KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

Onnea helmikuun :flower:

Mulla meni nyt usko. Seitsemän ovistestiä, kaks haaleeta negaa ja loput viis puhtaita negoja. Viikonloppuna tosi voimakkaat krampit alaoikealla, mutta testissä ei näy mitään (paitsi ne haaleet haamuviivat parina aamuna ja tänään taas ihan tyhjää...). Huomenna teen vielä ylimääräisen testin ja sit luovutan. No kertoo paljon miks ei aiemminkaan tärpännyt vaikka luulin ovuloineeni ja heiluteltiin peittoja just "oikeeseen" aikaan. Ottaa päähän ihan kunnolla. :headwall: Taidan ruveta siivoamaan ja purkamaan pahaa mieltä - ei tule vauvaa tästäkään kierrosta, eli ens vuoden puolelle menee meidän vauvahaaveet... :'(
 
Huomenia!!! :)

mussu81 Siivoa ihmees paha mieli pois. Toi on niin rasittavaa,kun omasta mielestä on niin selvät ovis oireet ja sitte ei ookkaan...Jaksut sulle :hug:

Mä oon ainakin niiiiiiin loistava ihminen keksimään noita oireita...Aivan varmana heti tässä ekassa yrityskierrossa tulee kaikki mahdolliset rintojen kivut ja vattajomotukset ym. Ihanaa :LOL:
Helmikuu pidetään nyt kumminki vielä peukkuja pystys,jospa se kumminkin tosta lähtis...

Eipä kummempia näin aamutuimaan, Aurinkoiset päivän jatkot B)
 
Nyt tulee omaa napaa... Täti varmaan tekee tuloaan, kun alaselkää ja -vatsaa "lupaavasti" jomottelee. :( Tänäänhän sen pitäisi tullakin, eli jos tästä jotain positiivista hakee, niin ainakin on säännöllinen kierto. Ja kyllähän se siitä taas, kun suurin ensipettymys menee ohi. :/ Varmaankin tänään tulen vielä ilmoittelemaan, miten kävi.

Helmikuun onnittelut vielä kerran! :flower:
 
TIISTAI 16.3.2010

Orwokki.................................kp 39/35..............................yk 10
Frutti......................................kp 35/27..............................yk 7
kekkis....................................kp 32/31-33.........................yk 2
Varpu30.................................kp 31/30..............................yk 2
Shamandalie...........................kp 28/??..............................yk 1
Minttis81.................................kp 28/28-38.........................yk 6
Lasihelmi................................kp 25/30..............................yk 15
Sssalla...................................kp 24/19-32..........................yk 10
gammi...................................kp 24/28-32......................... yk 5
Alba.......................................kp 23/22-26..........................yk 4
nahar.....................................kp 23/26-30..........................yk 3
Keffeli....................................kp 22/32-37..........................yk 4
Mädchen.................................kp 21/26-28..........................yk 5
höperö75................................kp 20/28...............................yk 21
töppänä..................................kp 20/32-35..........................yk 12
mussu81.................................kp 18/28...............................yk 4
Harhaanjohtaja......................kp 13/ 26-?............................yk 1
Tarkse....................................kp 13/29-32............................yk 4
TaikaWiitta..............................kp 13/27-30............................yk ??
smirgel....................................kp 8(tai 30)/30...........................yk
tääl taas..................................kp 6/20-26.........................yk 6


Dora2010.................................kp??/??.............................yk
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
likat0406................................kp ??/??...............................yk
mwoana..................................kp??/??................................yk
PoitsujenÄippä........................kp ??/??..............................yk


Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
smurffiina84


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun


Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!

 
Onnea helmikuun! :flower:
Ja mä kyllä en ollenkaan veikkaa keskenmenoa, mulla oli ihan samanlaista kakkosesta ja jopa ultrassa kertaalleen uhkailtiin tuulimunalla, mutta niinpä vaan vietettiin neitosen 4-vuotisia tässä taannoin... Eli pidä toivoa yllä!

Omaa napaa: Elämäni ensimmäinen digiovistesti-jakso takana ja TADAA, hymynaamaa näytti! :) Eilen ja sunnuntaina oli naamat testissä ja sen mukaan on kyllä touhuttu! ;) Olis niin superia, kun parin viikon päästä myös se toinen testi näyttäis plussaa..! Mieliala on siis vielä vähän korkeemmalla tän asian suhteen. Muuten vähän tökkiikin...
Mulla on töissä ihan mahdotonta, vakaasti olen harkinnut jo lopareitakin. Mun työkaveri on narsisti ja vaikka ei ole mun esimies, niin jatkuvasti esiintyy sellaisena! Harmittaa kauheesti, kun tykkään työstäni, mutta en näe enää mitään muuta ulospääsyä tähän ahdistukseen. :/

No, se tästä ikävämmästä puolesta. mussu81 koita noita digitestejä. Ne on ihan sairaan hyviä! Mä nimittäin testasin samaan aikaan myös liuskatestillä ja siihen en tosiaan saanut yhtä vahvaa viivaa, kuin kontrolliviiva, mutta tosiaan tuo digitesti näytti selvästi hymynaamat. Ja nyt siis mulla jo kp 20, eli tosi myöhäisessä vaiheessa tuli ovis. Kannattaa vaan sitkeesti testata edes kerran läpi kierron, mäkin oon aikaisemmin lopettanut jo tässä vaiheessa testailun, kun lääkäri ultratessa sanoi, että on iso folli jo kp 10. Ja että siis puhkeaa ihan hetkenä minä hyvänsä...

Oikein paljon plussaonnea kaikille!
:)töppänä kp 20/32-35 yk 12
 
Kuukautiset sitten alkoi pillereiden lopettamisen jälkeen. Yllättävän nopsaan (2,5 viikkoa) alkoivatkin! Mielenkiinnolla ootan että kuinka pitkään vuodan, kuinka runsaasti (runsaasti!!) ja koska sitten seuraavat alkaa. Eli saa nähdä palautuuko kroppa normaaliin rytmiinsä hyvin vai menikö kaikki sekaisin muutaman kuukaudet Cerazette "kuurin" seurauksena.. Miehen mielipidettä kolmoseen en ole vieläkään saanut selville, pah.. Viikonloppuna aion nostaa kissan pöydälle (meillä piiitkäästä aikaa kahdenkeskistä aikaa) ja aion keskustella aiheesta vakavissa mielin :) Tähän asti on ollut ko.aihe melkein vitsin tasolla, vaikka on kaikkea muuta kuin sitä.. Itsellä asia on niin mielessä päivittäin, vaikka koitan kovasti olla ajattelematta..
 
mussu81 noista ovis -testeistä tuli mieleen, et kaikkihan ei saa ees koskaan mitään ovisplussaa vaikka ovuloisivatkin.. esim. sulla se ovis "huippu" saattaa mennä niin nopeesti ohi ettei testeissä näy, sen takia toiset testaa 2krt/vrk siinä oviksen tietämillä että bongaisivat sen "huipun", eli jos sun menkat on kuitenki säänölliset, niin tod.näk ovuloitkin, meinaan jos et ovuloi, niin ei se kiertokaan voi olla kovin säännöllinen. Tämän takia sekään ei pidä paikkaansa että viivan pitäisi olla yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva, eli jos testaa ovista vaikka koko kierron ajan, niin silloin voi huomioida viivan tummumisen asteittain, ja päätellä siitä oviksen. Sillon jos sattuu just presis oikeeseen aikaan testaamaan, niin sillon saattaa napata testiin sen tummaakin tummemman viivan :) Eli ei heitetä kirvestä kaivoon :D

luteaalivaiheesta Onko teillä kuinka pitkä luteaali vaihe? itse oon huomannu sen olevan 12pv, tietääkö kukaan kuinka pitkä sen tulis olla tai että kuinka lyhyellä luteaalivaiheella ei voi raskaus onnistua?

helmikuun ja muut plussanneet :flower: :flower:

kekkis nakkis
 
maini76: mulla oli kolmen kuukauden Cerazzette"kuuri"..Kuukauden ajan sain odotella ekaa vuotoa, joka oli todella niukkaa, ja kesti 5 päivää. No tänään sen vuodon alusta on 14 päivää, ja taas alkoi vuoto :headwall:

Kuopuksen yritystä ennen söin myös kyseisiä pillereitä, ja tuli vuoronperään 26 päivän ja 17 päivän kiertoja noin kolmen kierron ajan. Saas nähdä kauanko nyt menee ennenkun pääsee normaalitilaan.

Meilläkään ei toi miehen kanta ole kovinkaan selvä, odottelen ja katselen mihin suuntaan homma menee. Saan mä silti kuumeilla :D
 
Tervehdys kaikille!

Helmikuun paaaljon onnea ja tsemppiä :flower:
Harhaanjohtaja ja poitsujenäippä tervetuloa!!
Mussu81 mulla menee ihan totaalisesti hermot noihin liuskatesteihin... oon siis lähes koko kuukauden, yhden-kaks päivässä (vuorotyön ihanuus) ja alkuun oli ihan puhdasta negaa,sit hitusen haalea viiva ja nyt viimeset 6 pvä selkeä viiva, mutta ei kuitenkaan plussa.. mitähän hittoa tää nyt sitten merkkaa.. en kai mä sit ovuloi ollenkaan tässä kierrossa...
Mitä noi digitaaliset maksaa? ja mistä niitä kannattaa ostaa?...jos kehtais sellaseen ens kierrossa tuhlata..

Meillä on talon rakennus projekti suunnitteilla, ahdistaa jo nyt tuleva pakkaaminen |O asutaan omakotitalossa (3h+k+lisähuone) ja tila tässä käy jossain vaiheessa pieneks. tarkotus ois sitten anoppilaan muuttaa rakennus ajaks, jotta saadaan tästä rahat käyttöön. ja meidän tontti sijaitsee lähellä anoppilaa niin helppo siinä sitten touhuilla. Mutta se pakkaaminen...aaapuuuvaaa :whistle: Mutta ah, ihan uus talo :heart:
 
Keffeli noi digitestit maksaa halpatesti.fi ssä 31e paketti. Siinä on 7 testiä. Ensin olin sitä mieltä, etten missään nimessä maksa ovistesteistä noin paljoa, mutta näinpä sitä sanansa syö, kun on tilaisuus... ;)

Ostin myös foolihappoa, se oli tosi halpaa tuolla samassa paikassa.

Pahoittelut Orwokille!

Äh, mitähän sitä tekis, että sais ajatukset muualle tästä vauvahaaveilusta..? ;)

töppänä, ihan kuumeissaan
 
Päiviä!

Onnittelut Helmikuun! Itsellä oli myös kakkosesta samantapaista vuotoa useampi päivä ja silti kaikki meni hyvin! Ole positiivisella mielellä vaan!

Tervetuloa Harhaanjohtaja ja poitsujenäippä!

ON: Täällä testit polttelee kaapissa. Mietin hätäisenä joko huomenna jo testaisin. Huomenna kp 24/26. Mulla on molemmissa raskauksissa plussa näkynyt jo ennen menkkojen alkupäivää joten ehkä uskaltaisin jo kokeilla... Ainakin voin olla onnellinen siitä että tämä kierto nyt on ainakin pidempi kuin viime kierto (22 päivää...), mikä on raskautumisen kannalta tärkeää. Eli periaatteessahan täällä on jo menkat myöhässä :LOL:

Masentaa jo valmiiksi sen negan näkeminen... Mutta mitä jos sittenkin...? Voi voi tätä touhua...

Hyvää tuulta kaikille ja etenkin PLUSSAtuulta!
 
Ai niin, Kekkis, kyselit luteaalivaiheesta. Mulla on ollut taipumusta kierron jäämisestä liian lyhyeksi jolloin mun luteaalivaihe on ollut n.9-10 päivää ja se on liian vähän alkion kiinnittymista ajatellen. Jotta alkio ehtisi kunnolla kiinnittyä tulisi mun käsityksen mukaan luteaalivaiheen olla yli 10 päivää. Siksi olenkin iloinen kun tämä kierto on nyt pidempi, luteaalivaihe on sit ainakin sen 12 päivää, JEE! (Pienet on ilot vauvakuumeisella... :p )
 
Kiits töppänä tiedosta, ehkäpä mäkin alan niitä harkita tässä jahka menkat ilmestyy JÄLLEEN...
mites muuten, kuinka herkästi lääkäristä saa kiertoa tasaavaa (mitälie) lääkettä? Itellä kun tosiaan kierrot ei kovinkaan säännöllisiä ja pisimmillään sen 37 pvä. Seuraava yk on viides, tosin se yks keskenmennyt tossa välissä. Mutta että josko sitä voisi sellaisia suunnitella...?...
 
ei oiretta paitsi jumalaton kiukku, mutta kaivanpa edellistä ketjua hiukan, koska mun menkkojen pitäisi kai alkaa huomenna. tia siis muistelin että ovis oli kp 9. tai 11.

muoks. ovis kp9, eli menkkoje pitäisi alkaa 9+14pv? eli olisi pitänyt jo eilen.. :attn: mulla on siis oviksen kanssa jokin pieni ongelma, se vaihtelee paljon, mutta menkat tulee aina 14vrk siitä.. noh aamua odotellen.
 
Täällä odotellaan "Teroavusteista" vuotoa tai en siis odota, mutta tiedän etten voi kuitenkaan raskaana olla. Perjantaina olen ottanut viimeisen terolutin, ihmettelen missä se täti viipyy. Yleensä on vuodot jo alkanut tähän mennessä :headwall: Mielialat vaihtelee laidasta laitaan todella nopealla aikavälillä :ashamed: Täällä kotipuolessakin ärtyneisyys on havaittu ja sitä kommentoitu, sekös ärsyttää vielä lisää. On se vaikeaa olla nainen kun ei saa mitä haluaa. Tekis mieli tehdä r-testi, mutta en vielä uskalla pettymyksen vuoksi.

Ihanaa, että aurinko paisaa, se piristää kummasti kuitenkin mieltä! Taidan käynnistää suursiivon, jos olisin paremmalla mielellä siistissä kodissa (eli täti taitaa kuitenkin olla tuloillaan)...
 
Heips kaikille
änkeydyn tännekkin ketjuun mukaan. oma ikä 26v ja lapset meillä 05 ja 07. kolmosesta kuumeliltu pitkään mutta yritystä takana vasta 3 tai 4 kiertoa.

eilen posti toi ovistikut ja sain niillä plussan mutta niinkun joku varmaan lukenut toisesta ketjusta niin tämä kierto todella hutiin mennyt..miehen työmatkan ja oviksen myöhästymisen takia:(


kirpeää pakkaspäivää toivottleee jokotin kp 21/32-36
 
Päivitystä vain, että ei ole vielä tätiä näkynyt eikä kuulunut. Tänään siis kp32/30. Yksi kierto mulla on venynyt kuopuksen syntymän jälkeen 32 päivään, joten ei kai vielä voi sanoa tädin olevan myöhässä. Ja jomotukset alavatsalla ja -selässä on sellaiset, että odottelen punahelmaa vieraaksi hetkenä minä tahansa. :(

Tervetuloa jokotin! :flower:
 
MAANANTAI 17.3.2010

Orwokki.................................kp 40/35..............................yk 10
Frutti......................................kp 36/27..............................yk 7
kekkis....................................kp 33/31-33.........................yk 2
Varpu30.................................kp 32/30..............................yk 2
Shamandalie..........................kp 29/??...............................yk 1
Minttis81................................kp 29/28-38.........................yk 6
Lasihelmi................................kp 26/30..............................yk 15
Sssalla...................................kp 25/19-32..........................yk 10
gammi....................................kp 25/28-32......................... yk 5
Alba.......................................kp 24/22-26..........................yk 4
nahar.....................................kp 24/26-30..........................yk 3
Keffeli.....................................kp 23/32-37..........................yk 4
Mädchen.................................kp 22/26-28..........................yk 5
höperö75................................kp 21/28...............................yk 21
töppänä..................................kp 21/32-35..........................yk 12
mussu81.................................kp 19/28...............................yk 4
Harhaanjohtaja......................kp 14/ 26-?............................yk 1
Tarkse....................................kp 14/29-32...........................yk 4
TaikaWiitta..............................kp 14/27-30..........................yk ??
smirgel....................................kp 9(tai 30)/30......................yk
tääl taas..................................kp 7/20-26...........................yk 6


Dora2010.................................kp??/??.............................yk
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
likat0406................................kp ??/??...............................yk
mwoana..................................kp??/??................................yk
PoitsujenÄippä........................kp ??/??..............................yk


Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
smurffiina84


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85
helmikuun


Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!
 
Tervetuloa kaikille uusille!
Oon taas pitäny palstailutaukoa hillitäkseni tätä yhä kiihtyvää kuumeilua :ashamed: .. Taitaa tääkin kierto venyä taas piiiitkäksi kun ei mitään oireita ilmassa suuntaan eikä toiseen :( . Oviksen olin bongaavinani joskus kp 15 tietämillä mut ihan satavarma en ole kun tuntemusten perusteella vaan mennää eikä ainakaan vielä tikutella..
Nää pitkät kierrot on vaan jotenki niin rasittavia ku aina on ollu säännöllinen kierto mut kuopuksen jälkeen vaan kierrot pitenee yhäkin..
Jään odottelemaan punasen paholaisen saapumista koska tuskin tästä kierrostakaan mitään tulee kun ei oo yritys ollu kovin kummosta..

Plussatuulia kaikille yhteisesti ja erikseen :flower: :flower:
 
Hei täällä olisi uusi kolmatta kuumeileva :wave:

Kuume on ollut tasaisen korkea jo syksystä asti mutta koska pikkukakkosemme on vielä tissivauva olen koittanut aktiivisesti hillitä sitä etten pettyisi kun raskautumista täytyy odottaa. Minulla nimittäin tuo imetys tuntuu ehkäisevän turhankin tehokkaasti, esikoisen ja toisen lapsen välille tuli tasan 2v ikäeroa vaikkei käytössä ollut mitään ehkäisyä ja vauvaa toivottiin kovasti.

Olin ihan asennoitunut siihen että toisella kertaa menee samoin ja että kierron on turha odottaa käynnistyvän ennen kuin imetys on kokonaan lopetettu. Vaan mitä näinkään äsken vessassa käydessäni! Vaaleanpunaista!!! Nyt oonkin sit ihan täpinöissäni, voisko mulla alkaa menkat imetyksestä huolimatta??? Nuorimmainen on nyt reilu 9kk eikä malta tissutella kun aamuisin ja iltaisin mutta yksikin kerta päivässä riitti viimeksi pitämään menkat poissa mutta voisiko se olla toisella kerralla toisin???
 

Yhteistyössä