivuksissani oli lähes kivulias. "Hornetti", ajattelin. "Ilmavoimat saavat lennättää minut hävittäjällä", riemuitsin mielessäni, mutta samantien tiedostaen ajatuksen mahdottomuuden jouduin pettyneenä hylkäämään oivallukseni mahdottomana.

Ajatuksistani tietämättä Seppo jatkoi kertomustaan. "Ja, kun se kolmas ämmä tuli nuolemaan pallejani, niin vaikka olisin ajatellut veroilmoituksen täyttämistä, niin se ei auttanut", Seppo valitti. Naisen lämpöisen kielen kosketukset Sepon palleilla vaikuttivat kuin taikurin kosketus. Huolimatta kahden naisen painosta päällään, Seppo nosti lantiotaan pyrkien tavoittamaan terskallaan Charletten syvimmänkin sopukan ja kyrpä kouristellen ruiskutti mahlansa Charletteen. Huomatessaan tämän, palleja nuollut nainen torui Seppoa: "tuhma poika. Eikös me sovittu ettei noin saa tehdä. Jos tuon jälkeen sinusta ei ole miestä tyydyttämään minua, niin minä ja Liisaa napsautamme nakistasi muutaman sentin pois". Samanaikaisesti Charlette ja Liisa nousivat pois Sepon päältä ja hän pääsi taas näkemään mitä oli tapahtumassa. Charlette katseli Seppoa hellästi raukea ilme kasvoillaan. Hän oli ainakin tyytyväinen Sepon tähän astiseen panokseen. Liisa sen sijaan katseli Seppoa ärtyneen oloisena himokas ilme kasvoillaan.

Vaikka Seppo tiesikin, että muutaman sentin leikkauksenkin jälkeen hänellä olisi vielä keski-määräistä pidempi peitsi, hän halusi säilyttää kaiken luojan luoman. Muistaen isoisänsä talvisotahengiset lausahdukset "emme luovu tuumaakaan", hän alkoi anelemaan: "älkää tytöt, älkää. Kun annatte minun hetken huilia, niin kyllä se siitä". "Ei Seppo, ei huilaamista. Ette tekään poikien kanssa antaneet minun levätä", tokaisi Charlette ja jatkoi: " Riikka ja Liisa, antakaahan tytöt pienelle hieman tekohengitystä, niin pääsette tekin maistamaan sitä mistä olen teille puhunut". Käskettynä tytöt hyökkäsivät Sepon vehkeeseen kuin kissat hiiren kimppuun. Charlette itse istuutui pedille Sepon viereen reidet puolittain auki ja käsi jalkojensa välissä.

Vuorotellen Riikka ja Liisa nuolivat Sepon kyrvän vartta. "Ihanaa. Tämä maistuu sinulta Charlette", mumisi Riikka kalu suussaan. Liisa puolestaan imaisi vuorotellen Sepon kivekset suuhunsa ja imi niitä niin , että Seppoon sattui. Naisten kosketuksilla oli taianomainen vaikutus. Seppo alkoi taas miehistyä, ja ei aikaakaan kuin Seppo seisoi jähmeänä kuin sementti. Riikka nai suu apposen avoimena Sepon kyrpää. Charlette otti kätensä haarojensa välistä ja työnsi märät sormensa Sepon suuhun ja totesi: "miltäs sperma maistuu sonniseni" Seppo ei vastannut, muttei niin ilahtunutkaan omien eritteittensä maistelemisesta.

"Siirrypäs Riikka pois, niin pääsen kokeilemaan kuinka tuo mahtimela mahtuu minuun", kuiskasi Liisa. "Ei, minä haluan ensin", esteli Riikka. "Ei, nyt on minun vuoroni", todisti Liisa. "Eipä ole tällaista minulle ennen sattunut. Kissat tappelevat kuka pääsee naimaan minua", mietti Seppo. Naama mutrussa Riikka siirtyi sivuun ja päästi Liisan kiipeämään Sepon päälle. Nainen tarttui varmoin ottein Sepon valtavan elimen varteen, ohjasi sen hävylleen ja yhdellä voimakkaalla takapuolen painalluksella painoi aisan kosteaan syliinsä. Liisan huulilta purkautui tyytyväinen huokaus kullin tavoittaessa hänen kohtunsa suun. Seppo kuuli Riikan napsuttelevan saksia ja uhkailevan: "muista Seppo minuakin tai.". Ja Seppo muisti. Hän oli sananmukaisesti kauhusta kankeana.

Liisa ei ollut yhtä tiukka kuin Charlette, mutta hyvin tämäkin tyttö osasi asiansa. Hän nosti, laski ja pyöritteli peppuaan Sepon asian ympärillä. Silmät ummessa suu raollaan hän ratsasti hitaasti Sepon kullilla. Hän rintansa heiluivat Sepon kasvojen edessä ja Sepolle tuli vastustamaton halua imaista nänni suuhunsa ja tarttua naista lantiosta, mutta nänniin hän ei ylettynyt ja sidotuilla käsillään hän ei kyennyt tarttumaan lantioon. Kuin Sepon ajatukset aavistaen Liisa kohottautui hieman ja alkoi molemmin käsin hieromaan rintojaan. Tähän asti Riikka oli vain sivusta seurannut toimitusta. Sanaakaan sanomatta hän tuli hajareisin istumaan Sepon kasvojen päälle siten, että takamus oli kohti Sepon kasvoja. Seppo luuli tukehtuvansa, kun pillu painautui tiukasti hänen suulleen nenän painuessa naisen anukselle. Hätäpäissään Seppo ei keksinyt muuta kuin ryhtyä nuolemaan Riikan jo valmiiksi märkää mirriä. Tyttö oli litimärkä ja hy-vänmakuinen.

Vaikka Seppo ei taasenkaan nähnyt mitään, hänestä tuntui että naiset katselivat toistensa naintia. Toinen nai Sepon kieltä ja toinen kyrpää. Huohotus ja irstas litinä täytti ilman. Seppo toivoi, että hänen otsaansa kasvaisi vielä kyrpä ja hän saisi vielä Charlettekin mukaan leikkeihin. "Ei jumalauta, ajattelinko ääneen", mietti Seppo tuntiessaan jonkun puristelevan kiveksiään. Charlette oli siirtynyt myös mukaan leikkeihin. Tyttö puristeli ja leikki hänen kiveksillään kuin stressipalloilla. Määrätietoisesti, mutta kuitenkin riittävän hellästi. Liisa kiihdytti vauhtiaan ja hetken kuluttua Seppo tunsi naisen lihasten kouristavat puristukset kullissaan. Vaikertaen Liisan purki paineensa Sepon elintä vasten. Niin tunsi Seppokin taas tulevansa. Hän suustaan pääsi tahdoton murina. Hänen kyrpänsä nytki ja palleihin aivan sattui hänen purkautuessaan Liisaan Charletten lypsäessä hänen pallejaan tyhjäksi. "Ei. Ei", kiljaisi Riikka hänen kasvoillaan lopettaen liikkeensä, jääden hiljaa istumaan Sepon suulle.

"Heh, heh", hekottelin Sepolle. "Sinä siis olet nyt kuohittu ja melasi on muuttunut mulkuksi", ilkuin kateudesta vihreänä. "No en aivan, mutta liki se oli. Huomatessaan minun tulevan taas Liisan kanssa, Riikka ryhtyi aivan hysteeriseksi. Hän valitti kuin karjalaiset itkijänaiset vemputtaen vehjettäni niin, että silmissäni kipinöi", jatkoi Seppo pyyhkien otsaansa, joka oli kostunut muistellessa tapahtunutta. "Mä haluan tuota iso melaasi mekkooni, senkin impotentti sonni", oli Riikka ulissut läiskyttäen Sepon löysää vehjettä Sepon reisiä vasten. Seppoa oli pelottanut tuo hullu akka tosiaankin. Peläten saksia hän oli rauhoitellut naista: "älä nyt kulta pieni, saat ensi kerralla". Charlettekin oli huomannut Riikan hysterian ja rauhoitellut ystävätärtään: "älä nyt Riikka, kyllä me kolmeen tyttöön saadaan Seppo kohta juhlakuntoon". Kuultuaan tämän Riikka oli nyyhkyttäen rauhoittunut.

Sepolla oli jo vehje aivan hellänä. Riikka vemputti hänen elintään yrittäen epätoivoisesti saada sen takaisin juhlakuntoon. Liisa tuli nuoleskelemaan hänen pallejaan. Kumpikin tyttö työskenteli Sepon alapäässä sitoutuneina tehtäväänsä ja antaumuksella. Mutta Sepon lemmen mela oli päättynyt muuttua rakkauden heinäksi. Kulli ei eväänsäkään heiluttanut. Riikka nyyhki ja Liisa nuoli kuin koiranpentu.

Charlette tuli imelästi hymyillen hajareisin istumaan Sepon rinnalle siten, että hänen vaaleanpunainen jalokivensä oli aivan Sepon silmien edessä. Vasemmalla kädellään hän raotti häpyhuuliaan siten, että Sepolla oli esteetön näköala hänen terälehtiensä kätköön. "Voi, että oli kaunis pillu. Vaaleapunaisena, klitoris törröllään se hymyili minulle", muisteli Seppo. "Niin varmaan, jumalauta oli", ajattelin katkerana ja jos olisin kehdannut, niin olisin runkannut itseäni kuunnellessani Sepon rauhallista tarinointia. Charlette oli alkanut oikealla kädellään tyydyttämään itseään siinä Sepon silmien alla. Hänen sormensa pyörittivät klitorista yhä kiihtyvämmällä nopeudella.

Tämä huikea näky ei jättänyt Seppoakaan kylmäksi. Hänen kovia kokenut kyrpänsä alkoi nostamaan päätään. Huomatessaan tämän Riikka innostui hyväilemään Sepon pitenevää vartta oikein kaksinkäsin. Kuin peläten Sepon taas purkautuvan liian nopeasti Liisa lopetti nuolemisen ja keskittyi seuraamaan mitä tuleman piti. Ruusu avoimena Charlette tyydytti itseään Se-pon kiimaisten silmien alla. Kuin peläten menettävänsä tilaisuuden Riiikka kiipesi istumaan Sepon kyrvän päälle. Selkä Sepon kasvoihin päin hän laskeutui aisan päälle. "Eihän tämä mahdu minuun ", hän huokasi turhautuneena. Mutta kyllä se mahtui. Hitaasti, sentti sentiltä, Sepon aisan tunkeutui Riikkaan, venyttäen Riikan pillun äärimmilleen.

Riikka aloitti itsensä tyydyttämisen Sepon aseella. Takapuoli nousi ja laski. Eritteistä kiiltävä, aikaisemmissa taisteluissa kovia kokenut kulli kirnusi punaisena Riikan vittua. Riikka puristi Seppoa palleista kuin satulan nupista. Hän huohotti kuin astmaattinen. Charlette oli saattanut itsensä loppusuoralle. Silmät ummessa, tuskainen ilme kasvoillaan hän hankasi klitoristaan kuin haluten saada sen pois itsestään. Sitten, aivan kuin sähköiskun saaneena, hän jäykistyi paikalleen ja vaikertaen kuin loukkaantunut narttukoira hän laukesi vavisten Sepon kasvojen edessä.

Riikka tahkosi itseään Sepon melassa. Naisen vääntelehtiessä Sepon tangon varassa, Seppo luuli kankensa katkeavan. Mutta hyvää teki hänellekin. Pillu puristi tiukkana hänen varttansa ,ja pillu juoksi kyrvän vartta ylös ja alas kuin orava. Liisa siirtyi Riikan äärimmilleen venytetyn takapuolen luokse, kostutti syljellä sormiaan ja työnsi etusormensa Riikan anukseen. Liikutteli sormeaan muutaman kerran ja silloin Riikalla tuli. Hän huusi, kirkui, riuhtoi ja repi Sepon palleja niin, että Seppo luuli vyölaukkunsa irtoavan.

Kuohun mentyä ohitse Riikka pyörähti pois Sepon päätä, hyökkäsi kuin haukka kiinni Sepon kulliin tunkien sen suuhunsa. Hänen alkaessa imemään Sepon terskaa Liisa tarrasi kyrvän varresta kiinni alkaen kädellään runkkaamaan vartta. Nämä kaksi naista käsittelivät Sepon kovia kokenutta vehjettä kuin korpit haaskaa. Seppoon sattui, mutta myös hyvänolon tunne kasvoi. Vaikertaen hän tuli. Hän nytkyi ja tärisi. Hänen palleista ei kuitenkaan riittänyt enää kuin muutapa tippa, jonka Riikka kuitenkin nuoli kielellään viimeiseen pisaraan.

Seppo oli aivan hiessä. Hän oli aivan voipunut. Hänen kahlehdittuja käsiään särki ja vatsalihakset olivat kuin tulessa. "No tytöt, olinko liioittelut Seposta", kysyi Charlette naureskellen. "Et todellakaan. Vaikka pahalta näytti, niin kyllä tämä poliisi osaa pamputtaa, kehräsi Riikka tyytyväisenä. Liisa ei vastannut sanallakaan. Hän vain hymyili tyytyväisenä. "Seppo, kuten muistat, olen toimittaja. Otimme tyttöjen kanssa tuossa muutamia valokuvia. Saattaa olla, että joudun julkaisemaan ne, jos.", kujersi Charlette. Seppo kylmäsi..
 

Yhteistyössä