KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toukotuuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P123 sullahan on ukko mukana kunnolla :D Meillä sentään "antaa" mut ei muuten osallistu mitenkään :D

Tänään tikutin kahdella erimerkkisellä o-liuskalla, toiseen tuli haamu, toiseen ei mitään ja samasta pissistä vieläpä. Kummallista.

Alkuperäinen kirjoittaja memmiliini:
Ella-83 Minkälainen tuo sylkiovistesti on? Maksaako se paljon ja mistä niitä saa? Kuulostaa ainakin helpommalta kuin tuo purkkiin pissaaminen+tikun uittaminen.

Kotitesteiltä saa nykyään kahta merkkiä: Donnaa (kalliimpi) ja Juliaa (halvempi). Käys sieltä lukemassa. Toi mun ostama maksoi n. 34e. Pidemmällä aikavälillä toi tulee halvemmaksi kun pissatestit. Kuluva osa siinä on nappiparistot, mut muuten pitkä käyttöikä siis.

Mikroskooppiin siis laitetaan sylkeä, ja jos on hedelmällisin aika, linssillä näkyy paljon saniaismuodostumia (vertailukuvat mukana) ja kun ei ole hedelmällinen aika, kuviota on vähemmän tai ei lainkaan. Mun eka tulos oli osittainen. Ei vielä tarpeeksi kuvioita ollaakseen hedelmällinen.
Tunti ennen testausta on oltavasyömättä, juomatta, tupakoimatta mut muuten voi testata milloin vaan päivän aikana. Ohjeessa suositeltiin aamua kun ei ole ollut mitään suussa, mikä voisi vaikuttaa tulokseen..

Päivää taas täältäkin :)

Snowangel voi ei :( nyt vain uuteen kiertoon, olen pahoillani :hug: onneksi kuitenkin itse rupeat toipumaan.

ja kaikille tädin yllättäneille ja negaa testanneille myös :hug:

Mulla on tylsääkin tylsempi alkukierto, noh, eipä se mitään, kyllä sitä ehtii taas piinailemaan :) mä en ovista jaksa ees yrittää tunnistaa, kun joko mä en ovuloi ollenkaan tai sit en vaan huomaa sitä. Mulla ei oo mitään kipuja, valkovuoto ei lisäänny missään vaiheessa jne. lämpöjä en jaksa mittailla ja ovistestitkin päätin jättää väliin. Totesin, että me nyt sit miehen kanssa tjottaillaan ja todellla toivon, et pystyn oleen laskematta kiertopäiviä!
Nyt oottelen niin kovasti jo kesäloman alkua, et jos vaikkapa sen ajattelu saisi ajatukset pois vauvautumisesta :D

Tikkupissi nega. Mites se nyt menee, et kun näitä ovistuntemuksia on, niin sit kun ne loppuu, niin muniskin olis matkalla vai? Ei nää VOI olla menkkakipujakaan tässä vaiheessa kiertoa, samankaltaisia kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Tikkupissi nega. Mites se nyt menee, et kun näitä ovistuntemuksia on, niin sit kun ne loppuu, niin muniskin olis matkalla vai? Ei nää VOI olla menkkakipujakaan tässä vaiheessa kiertoa, samankaltaisia kyllä.

Ymmärtääkseni oviskivut tulevat munarakkulan puhkeamisesta, ja tuon puhkeamisen jälkeen munis lähtee irti. Muistaakseni puhkeamisesta vuorokauden sisään irtoaa, ei siis ihan heti kuitenkaan. Eli jos on noin, niin menis aikalailla niin että kun kivut lakanneet, munis matkalla.

Mulla oli kovia oviskipuja vasemman muniksen tuntumassa kp 7-8. Tossa ei vaan ole mitään järkeä. Valkkari oli vetistä ja lämpö putosi ja nousi ylös mutta ei jäänyt ovistasolle, joten toi asiaa jää hämärän peittoon. Mullahan oli viime kierron loppukin ihan omituinen. Mietin sitäkin, jos en vaikka ovuloinutkaan viime kierrossa ja sen takia ois aikainen ovis ollut.

Tän päivän pääkipu + oksentelu voi olla hormonaalista. Viime loppukierrossa oli migreeni dpo 6 ja 3:n pvän päästä alkoi vuoto. JOS mulla olisi ollut ovis (mitä en usko) sillo ku oli lämpödippi, olisi tänään dpo 5 kun taas huono olo. Tulisi sit tosilyhyt kierto. Otaksun että mun kivut olijotain muuta.

Heissan!

Ne jotka ovista koittavat bongailla. Mullahan nimittäin viime kierrossa kävi niin, että vaikka ovista yritin tikuttaa kaksikin kertaa päivässä, kertaakaan en saanut varsinaista plussaa. Ja kappas, kuitenkin siitä kierrosta tärppäsi. Huomasin oviksen siitä, että lämmöt nousivat puolen kierron paikkeilla +37´asteeseen (normi +36,6´). Joten älkää heittäkö kirvestä kaivoon, vaikkei ovisajankohtaa tikuttamalla löytyiskään.

Oi, täällä odotan että pannari valmistuisi ja pääsis kaffittelemaan :p . Kotona olen taas ollut sairaitten muksujen kanssa pari päivää, joten kuumeilu jatkuu silläkin saralla.

P127 Toivotaan että seuraava kyytiläinen pysyisi matkassa. Mullahan oli kans joulukuussa -08 varhainen keskenmeno ja tosiaan nyt toukokuussa.

Kiitos kaikille ihanista tsempeistä ja haleista. Ne merkitsevät minulle paljon. :heart:

plussatuulosia toivottelee hän =)

Niin, mut vois lisätä takas kuumeilijoiden listalle, kun ehtiipi :)
kpt tänään 9/27

Nyt mua rupes oikeesti jännittää,sain äsken jonkun hetken mielijohteen ja tekemäs r-testin ja haamuhan sinne pamahti,enkä oo ikinä saanu mihinkää r-testii ees viivanpaikkaa :D voiko tää olla totta,tiiättekö et mul kädet tärisee tääl ja hyvä et nahoissani pysyn,jotenki on vaa ollu sellanen olo et nyt tärppää vaikka kuitenki on varautunu pitkäänki odotuksee :D :D nyt vaan oottelee viivan vahvistusta :heart:

:wave: täti tuli taas kylään :'( Ensimmäisen pillerin nappasin samalla. Eli mut voi siirtää taustailemaan. Jos ja kun syksyllä palaan tähän pinoon, toivon ettei teistä kukaan ole enää täällä ;)
ISO ++++++++++++ puhuri pinoon.
Ja mukavaa kesää kaikille :wave: :wave:

Jee, kujakatit!!! Huippua =)

Pöläytän peittoja tänään ( ja isäntää;) ). Koko päivän on ollut alavatsa vähän menkkamaisesti kipeä, joten ei tässä oikein muusta ole kyse :D Pak-Ko-Ol-La-O-Vis-Sa-Noi-Tik-Ku-Mi-Tä-Ta-Han-Sa! |O Toivottavasti tärppäisi vielä :p

Hyviä öitä :wave:

Yhteistyössä