KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

Eilen illalla oli ällötystä ja kun tein kaverille kahvia, haju kuvotti (tosin mä en juo kahvia ja normaalistikin välillä haju etoo). Mietin tuleeko migreeni mutta ei tullut. Nännit aristaa ja jotain muutoksia ihanku niissä olisi. Ja sit pari päivää o väsyttänyt törkeesti. Mutta tuskin tämä sitä on, vasta dpo 4 (tai 5)

Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Voi Ella-83, jospa se onkin! :heart:
Sitä toivon todella, mutta liian monta kertaa oireet olleet kuitenkin vain tädin ennakko-oireita. Kuvotus ei tosin mulla siihen ole kuulunut. Väsyttää taas mutten viitsi mennä päikkäreille. Ja semmonen "onkohan pää kipee/ jotenkin outo olo" tuli taas nyt iltapäivällä.

Hmm.. sain siis keskiviikkona plussan ovistestiin ja tunsinkin oviskipuja / -nippailuja sekä keskiviikkona että torstaina. Tänään on taas tuntunut hassua nippailua/vihlontaa! Mistä voi johtua? :eek: Ei ikinä yleensä ole kuin oviskivut ja seuraavat sitten kuukautiset. Onko mulla joku toinen ovis nyt vai mitä ihmettä? Kellään muulla ollut tällaista?

Heipparallaa pitkästä aikaa!
Minusta ei olekaan vähään aikaan kuulunut. Olen yrittänyt enemmän keskittyä muihin hommiin, kun tuntui että vauvahaaveesta tuli liian pakonomainen. Tän kierron ovista yritin bongailla, välissä jopa kaks kertaa päivässä tikutin, mutta ovishuippua en löytänyt. Ainoastaan lämpöjen noususta huomasin, sekä masukivuista, että nyt on ovulaatio meneillään. Peitonheiluttelutkin jäi vähän vähemmälle tässä kierrossa, itseasiassa vain kp 11 ja 14 tuli touhuttua. Ja nyt täällä itkua tuherran ja olo on varovaisen onnellinen. Tein äsken r-testin kp 25/27-28 ja haalea plussa piirtyi ikkunaan testiajan sisällä :heart: Olo on ihan uskomaton. Olen suunnattoman onnellinen, että meille vihdoin suotiin tuo kauan odotettu plussa mutta silti pelottaa, uskallanko iloita. Ja pelkään jos vauva meneekin kesken. Täytyy nyt vain uskoa ja toivoa, että kaikki menee hyvin. Minun kohdallani se ainakin on niin, että tieto lisää tuskaa. Esikoista kun odotimme, olin heti varma että kaikki menee hienosti, ja niin menikin. Kuopukselta taas oli muutamaan otteeseen raskauden aikana vuotoja, jotka säikäytti joka kerta yhtä suuresti. Sitä pelkäsi paljon enemmän, kun tiesi kuinka moni asia voi mennä pieleen.
Mutta nyt rauhallisin mielin eteenpäin ja nautin tästä hetkestä mikä meille on suotu :heart: Voiko ihanammin päivä enää alkaa ? =)

Minä testailen vielä parin päivän päästä ja tulen sitten kertomaan, joko minut voi siirtää plussanneisiin.

pojatx2, mulla tuli mieleen kiinnittymiskivut, voisko ne olla mahdollisesti niitä??

ella-83 pidetään peukkuja.

snowangel : Onnea :flower: Ja tarrasukkia vauvalle :heart: :heart: :heart:
Kiinnittymiskipuja ne tosiaan on ehkä mulla ollut eilen, ainakin ajankohta sopisi niihin. Mitenkä ei tullut itelle edes mieleen?! Toivottavasti olisi ollut :heart: Mutta nyt ei auta kuin odottaa.. :/

muoks. Onko teillä muilla ollut ikinä vastaavaa? Että olisi sitten olleet kiinnittymiskipuja? Just tuossa muistelin, niin esikoiselta taisi olla mulla olla näin. Voi että..nyt sitä sitten on jo toiveet TOSI korkealla. Petyn tosi pahasti jos menkat alkaakin ensi viikolla.. Täytyy nyt yrittää vaan rauhottua eikä ajatella mitään mahdollista kiinnittymistä... huoh, ihan niinkuin onnistuis..

Hyvää alkanutta viikkoa :) ja uutta kuukautta :)

snowangel voi, paljon onnea :flower: toivotaan, että kaikki menee hyvin ja saatte pienen nyytin syliinne :)

Mulla on sitten piinaviikko lähestymässä, ensi viikon tiistaina pitäisi alkaa menkat jos alkaa (toivottavasti ei!!!) ja eilen käytiin jo katsomassa turvakaukaloa vauvalle :D nyt kun saisi itsensä kuriin ja kiertäisi apteekit KAUKAA ettei vahingossakaan tule kiusausta testiä ostaa :) tavallaan tekis mieli testailla äitienpäivänä (äitienpäivälahjaksi :) ) mutta se olis sen 2pva liian aikaisin...

noniin... mä lakkaan puhumasta koko testaamisesta ja yritän aatella jotain muuta :)

toukotuuli Onnea uudesta työpaikasta :) ymmärrän kyllä, että jäät taustailemaan, kiitos kuitenkin kun jaksat edelleen päivittää tätä :) ymmärrän kyllä senkin, jos ei jossain vaiheessa sitten huvita enää.

Tänään kp 31/31-32. Ei vielä mitään oireita suuntaan tai toiseen. Vähän maha turvonnut mutta sehän voi olla merkki sekä kuukautisista tai raskaudesta. Kuinkahan pitkään niitä menkkoja pystyn ajatuksen voimalla tällä kertaa siirtämään... :D

Mukavaa toukokuun alkua kaikille ja iso :hug: kaikille sitä tarvitseville...

Onnea snowangel! :flower: :flower: Ja repullinen tarrasukkia!

Tatomira, minä taidan kans testata äitienpäivänä JOS ei se täti nyt ala kurvailla ( ju-HUUU |O täällä ollaan :wave: ) paikalle.

Mikäs se olisi sitten oikeasti se järkevä päivä testata, että todennäköisimmin OIKEA tulos näkyy eikä haamuja ja virheellisiä? Mietin vaan, kun olen yleensä odotellut kaksi viikkoa, mutta onko oikeasti pakko jos ei halua? :D

Memmiliini, minä siirsin menkkoja tammikuussa VIISI päivää :D

Eipä tänne kummempia.. :wave:

jospa liittyisin mukaan kans tänne.

kolmatta siis.. :) aikaisemmat ovat poika 10/06 ja tyttö 10/08.
yk3 on menossa ja kp20/?. ovista tässä olen odotellut, mutta taitaa jäädä välistä.

täällä pääsee heti onnittelemaan!! snowangelille liimaa ja tarroja :flower:

Snowangel Hirmuisen suuret onnittelut. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.

Ainuliini Tervetuloa mukaan!

Varanikki Olen minäkin onnistunut siirtämään tädin vierailua juuri sen viisi päivää, pitäisköhän nyt tehdä uusi ennätys :D Sitä toista mahdollisuutta kun ei oikein edes uskalla toivoakaan...

Mulla kp 31/32-35 ja oireet sopii yhtä hyvin pms-vaivoiksi kun vauvaankin. Ei tässä voi kun odotella edelleen. Oviksen perusteella uuden kierron pitäisi alkaa ma 12.5 jos menkat alkaa dpo 12 niikun kahdessa edellisessä kierrossa. Kierroksi tulisi siten 37 päivää.

Ella-83 Meillä pitäisi sitten samana päivänä alkaa uusi kierto jos ei tärppiä tule. Mulla kierron pituus on 25-27 ja tuo 25. pv olisi ma 12.5. Kiva kun on joku muukin samoilla päivillä jännäämässä. =)

Onko sulla mitään "oireita" ilmennyt?
Mulla oli tosiaan eilen sellaisia nippailuja ja vihlomista, pissattaa koko ajan ja rinnat on turvoksissa! Lisäksi välillä tuntuu paineen tunnetta (johtuneeko sitten tuosta jatkuvasta pissahädästä ). Että jos raskaana en ole, niin hyvät oireet oon ainakin itelleni tällä vauvakuumeella saanut :LOL:

Ella-83, odotellaan täälläkin edelleen jotakin tapahtuvaksi. Tosin mulla ei ole oireita..

Mulla memmiliini, olisi nyt siirrettävänä enää kolme päivää niin olisi uusi ennätys :D Jos tätä km-kiertoa nyt voi laskea.

Oireita: turvotus, väsymys, nännit arat, parina iltana ällö olo. Sit vihlontoja lantiolla, kyljissä ja alavatsalla. Noi kaikki sopii pms vaivoiksi. Viimeksi kun olin raskaana ramppasin pissalla öisin monta kertaa, eikä tuota oiretta ole nyt, tosin vielä on dpot:t niin pienet että kiinnittyminen vasta olisi huomenna tai siitä eteenpäin.

snowangel Voi ihanaa =) Nyt kaikki peukut ja varpaatikin pystyyn sun puolesta ja varovaiset onnittelut.
Ella-83 ja pojatx2 jospa teillä tosiaan olis matkalainen. Toivotaan oireiden vahvistumista ja lopulta sitä plussaa =)
Haikee olo kun tietää ettei ite voi nyt yrittää raskaaksi tuloa...näinhän se on, että kun jotain saa niin jostain pitää luopua. Kaikkea ei voi saada kerralla. Mutta toivon todella että vuoden 2010 aikana meillekin se vauva tulisi....

P-E
En ole taas vähään aikaan ehtinyt lukemaan/kirjoittamaan tänne mitään. Ihmetys omaa kroppaa kohtaan on suuri :/ Jo kp 8 alkoi vuotelu ja kipuilu jonka olen aina aikaisemmin yhdistänyt ovikseen ja tämä vaan jatkuu :eek: No ei kai auta kuin vain ihmetellä |O
:hug: kaikille tarvitseville ja uusille tervetuloa mukaan :flower:

Täti soitti eilen illalla myöhään ovikelloa, mutta kun avasin ei siellä ollutkaan ketään :eek: Pilaa tekee siis hän :headwall: Mut ainakin yksi menkkoja ennustava oire ilmeni tänä aamuna, toispuoleinen päänsärky nousevana niskassa. Ei vielä kp 1 kun vuotoa vain pyyhkiessä. Luulenpa että illansuussa alkaa, tulen vielä tiedottamaan tämän tärkeän asian :D

Varovaiset onnittelut Snowangel :flower:
Toukotuuli onnea työpaikan johdosta,sinun tilanteesi on samalla kertaa onnellinen mutta samalla joutuu luopumaan toisesta haaveesta..,kyllä se vauva vielä teille suodaan.

Itsellä tässä toinen työpv meneillä ja olinkin etukäteen pelättyä vahvempi henkisesti kun vein lapset eilen ensimmäiseksi päiväksi hoitoon,olo oli haikea mutta kun näki miten hyvin viihtyvät niin omakin olo rauhoittui ja päivä olikin mennyt niillä tosi hyvin.
Näin hyvää oviksen pongausta en ole sitten pitkään aikaan havainnut että edelleen se totta on kun mitä vähemmän asiaa kyttää ja miettii niin kyllä se luonto näköjään tehtåävänsä osaa hoitaa..Nyt kun on oikein tarkkaan miettinyt asiaa niin miehen suhteen tässä vaiheessa päätös jarrujen vetämisestä vauva asian suhteen oli ihan oikea,olen ollut niiin kamalan väsynyt,(nyt sen vasta tajuaa kun saa yöt levättyä) ja kaiketikin stressantunutkin, kun nyt kuopus nukkuu yöt läpeensä ja lapset päivän hoidossa huomaan olevani aivan toinen ihminen siis se oma itseni,vauvakuume ei ole kuitenkaan hävinnyt minnekkään vaan annan ajan hieman kulua ja pehmittelen miestä sitten uudestaan...

varanikki
kerrohan tädille kun uudestaan soittelee ovikelloa että rohkesti sisään vaan..

:kieh:

Yhteistyössä