KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

Meillä eilen peitot heilui ja tuossa äsken laskeskelin, niin oman tietoni mukaan pitäisi tänään olla ovis (ja sellaisia nippailuja jo vähän olikin aamulla). (minä siis kuulun niihin naisiin, jotka tuntee itse oviksen) Lisäksi katsoin tuolta:
http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php
Niin sen mukaan olisi kanssa tänään. Ja maanantaina ja tiistaina olen testiä tehnyt, niin oli negaa, eilen oli selvästi vahvempi viiva kuin maanantaina, joten tuloillaan pitäisi olla :)

Toivottavasti olis, ovistestin teen sitten vielä myöhemmin kyllä tänään. Eikös se niin ole, että olis hyvä olla simpat jo valmiina ovista odottelemassa? Vai oonko ihan väärin ymmärtänyt?

Sitäpaitsi ei ole varmaa onnistuuko nuo petipuuhat uudelleen tässä parin päivän sisään, niin senkin takia olisi kiva jos nyt olisi..

Huomaa kylllä että on vähän tunteet herkässä. Mies ei ensin oikein olisi jaksanut ruveta eilen hommiin, kun oli niin väsynyt (ja ihanasti nukahtikin kyllä heti sen jälkeen), niin meinasi mulla itku päästä, että menee ovis ohi.. Heh. mutta näköjään osaan vielä suostutella sitä :D

Menkkakivut tiessään ja odottelu jatkuu. Tapahtuis nyt edes jotakin...

Mullakin olisi ylempänä olleen linkin mukaan hedelmällinen jakso päättynyt jo 19.päivä, mutta oletan että tämä kierto on perseellään. Paitsi jos nyt 3.päivä alkaa menkat niin sittenhän se on ollut normaali, tosin ovista en ole saanut tikkuun kiinni.

Sadepäivän jatkoja :wave:

toukotuuli no höh :( tyhmä täti. Mut toi on kyllä kiva, et on kierto säännöllinen :) itsekin siitä olin viimeksi tädin tullessa kylään enemmän kuin tyytyväinen :)

noi ovulaatiolaskurit on kyllä ihmeellisiä, tein tolla pojatx2 linkin testillä, niin se antoi ovulaation ajankohdaksi mun kierroilla kp:t 15-20 hedelmälliseksi ajaksi, sit joku laskuri antoi ovulaation ajankohdaksi kp 20 ja yksi testi kp 22... no, viikonloppu tuli kyllä käytettyä hyväksi, samoin koko viikko niin ihan tosissaan jos ylipäänsä ovuloin niin se ei oo ainakaan tähän asti voinut mennä ohi. Mitään eroa en itse huomaa, ei siis mitään "ovislimoja" ei nippailuja, ei mitään... menen pelkällä arviolla.
Noh, ensi kuussa kyllä tulee ne ovistestit käyttöön jos ei vieläkään tärppää. Tammivauva olis kyllä niiiin ihana :) :heart:

P-E
Niinhän se täti vaan paikalle kurvasi, kaikista estelyistä huolimatta :kieh: Eli nyt kp4 Ja kyllä oli taas kipeät menkat, luulin että laparoskopia auttaisi tuohon vaivaan vaan ei tuntunut auttavan :( Nyt on sitten viimeinen yrityskierto alkanut, jos ei onnista niin ainakin kesän pidän taukoa.
+++++++++ :whistle: :wave:

Kp 28/28-? Saa nähdä venyykö kierto, minkäänlaisia menkkaoireita ei ole ollut. Pitää kuitenkin pysytellä kotimaisemista jos vaikka täti kurvaa vauhdilla pihaan :LOL:

Hauskaa vapunpäivää kaikille ja :whistle: plussatuulia :wave:

Wappuja ja aurinkoista olotilaa B) B)

Ihanaa toukokuu ja kohta kesä,kuopuksen synttärit vietetty ja valmistautumista työelämään.

Varanikki,tässä tapauksessa toivotaan tädin täsmällisyyttä sinulle että pääset sitten tosi tosi toimiin

Toukotuuli jospa tämä toukokuu olisi sinulle suotuisa kuukausi ihan jo nimimerkinkin muodossa..

Alkuperäinen kirjoittaja pp73:
Wappuja ja aurinkoista olotilaa B) B)

Ihanaa toukokuu ja kohta kesä,kuopuksen synttärit vietetty ja valmistautumista työelämään.

Varanikki,tässä tapauksessa toivotaan tädin täsmällisyyttä sinulle että pääset sitten tosi tosi toimiin

Toukotuuli jospa tämä toukokuu olisi sinulle suotuisa kuukausi ihan jo nimimerkinkin muodossa..

Jep toivotaan nyt JOTAKIN tapahtuvaksi :)

Otsikkoon muuten voisi päivitellä kuun vaihtumisen tai aloittaa uuden keskustelun?

Vapun jatkoja!
:wave:

Varanikki kun itse sain keskenmenon sain sairaalasta sellaisen lapun jossa oli km:sta ja siinä oli että keskimäärin kuukautiset alkaa n. 6vkn kuluttua km- vuodosta....Eli sullahan vois tuon mukaan olla nyt ovispäivät käsillä tai sitten saat plussan toivottavasti johonkin toiseen tikkuun :D Plussaonnea kauheasti :hug:

Plussia muillekkin =)

Tulinpa tännekin välillä moikkaamaan :wave:
Edelleen täällä ollaan ilman menkkoja,viimeks oli Helmikuussa.
Olis kai taas soitettava lääkäriin jos voisivat vaik määrätä jotain et sais menkat kohdalleen.
Onneks kuitenkin aina on mahdollisuus tulla raskaaks myös ilman menkkoja,kuten meidän kakkonen todistaa =)

Vappu meni ja nyt nautitaan ihanasta toukokuusta :) Minä en kyllä vieläkään raskaudu, sillä hyppäsin tuonne taustatukijoihin toistaiseksi. Varmaan nyt kesän yli mennään ehkäisyn kanssa. Sain nimittäin sittekin sen unelmatyön ja en halua tulla heti raskaaksi vaan keskittyä työhön. En olisi ikinä uskonut että minä halun tehdä uraa ennemmin kuin vauvan mutta nyt on kyllä sellainen mahdollisuus jota olen vain unelmissani elänyt ja nyt se onkin totta. Toisekseen haluan olla voimssani kun esikko aloittaa koulun. Mulla tosiaan raskauspahoinvointi tainnuttaa muutamaksi kuukaudeksi ja en halua sen keskellä yrittää lapsen koulutaipaleen hoitamista. Mutta mie voin toimia päivittäjänä vielä ainakin. Katsotaan sitten jos jossain vaiheessa ei aikaa riitä niin yritän saada jatkajaa =)
Plussatuulia kaikille niitä tarvitseville. Toivottavasti kevät ja lämpö tekee tehtävänsä :D

Varanikki minulla tuli km:n jälkeen tyhjennysvuoto, sitten menkat 3 vkoa km:n jälkeen ja ovulaatiota ei siinä välissä ollut. Voi teidäm sängyn jousi parkoja :D

saralia :hug: Tuollainen kierto on kyllä viheliäs :kieh: tsemppiä =)

toukotuuli onnea uudesta työstä! Hieno juttu =) :flower:

Minulla oli ovistesti plussaa eilen joten peitot on heilunut :D Ihanaa että taidan saada oviksen, koska viime kierto oli ovuloimaton (Terolutien takia?). Nyt sitten mietin että alottaisinko Terolutit jos kerkeän ovuloimaan ennen kp 17..hmm..

Terkuin P123 kp 16/30

Aamukastetta, juu, ei näy menkkoja vielä, mut nippailuja alavatsalla, joko menkkaoireiksi tulkkaan tai sitten ovisoireiksi. Tein tänä aamuna negatiivisen r-testin, David merkkinen liuska, kai se on ihan luotettava.
Oman mielenrauhani takia toki testasin ja levottomuus on tiessään, ja ehkäpä ne menkatkin sitten uskaltavat tulla, laittakaas täti kurvaamaan tänne :wave:

Toukotuuli, onnea uuteen työhön, minäkin tekisin saman ratkaisun tuossa vaiheessa luultavasti. :flower: Palaat sitten ASIAAN kun siltä tuntuu :D

Ihana ilma jatkuu, joten ulos :wave: :wave:

Yhteistyössä