Minäkin olen ihmetellyt neuvolakäyntien vähyyttä, mutta tuntuu, että osin on ollut huonoa tuuriakin. Lääkäripula ja neuvolatäti tosiaan osa-aikaeläkkeellä. Menen ensi viikolla neuvolaan kolmatta kertaa. Minustakin tuntuu, että aiemmilla kerroilla olen ollut siellä yhäkseen ja LKS:ssäkin huomautettiin, että et sinä vain paljon ole neuvolassa käynyt...
Mulla eka lääkärinneuvola oli jotain 18 viikolla.
Itsellä alkaa olo olla ihan ok ja nyt tosiaan ihmiset kehtaa tulla onnittelemaan suoriltaan, eivät enää vain katso pitkään, on jo mahaa sen verran paljon. Nyt lämpimällä turvotukseen auttaa mulla tosi paljon liikunta ja kävelenkin nyt paljon noiden eläinten kanssa. Jännä, kun tuntuu, että kaikilla muilla on kaikkia kipuja ja supisteluja ja muita ja mulla ei juuri mitään. Liikkua saa entiseen malliin ja rehkiäkin, ei ongelmia. Voi johtua tosin tuostakin, siis se, että vielä jaksaa, että mullakin on aika vaatimattomasti noussut paino (4kg). Itse kyllä tosiaan toivoisin enemmän, että olis mistä imettää, mutta minkäs teet, kun herkut ei maistu. Pojankloppi myllää kyllä oikein urakalla aina välillä ja näkyy jo ulospäinkin, kun vetää ninjapotkuja mun kylkiin.
Jos muutenkin
HYväsetti oksettaa, niin en kyllä rautamehuja suosittele (yök!). Tulee ihan vampyyriolo. Mulle suositeltiin nokkostabletteja ja ne nosti 110=>126 (tai jotain sinnepäin, en ihan muista nyt). Eikä tee niin pahaa syödä niitä.