KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

Täällä ovistesti näytti tänään negaa, joten se eilinen oli varmasti positiivinen tulos. (Sain siis tänäänkin viivan siihen, mutta oli selvästi vaaleampi kuin kontrolliviiva) Ja eilen illalla tuli yhtäkkiä hullusti ovislimaa ja nippaili. Alavatsa turposi kovaksi palloksi :eek: Ei ollut viime kuussa tuollaista. Aamulla tuntui vielä jotain nippailuja. Peittoja heiluteltu nyt kp10, 13 ja 14 joten kaikkemme oomme yrittäneet. Nyt ei voi muuta kuin odotella kuinka käy. |O

Nyt siis kp 15/27.

P123 hyvä tietää jo valmiiksi jos täti pukkaakin paikalle.

Nännit ei ole enää arat, mutta kummallisia "pitkät päällä" kohtauksia tulee niille. Kamala suolasen tuska ja teini-iho. Mulla on normaalistikin huono iho, mutta nyt se on rasvainen kuin grillikioski! ( :p )
Kp 22 menossa, kuusi piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkää päivää jäljellä :headwall:

Höperö75 d =) b

HEI KANSSASISARET!

Olen teidän jutustelua sivusta seurannut, mutta en ole kirjautunut pitkiin aikoihin. Nyt päätin uskaltaa kuitenkin,kaikesta huolimatta. Nyt mennään tyynen rauhallisesti,kierrosta kiertoon,ilman mitään paineita. Tämä palsta vaan on tosi hyvä kuumeen nostattaja, joten minkäs teet. Niin,on olemassa kuitenkin pieni mahdollisuus, että raskautuminen onnistuu,jospa se endo ei ole niin pahaa jälkeä tehnyt, kun yksi haamukin tässä kevättalvella testiin ehätti. Toivo siis elää, ja kuume edelleenkin vaivaa. Täytyy vaan nyt ottaa nämä asiat niin kuin ne annetaan. Hoitoihin ei olla vielä tässä vaiheessa ryhtymässä, siitäkin on kyllä keskusteltu. Nyt siis kp 17/30, joten odotellaan...ovis kyllä oli, niin selkeä ettei tikutella tarvinnut:) Joten mukana taas, jos mukaan huolitte:)

Huomenta!

Täällä menossa kp 34 ja aamulla testattu haamu. oon testaillu jo monesti mutta puhtaita negoja on tullut, nyt aamupissasta haalea haamu, mut huomas et viivaa pukkaa...pitää odottaa viivan vahvistumista ennen kun innostun...vielä oon epäileväinen, ku ei oireita muuta ku selkää ja jalkaa kramppaa, mut tuskin issias oireet näin aikaseen alkaa vai voiko? tytöstä aikoinaan oli issiasta ja samanlaista nyt on tuo kiu tuolla ronkassa....
ois muuten uskomatonta jos jos tuo viiva nyt vahvistuu...olis nimittäin yk1 ja jätin ne pillerit vasta pois. :whistle:

Mukaan vaan mammamia82! Totta on, että tältä palstalta pitäisi pysytellä poissa niin ei niin höyryäisi tuon vauva-hankkeen kanssa. Usein täältä kuitenkin itsensä löytää...

Nasumasunen Toivottavasti haamu muuttuu ihan oikeaksi viivaksi pian! Peukkuja!

Mulla kp 22 tänään (kai?), mitään oireita ei vielä paitsi maha turvoksissa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita mitään sillä minun maha turpoaa aika ajoin.

Malttia Varanikille pitkiin päiviin. Samat tunnelmat siis täälläkin =)

Moikka moi!
Tatomira kiva jos sie alat päivittäjäksi. Aloitatko heti sunnuntaina? mie en nimittäin enää ehi tälle viikolle päivittään, joten jos passaa niin jätän tämän nyt sinun kontollesi =) Palailen kuvioihin sitten myöhemmin. Oikein hyvää kesää kaikille ja paljon plussatuulia B)

toukotuuli minä voin nyt tuon päivityksen ottaa harteilleni :) vaikka ihan huomisesta alkaen. Oikein hyvää kesää sinulle ja onnea uusiin työtehtäviin :wave:

nasumasunen toivottavasti se viiva siitä vahvistuu :)'

varanikki en mä tiiä millä mä testistä pysyn erossa, nyt on taas kiusallisen tietoinen kiertopäivistä ja ei malttais odottaa, mutta pakkohan se on :) ja nyt kun aloin vielä päivittäjäksi pysyn vielä tarkemmin päivistäni selvillä :D

mulla tosiaan nyt kp 20 ja jos ovuloin niin sitten sen on täytynyt jo olla, kyllä mä miehen kanssa aattelin vielä varmistella parina päivänä, mut nyt on tullut touhuttua kp 14, 15, 16, 17 ja 19 ja ennen tota 14 aika säännöllisesti, joten ei ainakaan oo yrittämisestä kiinni...

Jotenkin nyt kovasti toivoo, et jos ei oo tärpännyt niin sitten saisi kierto taas olla vaikka sen 29 päivää mitä se oli viime kuussa, et saa sit taas mennä uuteen kiertoon eikä tarvii piinailla niin pitkään. Mullahan tota ennen oli kyllä aika säännöllisesti kierto sen 32 päivää... nyt aattelin tosiaan testailun kanssa odottaa ihan tonne kp 35 saakka, huih! tai sit käyn mieheltä salaa ostamassa niitä testejä :LOL:

Uh, olinkin täällä listoilla :ashamed: Unohdin ihan täysin mihin pinoon olin käyny ilmottautumassa :LOL:

Mutta siis, kp:t 14/21 ja yk 1, kierto siksi noin lyhyt kun taitaa etsiä vielä rytmiään, mutta nyt kaksi kertaa ollut tuon 21pvää :whistle:

Luulin bongaavinani oviksen tossa pari päivää taaksepäin, alavatsa/munasarja-jomotuksista mutta limoja en oo bongannu ni enpä oo varma, menkkoja alan odottelemaan kunhan tässä kuukausi vaihtuu, mutta jaksan olla testaamatta noin heinäkuun alkuun kun jussina juhlitaan häitä niin en ennen niitä aio ainakaan testata B)

Plussatuulia ja pysyköön tädit kaukana :wave:

maanantaina kolme testiä antoi selkeän positiivisen tuloksen ,eilen illalla alkoi kamalat selkäsäryt ja ruskeavuoto, tänään tullut verta,verta ja verta :'( Kauaa ei pikku matkalainen jaksanut mukana kulkea, olo on ihan todella surkea :'( ihan sanaton :'( mieski lähti yöksi työhön huoh.....

Heipä hei kaikille :)

Minä nyt uuden päivittäjän pestini ansiosta avasin kokonaan uuden ketjun, kädettömyydestäni johtuen en sitten osaa laittaa mitään hienoja kuvia noihin, mutta päivitykset yritän muistaa tehdä :)

Eli kun tämä ketju on jo aikas pitkä ja päivittäjä vaihtui niin vaihdetaankos uuteen ketjuun?

Voihan se olla väärähälytys unikeiju :( Mulla ainakin tulee rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä, ja vaikka odotan asukkia.. Mulla ainakin on sitä kammion tyhjennysvuotoa... Silloin kun odotin tyttöä silloinkin tuli verta, ja kaikki oli silti hyvin... Pidän sulle peukkuja :hug:

Yhteistyössä