Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

Tämä on yhtä suossa rämpimistä :$ :headwall:

Mutta ekekasi onnentoivotukset Kesälle, hieno saalis. Miruliinille parantumista.

Nyt sitten omaan napaan.
Tämä siis on yhtä suossa rämpimistä, ei jaksas mutta ei muutakaan voi. Siksipä kysynkin mistä te saitte voimia jatkaa ja olette jo uusissa hoidoissa uutta intoa ja ennen kaikkea toivoa puhkuen. Musta tuntuu just nyt että kaikki toivo on viety.
Toisaalta askarruttaa, että kuinka kauan tässä pitää vielä odotella että jotain muutosta tapahtuu lähinnä sen suhteen että vuoto loppuu lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ja hormonitoiminta jotenkin palautuu. Nyt mennyt vasta kaksi viikkoa, mutta mietin silti näitä. Jotenkin on eteenpäin päästävä ja jokin tulppa tässä tiellä vielä on.

Välillä on helppoja ja välillä vaikeita päiviä, niin kai kaikilla. Taas yksi päivä kääntyy yöksi, hyvää yötä siis kaikille. Jospa huomenna on parempi päivä. :snotty:
 
Kaunista huomenta ja pikaviesti ennen junalle juoksemista.
Mukavaa, kun viestejä pukkaa tulemaan.
Oli surullista, mutta niin ymmärrettävää tuo, mitä Enkeli kirjoittelit toivottomuudesta ja muusta. Voimia saa mun kokemuksen mukaan niistä asioista, mitä rakastaa kuten harrastukset sekä omalta mieheltä ja joiltain viisailta ystäviltä. Ja siitä, että antaa myös paskan fiiliksen ja itkun tulla just siinä järjestyksessä kun on tullakseen.
Onko sinulla tiedossa jälkitarkastus? Vaadit sitten lääkärissä ultran jookos, ettei käy niinkuin minulle (jouduin kaavintaan monen kuukauden odottelun jälkeen, kun jotain oli jäänyt kohtuun lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen).

Voi Kesä, punktiosi kuulostaa kurjalta. Onneksi tosiaan saalis oli runsas. Nyt kyllä lupaat olla hurjan tarkkana, ettei tule takapakkia voinnissa!!! Toistan edellisen uhkauksen karauttaa teidän pihamaalle vakoilemaan.. :kieh:

Mirulille toivotan oikein pikaista paranemista. Tosi tylsää, että joudut sairastelemaankin keskeen muun jännäämisen. Se sun pesäviritelmä kuulosti kyllä ihanalta.
Toivottavasti voit jo paremmin!!

Täällä kaksi clomia otettuna, eipä mitään raportoitavaa.
Nyt sinne junalle pitää tosiaan lähteä. Palaan paremmalla ajalla!
 
Heippa naiset!

Täällä jännittelen jo ihan kamalasti huomista testiä, vaikka alan olla aika varma jo tuloksesta. Menkkamaiset kivut on tänään voimistuneet ja vaikka vatsakivut on yleisiä alkuraskaudessa, ei toi mulle anna kauheasti lupauksia.. Ei oikeastaan osaa keskittyä mihinkään, huippuhyvään kirjaan olen onneksi uppoutunut ja unohtanutkin kaikki asiat hetkittäin. Mutta kyllä sydän pamppailee jo nyt... :/

Enkelille toivotan vain kärsivällisyyttä ja lupaa itsellesi surra rauhassa tämä menetys ennen uusien hoitojen miettimistä. Kysyit miten me muut olemme selvinneet ja itse vasta nyt vuoden kuluttua alkaa olla sellainen olo, ettei sure keskenmenoa. Toki hoidot meillä käynnistyi n. 3 kk kuluttua menetyksestä ja se tavallaan auttoi myös pääsemään eteenpäin, mutta silti tuska, epätoivo, raivo kohtuuttoman epäreilulle elämälle oli mukana vielä pitkään. Älä siis aseta itseäsi liian nopeasti niihin paineisiin ja suoritustavoitteisiin, joita hoidot kuitenkin aina ovat, vaan anna itsellesi aikaa. Niin lohduttomalta ja kohtuuttomalta kuin kaikki odottelu ja ajan haaskaaminen nyt tuntuukin, tarvitsette sitä kumpikin. Sen voin luvata, että olo helpottaa kyllä. Puhumalla, suremalla, puhumalla ja myös olemalla vain. Nauttimalla pienistä asioista, jotka sinulle on tärkeitä. Niin turhalta kuin ne nyt tuntuvatkin. Tekemällä sitä jopa väkipakolla - saat siitä aina jotain palkkioksi itsellesi.
:hug:

Ade, toivotaan, että nämä "ylimääräiset" clomikierrokset toisivatkin ratkaisun. Asenne on lupaava: no, kokeillaan vielä näin pari kertaa, mutta mennään sitten oikeasti syksyllä isoihin hoitoihin. Osaankohan taas pukea sanoiksi tätä ajatusta, mutta en siis väheksy teidän odotuksia clomeista, päin vastoin. Joskus vaan joku toimiikin silloin, kun ei itse enää niinkään stressaa, mieti, laske sen varaan "viimeinen oljenkorsi"-tyyppisesti. Äh, olipas sekavaa!! sori.

Kuinkas Kesän lepäily sujuu? Sen verran hiljaista täällä, että pahaa pelkään, että emäntämme on ihan muissa puuhissa kuin huilaamassa! Pitääkö meidän tosiaan kurvata sinne pihaan ja sitoa tuo nainen sänkyyn vähäksi aikaa? :LOL:

Terkkuja myös Ennille ja Kummille. Kuinka Kummi lääkitseminen sujuu??
 
Miru! :attn:
Miten voikin jännittää ja toivoa niin paljon ja sydämestään jonkun toisen
puolesta raskautta kuin mitä toivon sulle?!??!!!

Ihana kuitenkin huomata, että kykenee vielä vilpittömästi toivomaan jollekulle sitä hyvää, mistä
on ollut niin monta kertaa kateellinen omille kavereilleen...
Ja sehän tän palstan idea on!!!! Jakaa surut JA ilot näissä asioissa! (Toki muissakin.)

Pienelle enkelille piti sanomani vähän samaa kuin Miru, että sinä olet varmaankin vielä aika keskellä surua (kuinka muutenkaan!) ja että aika todella auttaa, niin kliseistä kuin se onkin. Nyt vuosi keskenmenosta ei enää itketä, ainakaan kovin usein.... asia ei unohdu, mutta ei myöskään satuta aktiivisesti.

Pistetään ihmeessä treffit pystyyn kesällä.
olisitko Kummi maisemissa Hesan suunnalla jo kesäkuussa?!!
Entäs muut ladyt?


 
Voi Ade kiitos :'( =) - nuo kuvat siksi, ettei ollut hymynaamaa, jolla kyynel vierähtää. Sanasi, vielä kun uskon sinua tuntuvat niin hyvälle, että itkettää.
Minulle sopii kaikki ajankohdat teille ihanat! Olen kesäkuun töissä (Hesassa) eli paikan päällä joka päivä ja treffit on helppo järjestää. Oi, terassikausi kun alkaa niin mikäs onkaan mukavampi paikka istahtaa porukalla alas. B)
 
:ashamed: juupa juu levätty on...ei yhtään.. niin kauheesti hommia ollu ettei kertakaikkiaan voi olla tekemättä. Kipuja ei oo ollu koko päivänä (paitsi nyt).. joten hommia oon painana ihan normisti. Yli viikon kyllä sain saikkua, mutten viittiny nyt lomittajaa hommata, kun olo on ihan hyvä. Oon niitä joita hävettää sairastaa, ainakin niin että pitää ottaa joku muu tekeen hommat.. eli yleensä teen kyllä hommani vaikka pää kainalossa ja lepään vasta kun oonoikeesti sairaalakunnossa.. että näin.. yritän nyt lepäillä aamuun, mutta onneksi nukun kuin tukki.. ainoo että täyttyy pariin otteeseen herätä kattomaan tammaa jolla on huomenna la..
En tänään soittanut klinikalle miten on meidän solujen treffit menneet.. ehkä jos huomenna sais soitettua.. tai sitten meen torstaina rinta rottingilla siirtoon, oli siellä siirrettävää tai ei..

Mirulle tsemppiä huomiseen testailuun!!!!

 
Kaksi testiä, kaksi plussaa! :D :D :D
Molemmille pikkuisille halusin omat testinsä ja onneksi molempiin tuli sama tulos. Yö meni täysin harakoille,sillä jännitys piti hereillä ensin, sitten herätti kovat menkkakivut, joista AINA on ollut seurauksena vessakäynnillä ikävä yllätys - tällä kertaa ei onneksi :D Sitten pyörin ja pohdiskelin ja nukahdinkin pariksi tunniksi, kunnes heräsin tuossa ennen kuutta tekemään sen varmistustestin - samoin ihanin uutisin.

Tehän tiedätte, ettei km:n saaneena voi vielä hirveästi riemuita, ei anna itselleen lupaa, mutta olo on silti ihana. JOTAIN siellä pikkuiset sentään ovat yrittäneet jos ei muuta ja se merkitsee jo paljon.

Kiitos kannustamisesta ja myötäelämisestä muruset :heart: :heart: Yritän nukkua vielä hetken.
 
MIRU!!Oli pakko tulla katsomaan koneelle,
josko olisi huippu-uutisia ja OLIHAN NIITÄ!!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nyt sitten jännäys yhdestä / kahdesta pikkuisesta eikös?!
Tässä tulevat nyt kyyneleet silmiin, myötäilosta.

Tuon varovaisuudenkin ymmärtää jokainen km:n kokenut,
mutta toivottavasti olosi on voittopuolisesti onnellinen!!

Jatkokuulumisiasi odotellen,

Adeliini
 
Ihanaa, Miru, ihanaa :heart: :heart: !
Onpa upeaa, että sait kunnian olla ketjumme ensimmäinen plussaaja! Tästä se lähtee, sitten Kesä jne...ONNEA!
Ja joo, taidamme kaikki tietää jännityksen tästä eteenkin päin mutta pidetään peukkuja pystyssä seuraavat viikot ja uskotaan parasta!

Kuuliko Kesä jo omasta tilanteestaan? Vai menetkö rohkesti vain suoraan siirtoon..? Tsemppiä!!

Adeliini kyseli kesäkuun treffeistä, enkä osaa tuohon sanoa vielä juuta enkä jaata (hölmö ilmaus...). Katsotaan lähempänä, miltä tilanne vaikuttaa, mutta kesäkuussakin voisi olla mahdollisuuksia tulla Etelä-Suomeen. Tosin en tiedä, miten saan miehelleni selostettua, että näille treffeille et pääse, keksi jotain muuta tekemistä :kieh: .

ON: Pientä stressiä olen saanut kasaan tuosta sumuttelusta, ts. tuntuu, ettei aina tulisi riittävästi/oikeaan kohtaan sumutettua...Mutta jos sitä tarpeeksi kauan tekee, kai se alkaa joka tapauksessa vaikuttaa. Pahoja oireita ei ole ollut, unettomuutta joo vähän tietysti ja muutamia kuumia aaltoja, mutta siinä se.

Kuullaan ja rutistuksia vielä Miruliinille!
 
Soittelin(uskalsin jopa itse) just klinikalle hedelmöittymistuloksia... ja niinku ennenkin kato kävi.. 4 alkiota joista 3 aikataulussa ja yksi hiukan hitaampi...mutta huomenna näillänäkymin kuitenkin siirtoon...jotenkin taas pettynyt olo.. :/ , kauhee vaiva ja kivut ja vaivaset 4 alkiota... jos näistä ei lasta tule niin saa olla minun puolestani lapsiluku täynnä, mie en enää jaksa... ostan ittelleni sit vaikka uuden hevosen... :attn:

treffeistä.. kesäkuu on tosi kiireistä.. säilörehun tekoa ja heti perään kuivaheinä ja yleensä alkukuusta viimesiä kylvöjäkin tehdään.. heinäkuun alku sopis miulle paremmin.. mutta niin on kyllä koko kesä... että kesällä on kyllä tosi vaikee mihinkään lähtee.. valitettavasti.
 
Voi Kesä. On varmasti turhauttavaa, että kato käy tuolla tavoin. Se lohduttanee pikkuisen, että aiemminkin on katoa käynyt ja silti olette onnistuneet hienosti. Luotan siihen, että siellä se teidän seuraava sisupussi taistelee ja odottaa äidin lämpöön pääsyä. Onnea huomiseen siirtoon kovasti! :hug:

Kummi, noi sumut on varmaan aikamoista säätämistä. Piikeissä ja tableteissa kun on se etu, että näet kuinka paljon ja juuri mihin uppoaa. Eiköhän noissa ole kuitenkin vähän "hutimisvaraa" niinkuin lääkäri rauhoitteli minuakin, kun Pregnyliä aina roiskui pitkin ikkunoita kun struuttaili ilmakuplia pois. Mikä teidän aikataulu olikaan? Ihanaa että asiat etenee :heart:

Iso kiitos onnitteluistanne. Itse ei anna lupaa varsinaiseen hehkutukseen, mutta ihanaa että te teette sen puolestani. Siitä tulee kuitenkin HYVÄ olo!! :D :D
Muuten olen ollut aika sekaisin tänään. En tietenkään ole malttanut nukkua, vaan ajatukset laukkaa jo kaikessa mahdollisessa. Kävin verikokeessa ja saan tuloksen vasta huomenna myöhään iltapäivällä tai vasta perjantaina. Klinikalle soitin ja jos kaikki menee hyvin, on ultra jo 2,5 viikon päästä eli 5.5. Siellä pitäisi sitten sydänäänet kuulua jos on kuuluakseen. VOI MITEN toivon, että saisin ne kuulla ensimmäistä kertaa elämässäni :'( :)

 
Hurjaa MIRULIINI, mielettömästi onnea. Sä annat uskoa mulle taas tähän kaikkeen, toivoa siis ON.
Kesälle peukut pystyyn. Olikos täällä muitakin jännääjiä, tavallaanhan me ollaan kaikki jännääjiä. Peukut pystyyn siis meille kaikille.

Tänään taas parempi päivä. Katsotaan huomenna taas miltä maailma tuntuu. Nyt ulkoilemaan :wave:
 
Kiitos Enkelille onnitteluista! Kovasti ei uskalla ilakoida tosiaan, mutta tietysti hyvä merkki on jo tämäkin. Toivotaan, että pikkuinen/-set pysyvät matkassa.

Olen hieman hurahtanut, muta yritän nähdä asian niin, että positiivisena pysyminen on nyt tärkeintä ja parasta mitä voin itse asioiden eteen tehdä. Myös tämän kamalan taudin nujertamiseksi. Siis, kuljen sellainen pienenpieni tiukunen roikkuen kaulassa pitkässa ketjussa (rauhoittaa masua ja itseäni). Lisäksi olen lauleskellut ja hyräillyt tavallista enemmän - ehkä sekin lähinnä oman mielen rauhoitteluksi kuitenkin :)

Kesälle vielä kovasti tsemppiä :wave: Olet varmaan jo siellä masuasukin hakureissussa. Pidän peukkuja, että kaikki menee hyvin!

Missäs on meidän Enni :attn: huhuu!
 
Nyt pikapikaa: ihan hurjasti Onnea Miru!!! Aivan mahtava juttu. Olen tosi liikuttunut. Antaa uskoa meille muillekin. Itse kun olen luovuttanut täysin ja vaipunut epätoivoon joka kerta jo siinä vaiheessa kun tuhru on alkanut ja oireet laantuneet. Nyt täytyy jatkossa yrittää pitää omalla kohdalla toiveita paremmin yllä, kun täällä kerran on tullut onnistumisia näistä "varmoista merkeistä" huolimatta.

Omaa: ei vieläkään ovistikkuun kahta viivaa. Vähän huolestuttaa tämä hidastelu ja että onko näin hitaassa kierrossa edes niitä pieniä mahdollisuuksia onnistumiseen. Viimeisissä kierroissa mulla kun pärähti tikkuun tosi vahva viiva.
Palailen paremmalla ajalla kommentoimaan lisää! Voikaapa hyvin.
 
Moi kaikki! Ihanaa, kun jengi on taas "koolla"!

Kesä, varmasti ihan mahdottoman jännät paikat.
Tuntuu tosi epäreilulta, että noiden tuskien jälkeen
sun vielä pitää jännätä, pääsetkö siirtoon.

Hyvä hyvä Miru, että positiivisesti siellä asennoidut.
Varmaan olo on vaihtelevaa leijailua ja hetkittäistä
epäuskoa...? Näin voisin kuvitella.
Mutta upeaa on se: Nainen, sinä olet raskaana!
Kyllä, käy vähän kateeksikin. Myönnän. :ashamed:

Mikäs päivä sulla Enni on menossa kierrossa?
Toivoisin niin kovasti, että asiat alkaisivat rullaamaan
hyvin teidän suunnalla!!!!!!
Palaathan kertoilemaan pian?!

Mukavaa, että Pikkuenkelillä on ollut valoisampi olo.
Kuule, kiitos siitä kirjavinkistä "Rakkaustesti". Luin sen
yhdessä hujauksessa ja kylläpä osui ja upposi
monella tapaa. Tiedätte ehkä fiiliksen, kun toisaalta
ei millään haluaisi ajatella jäävänsä lapsettomaksi, mutta
toisaalta sitäkin tilannetta on pakko ajoittain ajatella. Ainakin mun.
Huh, mikä ristiriita, hitto!!!

Onnistuneita sumuja Kummille. Perässä tullaan...

Mitenhän ne treffit nyt sitten? Olisi niin kiva kesällä kumminkin tavata.
Pitäisikö tässä järjestää enemmistöäänestys ajankohdasta?
Voihan sitä tarvittaessa treffailla toiseenkin kertaan vai mitä?

Miru joskus ehdotti nimen vaihtamista tälle pinolle. Kannatetaan. Alkuperäinen on niin pitkä ja kömpelö otsikko. Mikähän olisi parempi..? Nyt ei ideamylly pyöri :|

Lähdenpä metsälenkille hurtan kanssa! Rutistus kaikille!
 
:attn: sekavin mielin nyt... mutta siirtoon kuitenkin päästiin, vain yksi alkio selvisi, se oli nyt 8 soluinen 2lk alkio... mitään ei siis taaskaan pakkaseen.. niin epäreilua... yritä tässä nyt olla hyvällä mielellä.. ei oikein onnistu... nyt ei auta kuin odottaa kaksi viikkoa ja miettiä sitten miten eteenpäin jos tää menee pieleen... masentaa :'(
 
Jospa minäkin kirjoittelen tänne. En muista oonko aiemmin kirjoitellut. Keskenmenosta on nyt aikaa aika tarkalleen puoli vuotta. Nyt on menossa kp.21/27-28 ja tuntemuksia ja oloja on ollut jos millaisia. Alamasua nipistelee ja kerran hieman vihloikin. Yhtenä iltana tuli hiukan persikan väristä vuotoa. Isännän juoma jogurtti ja sen hapan haju sai melkein oksun aikaiseksi (tavallista hedelmäpommia). Masullaan ei oikein voi maata ei tunnu hyvältä.
Onnea plussanneille!
 
Kesälle hurjasti vauvaliimaa ja voimia odotteluun!! Luotetaan, kun ei muutakaan nyt voida, eikö niin. Kovaa odottelu on varsinkin kun sitä pas-takaporttia ei ole. Yritä kuitenkin pitää mieli korkealla - stressaaminen on nyt tilassasi kielletty. Raskaana olet siis kunnes toisin todistetaan!

Pigletille :wave: MOI! JÄnnittävältä kuulostaa sinunkin tilanteesi, pidäthän lippuja korkealla ja makoile selällään. Eihän siellä masussa tykätä, jos joudutaan ahtaalle ;)

Itse olen ihan ristiriitaisissa tunnelmissa. HCG-arvoni oli 1413 enkä päässyt enää lääkärin kanssa keskustelemaan mitä tuo tarkoittaa. Itseäni se pelottaa kovasti, sillä liian korkea arvo ei ole hyvä juttu, jos ei liian alhainenkaan(viitearvo 100-200) . Kaksosraskaus on mahdollinen, mutten saa mistään tähän hätään noita viitearvoja sille eli huomiseen pitää vielä odottaa. On tämä vaan ainaista piinaa ja pelkoa..

Ennille kärsivälisyyttä oviksen bongailuun. Etkö harkitse jo lääkkeelliseen pas:iin menoa kohta?
 
Pikaisesti moi!

Kesälle myös täältä valtavasti voimia ja luottamusta tulevaan! Voisit ajatella niin, että vaikka teillä on ennenkin ollut ongelmia alkioiden määrän kanssa, niistä on myös ennenkin kehittynyt täydellisiä tuloksia.

Pigletille tervetulotoivotus joukkoomme! Toivotaan heti parasta mahdollista nipistelyä!

Mirulle en osaa hcg-arvoista muuta sanoa kuin että eikös kaksosraskauksissa viitearvot heitä häränpyllyä, ts. voivat olla jotain ihan muuta kuin "yhden hengen" raskauksissa?!

Oliko Adella mukava lenkki koiran kanssa? Että tekisi mieli minunkin...

Ja Ennille viivoja kaksin kappalein! Yritetään pitää juuri tuota positiivista asennetta yllä (täällä paraskin sanoja...)!

Äyk, miksi töitä täytyy tehdä myös illalla...siis eikun hommiin. :wave:
 
Miru, en ole kuullutkaan, että korkeat arvot olisivat pahasta. Minun ei-tieteellisellä-logiikallani on kuitenkin parempi, että arvot ovat korkeat kuin kovin matalat! :hug: sinne, ymmärrän kyllä että huolestuttaa. Josko se tosiaan olisi merkki kaksoisraskaudesta. Olisi se aika huikeaa!

Voi Kesä, ymmärrän kyllä hyvin, että mieli on maassa. Mutta tuo siirretty alkiohan on varsin hyvä! Eli luottavaisin mielin nyt vain.

Kummi, joko siellä sumuttelu sujuu? Ja kiitos kannustuksesta, positiivisuus on kyllä nyt täysin kateissa ja itku pääsi taas aamulla, kun ei vieläkään tullut kahta viivaa tikkuun. Lisäksi se digitaalinen mittari temppuili, onneks oli edellisestä pakkauksesta ehjä versio, niin sain edes testattua. Lääkäri sanoi, että jos huomenna ei muutu testi, niin sitten menee seuraavaan kiertoon. Ja tosiaan harkitsen lääkkeellistä, ja oisin siihen päätynyt jo aiemmin, jos oisin tällaista osannut edes pelätä. Mut koko tän kahden vuoden ajan, mitä oon tikutellut, niin ikinä ei oo viivästynyt näin paljon. Nyt on siis kait kp17. :'(

Eipä auta itku markkinoilla. Ja toiset joutuu kierto-ongelmien kanssa painimaan jatkuvasti!

Palataan taas!
 
Hei!
Pikainen viikonlopun toivotus teille :wave:
Voikaa hyvin ja nauttikaa toivottavasti mukavista ulkoilukeleistä. Lähden tästä reissuun ja palaan vasta sunnuntaina. Tiedossa aktiviteettia jos jonkinmoista :)
Veriarvoni ei kuulemma ole huolestuttava, joten nyt vaan rauhassa odotellaan ultraa ja ollaan siihen saakka ainakin virallisesti raskaana :D

Miru, papu&nuppu 4+5 (kai?)
 

Yhteistyössä