Kolme naista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kolkyt+M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kolkyt+M

Vieras
Kerron lyhyesti tilanteestani, olen muuttanut tiettyjä seikkoja salatakseni henkilöllisyyteni, mutta pääpirteissään tarinani on 100% totta: Olen kolkytjarisat ikäinen mies ja minulla on avovaimo, jonka kanssa olemme kihloissa. Tämän lisäksi minulla on ex-ex-naisystävän kanssa salasuhde, joka on kestänyt käytännössä koko pääliittoni ajan. Avovaimoni tuntee ex-ex-naisystäväni, muttei tietenkään tiedä tästä suhteesta. Ex-ex-naiystävä tietää avovaimostani, mutta asia ei häntä haittaa.

Tämän lisäksi olen työelämän kuvioiden kautta tutustunut naiseen, jonka kanssa tunnemme henkistä ja fyysistä yhteenkuuluvuutta tavalla, jota olen tuntenut ainoastaan noiden yllämainittujen liittojen alussa. Olemme ns. soulmate toisillemme, mutta tämä "työtoverini" on itsenäinen ja menevä nainen, eikä halua elää parisuhteessa. Hänelle riittää meidän satunnaiset tapaamisemme ja se käy minulle. Hän tietenkin tietää avovaimostani, muttei ex-ex-naiystävästäni.

Avovaimoni on ihana, täydellinen puoliso jota rakastan todella paljon. Hän on perhekeskeinen ja perinteisen äitimallin mukainen nainen ilman mitään negatiivisiä yhteyksiä, joita joidenkin mielestä asiassa voisi olla. Kotiin on hienoa mennä ja siellä viihtyy, pidän hänen seurastaan, mutta emme ole henkisesti tai muuten aina samalla aaltopituudella tai peremmin sanottuna meidän mielenkiinnon aiheet eivät kohtaa. Tästä huolimatta olemme eläneet onnellisena jo hyvin pitkään. Ex-ex-naisystäväni taas on syntisen huoran perikuva. Himoitsen häntä hyvin paljon ja eläimellisellä tavalla, mutta yhteiselämä hänen kanssaan ei tulisi kuuloonkaan. Voimme keskustella asioista, mutta pääasiassa vain harrastamme yhteisoloaikana seksiä ja sitten tiemme eroavat. Saan häneltä erityyppistä seksiä mitä kotona saan, siinä on mausteita fetisseistä joista olemme kiinnostuneita.

Työelämän kuvioista elämääni tullut nainen on taas kuin minun paras kaverini, jonka kanssa myös harrastan seksiä. Meillä on samanlainen ajatusmaailma ja lähtökohdat. Ajattelemme asioista samoin ja pidemme molemmat samantyyppistä jutuista. Hän on näistä naisista kaikista vanhin minua muutaman vuoden vanhempi, mutta edelleen hyvin viehättävä ja kaunis nainen joskin itsenäinen ja itsekäs.

Kuinka pitkään voin jatkaa tälläistä elämää vai voiko tälläistä edes miettiä ja pitäisikö. Asiat ovat kulkeneet omalla painollaan jo vuosia, joten syyllisyyden tunteet olen jättänyt ajat sitten taakseni jos niitä on edes milloinkaan ollut. Parisuhde + parisuhdetta = täyttä elämää?

Voi teitä mielestänne "kantakirjapässejä" on riittäny maaliman sivu, ja riittää niin kauan ku maalima jotenki pyörii.
Joo, omalla painollaan se sujjuu niin kauan ku saat kunnolla siipees.
Sitte käy nii että surruus vonkaat enemmän ja enemmän naisia, ja mikäs siinä, nuorena voi onnistuakki.
Ku oot siinä viisissäkymmenissä, sun pittää ruveta todistelemaan että kelepaa vielä nuorilleki.
Kelepaathan sinä jos värkeissä on vara ja lompakko pullea.

Mutta sitte jos vaikka joku muuki sairaus sinnuun isköö ku tuo huono itsetuntosi, voin melekeen sannoa että kohta oot perikadossa.
Mainees on levinny, kukkaan täyspäine, ees vanha nainen ei sinnuun luota etkä nuorille kelepaa.
Sinä ruppeat juopottelemaan surruus, kaavut ja olokapääs mennöö.
Sitte kaavut pääs...jne...

Eikö oo sulla ruusunen tulevaisuus, jatka vaan valitsemallasi tiellä!

Onnea matkaan toivoo ystävällisesti Ilimi.

Anna palaa vaan! Suomessa on olemassa miehiä, jotka eivät saa seksiä kunnolla edes yhdeltä naiselta, vaikka ovat parisuhteessakin - saati sitten kolmelta!

Ellit ovat olleet aina tällä palstalla sitä mieltä, että "elämme vain kerran", "elämästä pitää nauttia", "tunteilleen ei voi mitään", "salasuhde on kaunista". Tottahan toki he ovat samaa mieltä myös sinun tapauksessasi.

Sanot olrvasi 30 + risat, siis nuori mies. Sananlaskukin sanoo: "Kaikkea katuu myöhemmin, paitsi nuorena naimista!"

Alkuperäinen kirjoittaja jeah!!!:
Anna palaa vaan! Suomessa on olemassa miehiä, jotka eivät saa seksiä kunnolla edes yhdeltä naiselta, vaikka ovat parisuhteessakin - saati sitten kolmelta!

Ellit ovat olleet aina tällä palstalla sitä mieltä, että "elämme vain kerran", "elämästä pitää nauttia", "tunteilleen ei voi mitään", "salasuhde on kaunista". Tottahan toki he ovat samaa mieltä myös sinun tapauksessasi.

Sanot olrvasi 30 + risat, siis nuori mies. Sananlaskukin sanoo: "Kaikkea katuu myöhemmin, paitsi nuorena naimista!"

Kaikkien kannattaa kannustaa nuin viksua kaveria ku tuo on!
"Parempi naida ku palaa"

Sulla on päässä jotain häikkää. Ei tuo nyt normaalia ole, kai sen itsekkin oivallat? Kannattaa varata aika psykiatrille ja mietiskellä missä heittää...

..voe voe, poeka parkoo! Ihan hyvin se siihen asti männöö, kun sulla herkii seesomasta, tae tulloo muita potenssiongelmia, tae joku nuista, jottae tietimättömistä piäsöö jottae tietämään, niin sitte sinnoot helisemässä.
Ee siinä muuta vahinkoo varmaa tapahu, kun suatat jiähä yksinäs, että ala jo varmistoo selustoos ja hommoo vielä siihen neljäs, nuinniiku varulta, joka ee tiijä kestään mittää!
Jos minun ukkoen oesit ja kiinni tuommosesta pelistä jäesit, niin suattasimpa potkasta sinne, minne kippeete kääpi ja sitte niskapers-otteella kohti uluko-ovvee kohti ja ikkuinen porttikielto....van muistasin minä sinnuu maenostoo, tiijä vaekka oes puutteesia, jonossa oves takana.

Väität rakastavasi vaimoasi. Vielä mitä, sinä et tiedä rakkaudesta yhtään mitään, jos petätkin häntä tuolla tavalla. Toivottavasti käryät ja vähän äkkiä. Ei vaimosi elä turhissa kuvitelmissa.
Kaikenlaisia "kantakirjasonneja" sitä tosiaankin maa päällään kantaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Kolkyt+M:
Parisuhde + parisuhdetta = täyttä elämää?

No jos tuo tilanne kuvastaa arvojasi, niin varmasti on täyttä elämää, mitä sitä meiltä kysymään. Soisitko muuten avovaimollesikin samanlaisen 'täyden elämän'?

Kirjoitin aika laajan vastauksen, muttei se ikinä tullut perille; kokeilaan näin!
Olen itse exäni salarakas, salarakkaani hävisi huhtikuussa 2005 ja muutti kirjat ykkösensä luo toukokuussa 2005, meidän seksisuhde alkoi kesäkuussa 2005 ja jatkuu edelleen. Ensin minulla oli mielessä kosto, mutta pikkuhiljaa se jäi taka-alalle. Nyt tyydyn siihen että saan seksiä kerran viikossa, mutta sitäkin upeampaa!!!

Niin, mikäs se AP:n ongelma oikein oli? Jos AP kokee, että tämä on hänen juttunsa, niin mikäs siinä sitten. Uskoakseni AP ei kylläkään ole koskaan kokenut todellista rakkautta, jossa haluaa omistautua toiselle kokonaan ei paitsi ruumiin vaan myös sielun osalta. Kun ihmistä revitään eri suuntiin, niin lopputulos on yleensä se, että kovin kauan sitä ei jaksa, koska salailu, puheiden miettiminen (ettei joudu satimeen) yms aiheuttaa sen, ettei pysty olemaan rento oikein missään seurassa.

Uskoakseni AP:n jutut vähenevät ajan myötä ihan sen vuoksi, että potenssia ei riitä. Lisäksi on ihan mahdollista, että AP:n avovaimo haluaisi toisenlaista seksiä, mutta koska siitä ei puhuta (= AP:n ei tarvitse puhua siitä, koska hän saa rankempaa seksiä exältä), joten voi olla, että avovaimo ajautuu ennemmin tai myöhemmin toiseen suhteeseen, joka on fyysisesti ja/tai henkisesti häntä tyydyttävämpi.

Voi olla, että AP kokee saavansa kaiken haluamansa nyt, mutta voi olla, että nurkan takana on tilanne, jossa hän ei oikeastaan saakaan yhtään mitään.

Olet keskinkasvuinen ja henkisestä tasosta et taida tietää tuon taivaallista.
Ihminen joka harrastaa seksiä usean partnerin kanssa hajoaa. Niin se vain on. Ei tiedä enää kenelle kuuluu koska siitä huolimatta että väität vain harrastaneesi seksiä ilman tunteita, (oikeita tunteita sinulla ei taida olla) luo seksisuhde aina yhteenkuuluvuuden tunteen oli se yhden illan hoito tai kahden..seksi sitoo ihmisen jollain tavalla yhteen, niin se vain on. (no useampi sinun tapauksessa) Olet kuin eläin joka ei kykene kontrolloimaan omaa viettiä, sälittävä tapaus. Toivon hartaasti että edes käytät suojaa ettet tartuta avosiippallesi mitään tautia. Olisi todella surullista jos hän saisi esim. herpeksen tai HIV -tartunnan sinulta..oletko edes ajatellut mitä riskejä otat ja jaat eteenpäin? Menehän poika pellolle kasvamaan. Etoaa koko pelle.