Nyt jos vaikka ehtisi vähän kommentoidakin. Helmi päiväunilla ja Elsakin ihme kyllä nukahti sitteriin kun laitoin itselleni ruokaa

Lääkärillä käytiin taas lauantaina näyttämässä kumpaakin neitiä, Helmillä oli sitten korvatulehdus (viikko sitten oli silmätulehdus) ja Elsalla edelleen nuha ja sen mukanaan tuoma yskä jatkuu. Ei ollut onneksi flunssaa kummempaa, eli seuraillaan vaan että saa syötyä ja hengitettyä normaalisti, lääkärin mielestä oli kuivumaan päin. Inhottavaa kun noin pienellä on yskä, kuulostaa jotenkin tosi hurjalta välillä. Viime yönä kyllä nukuttiin ihan hyvin (Elsa nukkui putkeen 00.30-7.00!), että eiköhän nuo ole jo paranemassa. Ei kiitos uusia räkiksiä ihan heti, ainakaan vauvalle.
Selkävaiva onneksi helpotti viikonlopun aikana, eilen käytiin kävelylläkin eikä kipeytynyt juuri yhtään. Isot annokset buranaa ja panadolia oon syönyt ja vielä jatkuu ainakin keskiviikkoon. Osteopatiaa oon harkinnut, mulla on kyllä kaksi käyttämätöntä kertaa vielä urheiluhierojalle, se viimeksi sai laukaistua sen pahimman pinteen, mutta jos sitten vielä vaivaa tuo niin seuraavaksi osteopaatille. Toivottavasti ei tule enää tuollaista "kohtausta" se oli aika horroria..
Toivottavasti
Sasha saat myös selän kuntoon! Saako teidän kaupungissa fysioterapeuteilta tai apuvälinelainaamosta tukivyötä? Mulla auttoi Helmin odotusaikana tosi paljon sellainen.
Onnittelut
Vetkun poitsulle nimestä! Meillä on myös to do-listalla nimijuhlien pito (vaikka nimi neidillä jo onkin), mutta jotenkin vaan on jäänyt tuo suunnittelu.. Ennen joulua olisi kyllä tarkoitus pitää, ihan perheet vaan ajateltiin kutsua kuten viime kerrallakin.
Kaksostenrattaista on ollut puhetta ja mä oon ennenkin noista Phil&Tedeistä täällä höpissyt. On siis olleet kyllä tosi hyvät, ketterästi liikkuvat ja lumessakin saa työnnettyä helposti kun kääntyvän etupyörän saa lukittua. Välillä kaipailen kuitenkin meidän vanhoja vaunuja, kun tuntuu jotenkin että tuossa vauva on niin "esillä" koko ajan että sen on rauhaton nukkua. Ja vaikka Helmin kanssa onkin vielä välttämättömät pidemmillä matkoilla nuo kärryt niin ei ole selkänojaa tarvinnut juuri laittaa taaksepäin, ei tuo enää nukahda jos ollaan kaupungilla tai muualla reissun päällä. Eli periaatteessa selvittäisiin vaikka Emmaljungilla mihin saa sen sisaristuimen. Parasta mussa ylipäätään kärryissä on kuitenkin se, että saa Helmin kiinni istuimeen, jos olisi vaan seisomalauta niin en usko että tuo pysyisi siinä hetkeäkään just kaupassa tms.
Novelle, me pääsyttiin myös ottamaan äitiyspakkaus kun tuntui että se raha on aika pieni verrattuna pakkauksen sisältöön. Ihania vaatteita kyllä siinä musta tuli ja se laatikko toimi eiliseen saakka Elsan sänkynä, mutta en oo kyllä ihan varma ollaanko edes ehditty käyttää kaikkia niitä mitkä jo menivät pieniksi. Kun näköjään noita vaatteita olikin meillä ihan hirmumäärät jo ennestään. Mutta kiva oli kyllä se fiilis kun sai hakea postista laatikon ja hypistellä niitä pieniä vaatteita, että en kadu että otettiin
Nyt pakkaamaan laukut valmiiksi että päästään iltapäivällä ostoksille ja yllättämään mun äiti synttärikahveilla
Jaksamista pallomahojen kantamiseen ja varokaa liukkaita kelejä!