Kolminumeroisille laihduttajille

mami86
hei vaan.. täällä vajaa viikko laihdustusta takana ja tulosta on jo -2kg...tuntuu aivan uskomattomalta että saan aikaan jotain..mutta ei se 2 kg ole mitään siitä 40 kg mitä haluan saada pois..

Miksi ihmisen pitää päästä itsensä sellaisen kuntoon ja sitten se on vaan niin pirunvaikeaa ottaa itseään niskasta enään kiinni ja mikään ei meinaa onnistua..

Mies osti mulle tulevan äitienpäivän kunniaksi uuden vaa´an ja muutenkin on nyt sitten todella paljo tsempannu mua...

Ihimettelen suuresti miten paino on puonnu ku eilen söin rollssista hampurilais-aterian ja tännään sitten metripitsasta palan ja vielä vuokra-sopimusta ku käytiin tekemässä siellä jumalattoman ison mokkapalan...yöks...mutta nyt otan itteeni tosissaan niskasta kiinni enkä tollaisia enään syö..

Tsemppiä kaikille!!
 
Mira-76
Tervetuloa mami86! Hienosti olet päässyt alkuun...noita pieniä lipsahduksia tulee pakostakin, mut kun ei vaan masennu niistä. Mulla on tosin mennyt kyl vähän heikosti...tai no paino tippunut yhteensä noin -12 kg, mut nyt olen mennyt ylös ja alas, ylös ja alas... Ottaisin mielelläni tällä hetkellä sen hissimatkan alas...kohti pienempiä lukemia. Huomenna on taas uusi päivä ja uudet kujeet. Ei muuta kuin jatketaan soutamista tasatahtiin...eiks je? :wave:
 
mami86
juu niitä lipsauksia aina tulee niinkuin taasen tänään... :ashamed:

se nyt sit johtu siitä että oltiin kavereiden muksujen synttäreillä ja siellä kaikkia ihanaa oli sitten tarjolla...mutta muuten kyllä ole ollut todella tyytyväinen siihen että olen kieltänyt kaiken näköiset tai ainakin yrittänyt kieltää itseltä..

ja meille ei tarvi sillä verukkeella ees herkkuja tällä hetkellä ostaa että ku on Neitin karkkipäivä ku toinen on vasta 3 kk vanha..ja mies on kanssa pienellä painonpudotus kuurilla...mutta miten täällä muilla menee??
 
päve
Mukavasti on mennyt paitsi parina päivänä on tullut lipsahduksia viikon aikana. Nyt sitten itseä vain niskasta kiinni. Kokonais pudotus on nyt 9.9kg. Vielä pitäisi saada 20kg pois niin olisin tyytyväinen. Tavoite olisi saada paino pudotettua ensi vuoden alkuun mennessä pois. Matkaa on vielä edessä, mutta mennään hitaasti ja varmasti. Tsemppiä kaikille :flower:
 
Koetan ängetä mukaan tänne...Jos sovin
Painoa on kertynyt huima lukema ja toissapäivänä se iski kun salama kirkkaalta taivaalta että nyt alkaa alamäki(painon suhteen)
Ei ihminen voi kuluttaa elämäänsä pelkästään suklaata mussuttamalla :kieh:

Jos vähän itsestäni kerron... Olen 27vuotias tällä hetkellä työtön. Perheeseen kuuluu kaksi lasta, aviomies ja kissa.
Olen sellainen tuurisyöppö, välillä viikkojakin mässäämättä ja sitten taas repeän, ilmeisesti jonkinlainen ahmimishäiriö :/ Suklaa on suurin paheeni olen suklaaholisti.
Olen ollut ylipainoinen koko ikäni (no ehkä synnyin normaalipainosena) Ekat merkinnät liiallisesta painon noususta löytyy neuvolakortista jo vauva-ajalta. :(
Kaikenlaista laihdutusta olen kokeillut ja aina ne kilot tulee takaisin. Nyt olen ajatellut että en laihduta vaan muutan elämäntapojani alkaen ruokailusta ja myöhemmin liikuntaa lisään(vaikea liikkua näillä kiloilla)
Joo, no siinähän sitä alkuun.
Siis jos vaan mukaan mahtuu niin tsemppareita kaivataan =)
 
Se on sitten äitienpäivä tänään =) Onnea meille kaikille äideille :flower:
Olen syönyt tänään suklaakakkua ja pizzaa, mutta pysytellyt kohtuudessa. Olo tuntuu paljon kevyemmältä kun ei mässää liikaa =) Ulkonakin on tullut touhuiltua hieman puutarhassa.
Aloitin torstaina detox- puhdistuskuurin ja vessassa on saanut juosta urakalla, nesteet liikkuu. Liekö tuon kuurin syytä myös se että vatsa on löysällä? Onko kukaan kokeillut tuota kuuria? Oli ennen nimellä colon tonic.
Tsemppiä meille kaikille laihduttajille :wave:
 
päve
Olen ollut tällä detox paastolla noin kuukausi sitten. Vessassa sai tosiaankin juosta ja vatsakin oli alussa löysällä. Mutta ajan mittaan sekin tasoittui. Kuluva viikko on mennyt kyllä vähän harakoille. On nimittäin tullut syötyä kaikenlaista hyvää. Huomenna täytyy ottaa niskasta itseä kiinni ja palata ruotuun =) Olen tässä perjantaista asti joutunut pitämään pakko lepoa. Torstaina oikeasta polvesta repesi osittain eturistiside, fysioterapeutin arvion mukaan. Katsotaan mitä polvi tykkää huomenna töissä kävelystä.
Mukavaa viikkoa kaikille :flower:
 
Täällä on nyt koettu takapakkia, ihan niin kuin muutama viikko sitten arvelinkin käyvän... Paino jumittanut liki kaksi viikkoa paikallaan vaikka olen syönyt terveellisesti ja liikkunut paljon, nyt tekisi mieli heittää koko laihdutusprojekti h******iin!!!
 
:headwall: :headwall: :headwall:
Sorruin sitten eilen syömään suklaakakun lopun, siitä varmaan ylimääräset 1000 kaloria :'(
Olen ihan kuin alkoholisti, mitään houkutuksia ei saa olla. Päivän sain menemään ihan hyvin mutta illalla katsoin elokuvaa ja muut nukkuivat niin jääkaapillehan sitä hiippailtiin :headwall:
Nyt taidan pitää paastopäivän, salaattia ajattelin tehdä.
Miten voi olla näin heikko luonne ihmisellä? :(
 
Kukkuu? Pääsisikö mukaan ryhmäänne?
Olen 26v. kohta vuoden ikäisen tytön kotiäippä.
Raskausaikana kohosi painoni tuonne n.115kg ja tuossa jossain satasen paikkeilla taidetaan vieläkin olla.
Synnytyksen jälkeen painoni putosi hivenen alle sadan,mutta ainainen suklaan mässyttäminen vauvan ollessa pieni kostautui ja taas mentiin satasen yli että heilahti.
Tammikuussa rupesin käymään salilla, alkuun kunto oli niin heikko ettei treenin jälkeen kunnolla kävelemään päässyt, nyt voisin käydä ilomielin salilla (mm. spinning) vaikka joka päivä jos lapsenvahti olisi helpommin järjestettävissä. Maaliskuussa aloin tosin vasta kiinnittämään huomiota mitä suuhuni laitan, vaikka lipsumisia tapahtuukin usein.
Vaakaa en ole käyny moikkaamassa pitkiin aikoihin, luulen ettei painossani ole kovinkaan suuria muutoksia tapahtunut mutta kunto on kohonnut ja vaatekoko pienentynyt hiukan.
Tavotteena olis joku tollanen n.70-75kg ja vaatekoko n. 40-42.
 
Olen ollut pari päivää kipeänä ja eipä ole ruoka maistunut, melkein pakotin aamulla itseni syömään lautasellisen puuroa. Kurkku kipeä, nuha ja kuumetta on. Olen juonut paljon teetä johon laittanut ripauksen sokeria.
Tämä dieetti on kyllä ihan hyväksi sen suklaakakun ahmimisen jälkeen, kun ei vaan olis niin kipeä olo :( :snotty:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:33 Veetin äippä kirjoitti:
täällä paino jatkaa edelleen putoamistaan,
ja hyvä niin...
tämän viikon punnitus näytti taas 900g vähemmän
kuin viimeviikolla...

kohta en ole enää kolminumeroinen..
aaaah sitä autuutta.. :heart:
Ihanaa sinä olet vieläkin täällä =)

Upeeta että jaksat sitkeesti!!!Itse olen nyt nutrilett 5 päivän kuurilla :snotty: :snotty: ja juuri tulin lenkiltä,ihana ilma :D

Mun huolet on luojan kiitos takanapäin ja elämä hymyilee tällä hetkellä oikein isosti B) Nyt on taas virtaa panostaa itseeni,paino on noussut taas siihen 72... (alimmillaan sain sen 68kg)ja nyt olenkin ajatellut alkaa kiinnittämään huomiota enemmänkin liikkumiseen kun syömiseen.

Iloista kesän odotusta sulle :flower: Ja kaikille muille tietenkin kanssa täällä :wave:
 
Tää viiko on mennyt kyllä ihan päin peetä...
Siis laihikseni osalta. Tytär on ollut kipeä ja kiukkuinen,
joten on "hermoja rauhoittakseen" maistellut suklaata.
Tarkotus oli ottaa kunnol itteään niskast kiinni ja
tsempata ennen viikon päästä olevia juhlia, mutta...
Ostin hameenkin sitä varten, pitänee toivoa että mahdun siihen
vielä eikä vetskari ratkeisi kesken kaiken.. sepä vasta noloa.
No ensi viikolla varmasti tsemppaan!! :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 14:56 Henrietta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:33 Veetin äippä kirjoitti:
täällä paino jatkaa edelleen putoamistaan,
ja hyvä niin...
tämän viikon punnitus näytti taas 900g vähemmän
kuin viimeviikolla...

kohta en ole enää kolminumeroinen..
aaaah sitä autuutta.. :heart:
Ihanaa sinä olet vieläkin täällä =)

Upeeta että jaksat sitkeesti!!!Itse olen nyt nutrilett 5 päivän kuurilla :snotty: :snotty: ja juuri tulin lenkiltä,ihana ilma :D

Mun huolet on luojan kiitos takanapäin ja elämä hymyilee tällä hetkellä oikein isosti B) Nyt on taas virtaa panostaa itseeni,paino on noussut taas siihen 72... (alimmillaan sain sen 68kg)ja nyt olenkin ajatellut alkaa kiinnittämään huomiota enemmänkin liikkumiseen kun syömiseen.

Iloista kesän odotusta sulle :flower: Ja kaikille muille tietenkin kanssa täällä :wave:
täällähän minä... harvakseltaan, mutta kumminkin.
Kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa..

Tänä aamuna vaaka näytti taas puoli kiloa vähemmän..
Viime viikkoina paino on vähäsen sahannut, mutta
syynä on enimmäkseen ollut tämä käytännön elämä.
Poika sairasteli, mikä aiheutti ettemme päässeet kävelyille
ja kun siitä selvittiin olikin 1-vee synttäreiden aika,
joten herkkuja tuli siinä leivonnan ohessa maisteltua.
nyt kuitenkin taas näyttää siltä että seuraavat viikot
ovat tasaista ja turvallista arkea,
joten voin huoletta keskittyä oikeanlaiseen syömiseen ja liikkumiseen

tsemppiä muillekin.
ja tervetuloa kaikille uusille nimille
 
No niin, täällä on vihdoin paino lähtenyt taas hitaasti mutta varmasti alaspäin. Kolme viikkoa se jo ehtikin junnata jo paikoillaan ja epätoivo alkoi vallata alaa ja sortumisia tuli mutta josko se tästä...

Mitenkäs muilla on mennyt?
 
Täällä taas =)
Flunssat, vatsataudit ja muut sairastettu. Painoa pudonnut varmasti jonkin verran koska farkut löystyneet. En punnitse itseäni koska tiedän että ainoastaan masentuisin epätoivoisesta tilanteesta. :ashamed:
Olen syönyt kevyitä ruokia, salaatteja ym. Vaihdoin sämpylät ruisleipään ja silloin tällöin herkuttelen ruispaahtosämpylöillä.
Nyt olen huomannut sellaisen että minulla aina välillä särkee lihaksia. Liittyisikö jotenkin laihtumiseen? En ole kauheasti liikuntaa harrastanut, saman verran kun ennenkin.

Tähän samaan voisin laittaa vielä oman pikku vinkin(varmaan ollut jossain muuallakin)

Opettele pureskelemaan ruokasi kunnolla!

Minulla ainakin oli ennen kauhea kiire saada paljon sapuskaa sisään, nyt olen rauhoittanut tilanteen niin että tietoisesti pureskelen jonkin aikaa.
=) <br><br>
 
pääseekö mukaan? ei mene hyvin mullakaan kun yksin täs yritän laihduttaa. painoa on nyt 106 ja 3kg olen yksin punnertanut pois.

lihoin noin 10kg/lapsi ja lapsia on 3. nyt on lapset tehty niin että kilotkin joutaa huitsin nevadaan. mulla on sama ongelma kuin olikohan se jotain sinne päin että shamadalie, no kuitenki, en tunne itseäni lihavaksi. mutta ihan hirveitä järkytyksiä, on sit valokuvat. ja tietty vaaka kertoo kyl totuuden.... joten tähän porukkaan tulisin, jos huolitaan. :)

noilla pisteillä minäkin laihduttelen, ne on mulle ihan paras systeemi. sit ostin uudet lenkkarit, joten siihenkin suuntaan on aktiivisia ajatuksia.... :whistle: :)

mutta tosiaan *ojentaa kättään* olen sussu, meidän ukon oma tu....sussu! :LOL:
 

TErvetuloa uudet joukkoon... hyvä että tulee uusiakin, kun tuntuu että tämä ketju meinaa ihan vallan kuivua kokoon....

Mulla on viime viikon nyt ollut sellainen "tauti" että koko ajan pitäisi syödä.. koko ajan on mukamas nälkä ja koko ajan tekee jotain mieli..
ei herkkuja vaan yleisesti ottaen mitä tahansa.. hmm.. mistäköhän tämäkin johtuu?!?

tähän mennessä on ollut suhteellisen helppoa, ja mielihalut ja -teot on pysyneet kurissa. ja onhan tässä jo neljä kuukautta tullut taaperrettua. Pisteiden laskeminen on ollut toimivaa ja hauskaa.

toivottavasti tämän viikon "tauti" on ohi menevää..

Huomenaamulla on taas punnituksen aika :x
 
Juu ei tuu kesää..tai ainakaan niukkapukeista kesää tähän osotteeseen..
Kyllä taas masensi kovasti katsoa peiliin,viime päivät kun on tuo itsekuri ollut lomalla ja suuhun on tullut laitettua kaikkea hyvää mitä kaapista löytyy!
Puolijoukkueteltta taitaa olla tämän(kin) kesän ykkösvaate..ei pienempään taida mahtua.
Viimeksi vaaka kertoi karua lukemaa 102kg vaikka toiveissa oli sen näyttävän jo vähemmän...tosin muutaman kilon vähemmän tuo on kun viimeksi,eli kai sitä pitäisi hiukan edes tyytyväinen olla..
Tällä viikolla tytön ekat syntymäpäivät ja leipoa pitäisi...apua!
Vanhan kaverin tuossa viime viikolla tapasin joka oli laihtunut kovasti, kuulemma 28kg puolessa vuodessa Painonvartijoissa!
Pitäisiköhän minunkin kokeilla...?
Olen nyt kokeillut kuona-aineen poistokuuria, kamalaa litkua,mutta seitsemäs päivä menossa. (kolme edessä)
Kuuri nimeltään 4,3,2,1.. onko kellään kokemuksia vaikuttaako mitenkään?
Nyt kaivattaisiin vähän tsemppiä tänne suunnalle jos liikenee...?
 
Lippe ilmoittautuu joukkoon :D

Elämäntaparemontti on menossa, nyt olen nipin napin alle kolminumeroinen, eli 99 on vaakalukema :p Pituutta löytyy 171cm, joten karistettavaa löytyy aika paljon vielä. Välitavoitteena on 80kg vielä tämän vuoden puolella, tiukkaa kalorilaskentaa ja kovaa liikuntaa vaativa juttu, mutta motivaatio on niin korkealla että uskoisin onnistuvani B)

Olikos täällä joku punnituspäivä? Entäpä onko muilla ketjulaisilla aikatauluja/välitavoitteita?

 
Kylläpäs tätä hellettä nyt piisaa B) Ihanaa paistatella auringossa, tosin riskinä on että naapurit soittaa greenpeacen paikalle kun valas on rantautunut :whistle: Vaan silläkin uhalla...
Ruokavalio on pysynyt kevyenä vaikka jäätelöäkin olen syönyt, mutta kuitenkin dieetti sellaista.
Heti mahdun farkkucapreihin jotka ei keväällä menny ees reisistä ylöspäin :D
Tavoitteena ois että mahtus heinäkuun puoliväliin mennessä kun lähdetään lomalle.
Mitenkäs muilla mennyt?
 

Yhteistyössä