M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tee pitsa, kastike, lisää keittoon, käytä mielikuvitusta!
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Jos kyse ois ollut Saarisoiten kinnkusuikaleista niin sitten mulla ois ollutidea!
Alkuperäinen kirjoittaja minna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tee pitsa, kastike, lisää keittoon, käytä mielikuvitusta!
en kyllä voi kuvitella syöväni tosta tehtyä keittoa, mutta mites tota kastekietta vois tehä, tämmösen suhteen ei oo mielikuvitusta, tylsä minä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Jos kyse ois ollut Saarisoiten kinnkusuikaleista niin sitten mulla ois ollutidea!
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Alkuperäinen kirjoittaja minna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tee pitsa, kastike, lisää keittoon, käytä mielikuvitusta!
en kyllä voi kuvitella syöväni tosta tehtyä keittoa, mutta mites tota kastekietta vois tehä, tämmösen suhteen ei oo mielikuvitusta, tylsä minä![]()
Jotain tän tapaista?
tai
kiitos tästä, tätä vois kokeilla,mut en tiiä tykkäänkä noista huituloista siellä seassamutta voihan ne pieniä ihan pieniksi paloiksi....
Alkuperäinen kirjoittaja minna:kiitos tästä, tätä vois kokeilla,mut en tiiä tykkäänkä noista huituloista siellä seassamutta voihan ne pieniä ihan pieniksi paloiksi....