Luin ihan samanlailla
Ponin allekirjoituksen kuin
Pilkkis, tai luin superloinen.
Toivottavasti
Ponin kotimakoilu sujuu mukavasti. B)
Pilkkikselle onnea ultrakuulumisista! :heart:
Zeenalla vähiin käy työpäivät ennen lomaa.
Mulla taitaa kanssa olla viime viikkoina tuo "tavoite" painon suhteen täyteen, ehkä olen jopa ylittänyt tavoitteeni.
Mutta on kai tuo pötsikin kasvanut. Kaksosista tuli pahimmillaan kilo viikossa eikä neuvolantäti uskaltanut sitäkään paheksua.
Hyväsettikin on päässyt melkein siihen tavoitteeseen. (Tästä taisi tulla nyt ihan legenda.
) Oletko koska "pääsemässä" rasitukseen? Toivottavasti olis kyse vaan lomaherkutteluista.
( . ) Itse siis istuin tämän aamun labran odotustilassa ja nautin siitä, että sain lukea tuoreimman vauva-lehden kannesta kanteen huolella ja kaikessa rauhassa. Toki välillä piti käydä neulalla tökittävänä ja aamupalaksi oli sitä maukasta kolanmakuista litkua.
Toivotaan, että arvot olisi edelleen kohdillaan eikä asian suhteen tarvitsisi tälläkään kertaa ryhtyä toimenpiteisiin. Masun asukki ainakin innostui makoisasta aamupalasta jumppaamaan kovin. Itse kun en yleensä kykene aamuisin laittamaan mitään makeaa suuhuni. :x Ja tottakai rasituksen jälkeen palkitsin itseni välittömästi salmiakilla.
Epeti 26+3