Vuodastus muuttuneesta parisuhteesta johon tuli alkoholi..(pitkä teksti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lumihiutale1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikkein pahinta tässä on se, että hän vielä pistää viestiä "pakkaa mun kamat ja tuo ne alas" miten tunteeton pitää olla että luulee että mä oon se kenen hänen tavarat pitäis pakata.. ja säälittävintä tässä on se,että mietin et jos tajuais joskus millaisen virheen teki ja me palattais yhteen :(
Joo älä pakkaa. Kunnon munapää ukko.
Kyllä se varmaan tajuaa virheensä mutta älä hyvä ihminen takas ota kun luultavasti se ei silti pystyisi muuttua.

Lisäisin tähän vielä että kävin juuri hakemassa omat tavarani pois..asunto oli aivan hirveässä kunnossa, pullojahan siellä oli, lautanen täynnä kuivunutta ruokaa, kissanpissaa makuuhuonetäynnä ja myös ulostetta :( hiekkojakaan ei oltu siivottu pitkään aikaan :( paskaisia kalsareita nurkassa .. kissa huusi silmät lautasina ja oon onnellinen että sain sen sieltä pois,tänne missä on hyvä olla. Lähtiessä vielä kurkistin postilaatikkoon kun posti ei ole vielä äidin luokse kääntynyt ja siellä oli miehelle perinnästä kirjeitä. Mä olen niin järkyttynyt etten tuntuu etten tunne mitään, oon ihan sanaton. Niin oli myös äitini ja kaverini, jotka auttoi kantamaan tavarat pois.. Nyt mies soittelee että miksi en voinut jättää verhoja ja tv-tasoa, ois niistä maksanut.. en ymmärrä miks mun pitäis jättää sinne mitään omia tavaroita, kun tuntuu et hän huijas ja vei multa tulevaisuuden pois :(

Miehen ykkösrakkaus on alkoholi ja/tai huumeet. Sinä tulet vasta toisena. Miehellä on nyt elämässään se, mitä hän eniten haluaa. Sellaista hyvänolon tunnetta et voi miehelle antaa, mikä voittaisi viinan tai huumeiden käytöstä tulevan tunteen. Ymmärrän täysin surusi, tuntuu, kuin entinen mies olisi kuollut ja tilalle tullut hirviö helvetistä.

Alkoholisti sairastuttaa ympärillään aina vähintään 5 ihmistä. Olen vilpittömästi iloinen, että hänestä pääsit. Olisit muutoin ollut sellaisessa kunnossa pian itse, ettet olisi siitä enää jaksanut lähteä.

Itse olen palannut yhteen alkoholistin kanssa, mutta mies meni Minnesota hoitoon, joka ehdottomasti ainoa oikea hoitopaikka. Älä haaveile yhteenpaluusta, särjet sillä itsesi vain. Miehen täytyisi itse ymmärtää ongelmansa, sinun exälläsi on pohja vielä hyvin, hyvin kaukana. Kaikkea hyvää <3

Siis hetkinen. Kerrataan. Olet ihmisen kanssa joka:
Oksentaa joskus päällesi
Pissaa satunnaisiin paikkoihin kotonanne
Ryyppää koko ajan
On väkivaltainen
Polttaa pilveä
Varastelee
Haluaa olla vapaa

Ei kuulosta kovin hyvältä. Myönteisinä puolina mainitsit, että hän:
Koskettaa
Lupaa hyviä asioita (paitsi että se on aina valetta)

Ihan oikeesti hei.
Ei varmaan saisi nauraa tällekään ketjulle, mutta lähtökohtaisesti minusta on aika hyvä signaali lähteä kiitämään jos kumppani oksentaa tai kusee päälle kun toinen nukkuu :rolleyes: Noista muista nyt puhumattakaan.

älä nyt tyhmä ole, miten tuollaisen perään edes voi haikailla?! Siis seuraavan kerran kun käyn k-kaupassa niin voin taata, että 99 sadasta on parempia miehiä vähintään vastaantulevista :D eli älä huoli, miehiä on maailma täynnä, ihan normaalejakin. Anna jonkun epätoivoisen ottaa toi joka ei muuta saa ja on myös helvetin tyhmä, älä sinä ole se...

Yhteistyössä