KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

Täälä olikin jo uusi ketju. En edes tajunnut.... :ashamed:
Täällä "odotellaan" menkkoja, pitäisi ilmeisesti näin päivinä alkaa jos on alkaakseen, viime menkat alkoivat juuri näillä päivillä mutta muutaman päivän heittoja on akaisemmissa kierroissa ollut. Mulla on rinnat olleet arat, kuten ovat yleensäkkin ennen menkkoja, myöskin menkkamaisia maha ja selkä jomottelua on ja pelkäänkin että kyllä ne menkat sieltä vielä alkaa. Ajattelin sunnuntaina testailla jos ei siihen mennessä ole alkaneet..jos maltan..teksi hirveästi mieli käydä ostamassa testi nyt samalla kun menen kampaajalle mutta kun en halua pettyä! Jännittää kuitenkin! :D
 
Kärjessä keikutaan...

2-3 päivää sitten oli tätiä enteilevä vihlaisu alavatsassa, sen jälkeen EI MITN!!! Naama ei ole sitten imetyksen loputtua ollut näin täysin näpytön! Nyt pitäis olla täys kukinta päällä ja pahimmat PMS oireet, mutta olen tyyni kuin viilipytty ja kasvot on miltei täydellisessä kunnossa. Tietysti toivois että johtuis siitä miksi täällä palstaillaan, mutta voi myös johtua uudesta ruokavaliostakin. Tiedä tota nyt taas.

Veljeni 3 muksua (8, 9, ja 3,5 vuotiaat) tulee huomenna yökylään, että onpahan äksöniä ja pysyy ajatukset muualla. Ferrari pärähtää tänne jos pärähtää, ja sitä odotellessa OIKEIN MUKAVAA JA KEVÄISTÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE! Plussatuulien sekä tarraliimasukkien kera!
 
LAUANTAI 13.3.2010

Orwokki.................................kp 36/35..............................yk 10
Frutti......................................kp 32/27..............................yk 7
kekkis....................................kp 29/31-33.........................yk 2
Varpu30.................................kp 29/30..............................yk 2
Shamandalie...........................kp 25/??..............................yk 1
Minttis81.................................kp 25/28-38.........................yk 6
Lasihelmi................................kp 22/30..............................yk 15
Sssalla...................................kp 21/19-32..........................yk 10
gammi...................................kp 21/28-32......................... yk 5
Alba.......................................kp 20/22-26..........................yk 4
nahar.....................................kp 20/26-30..........................yk 3
Keffeli....................................kp 19/32-37..........................yk 4
Mädchen.................................kp 18/26-28..........................yk 5
höperö75................................kp 17/28...............................yk 21
töppänä..................................kp 17/32-35..........................yk 12
mussu81.................................kp 15/28...............................yk 4
Tarkse....................................kp 10/29-32............................yk 4
TaikaWiitta..............................kp 10/27-30............................yk ??
smirgel....................................kp 5 (tai 30)/30...........................yk
tääl taas.................................kp 3/20-26.........................yk 6


Dora2010.................................kp??/??.............................yk
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
helmikuun................................kp ??/??.............................yk?
likat0406................................kp ??/??...............................yk
mwoana..................................kp??/??................................yk


Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
smurffiina84


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85


Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


 
Kertokaas nyt mitä mä teen..teenkö testin vai en...? Sisältää tekstiä menkkavuodoista joten ei herkkähermoisille. Perjantaina tosiaan odottelin menkkojen alkavan, illalla sitten luulinkin et menkat alkaisi kun wc reisulla paperiin jäi ihan olematon määrä sellaista veriviirua, aattelin että no joo nyt ne sitten alkaa..no se vuoto ei ole siitä sen enempää lisinyt! Siis siteisiin ei ole jäänyt kuin ihan olematon määrä vuotoa jota ei hyvällä tahdollakaan voi sanoa kuukautisvuodoksi..sellaista rusehtavaa sen on..Mulla on normaalisti ollut ihan normaalit vuodot, ei siis mitenkään niukat. Järki sanoo että en mitenkään voi olla raskaana kun kerran tavallaa menkat on (kivutkin on ihan sellaiset) mutta tuo vuodon määrä kummastuttaa ja olenkin herätellyt toiveita kun voihan menkat tavallaan olla niukempina vaikka onkin raskaana. En kuitenkaan halusi tehä testiä kun sitten tunnen oloni ihan tyhmäksi kun nega tulee.....mitä mä teen?
 
Tervetuloa uusille ja iso peukku Orwokille, toivottavasti tärppää :D

Lomareissulta palailtiin viime yönä ja nyt vähän pökkyrä olo. Ovista olen tikutellut joka aamu. Tänään tuli ekan kerran ihan haalea viiva, joten sen vahvistumista odotellessa... No ihan varmuuden vuoksi ja rennon sunnuntaipäivän kunniaksi likisteltiin isännän kanssa lasten katsoessa olohuoneessa telkkaria :whistle:

Huomenna alkais taas työt. Onneksi on tosi rento viikko tiedossa, paitsi että sunnuntaina lähden yhden oppilasporukan kanssa laskettelemaan ja tulen sitten maanantaina illalla kotiin. Harmittaa kun miehellä olis sunnuntaina synttärit. No sovittiin kyllä että juhlitaan jo lauantaina. :( Eipähän tässä montaa viikkoa ole pääsiäiseenkään ja esikoisen synttärit on kahden viikon päästä... B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja helmikuun:
Kertokaas nyt mitä mä teen..teenkö testin vai en...? Sisältää tekstiä menkkavuodoista joten ei herkkähermoisille. Perjantaina tosiaan odottelin menkkojen alkavan, illalla sitten luulinkin et menkat alkaisi kun wc reisulla paperiin jäi ihan olematon määrä sellaista veriviirua, aattelin että no joo nyt ne sitten alkaa..no se vuoto ei ole siitä sen enempää lisinyt! Siis siteisiin ei ole jäänyt kuin ihan olematon määrä vuotoa jota ei hyvällä tahdollakaan voi sanoa kuukautisvuodoksi..sellaista rusehtavaa sen on..Mulla on normaalisti ollut ihan normaalit vuodot, ei siis mitenkään niukat. Järki sanoo että en mitenkään voi olla raskaana kun kerran tavallaa menkat on (kivutkin on ihan sellaiset) mutta tuo vuodon määrä kummastuttaa ja olenkin herätellyt toiveita kun voihan menkat tavallaan olla niukempina vaikka onkin raskaana. En kuitenkaan halusi tehä testiä kun sitten tunnen oloni ihan tyhmäksi kun nega tulee.....mitä mä teen?
Ens itten hullua hurskaammaksi tullut... nimittäin kahden testin jälkeen vaaleaakin vaaleampi haamu..Eka testin nappasin ruokaostosten yhteydessä prismasta, joku 99% prosentin varma, eka ei näkynyt mitään viivaa, sitten kun tihrustin niin näkyi haamu. Enhän mä voinut jättää asiaa sikseen ja lähdin aptekkiin ja ostin sieltä jonkun first signal-testin jonka pitäisi olla erityisen herkkä. testi oli ns pipetti testi, ekaksi siinäkään ei näkynyt viivaa, mutta sen kolmen minuuton odottelun jälkeen ilmestyi myös haamu, todella haalea mutta ei niin haalea kuin tuossa prisman testissä. Nyt mä pelkään että kuvittelin koko haamut mutta en kyllä uskalla mennä penkoomaan enää roskiksiakaan! Ehkä täytyy testata taas muutaman päivän ppäästä uudestan... :/
 
SUNNUNTAI 14.3.2010

Orwokki.................................kp 37/35..............................yk 10
Frutti......................................kp 33/27..............................yk 7
kekkis....................................kp 30/31-33.........................yk 2
Varpu30.................................kp 30/30..............................yk 2
Shamandalie...........................kp 26/??..............................yk 1
Minttis81.................................kp 26/28-38.........................yk 6
Lasihelmi................................kp 23/30..............................yk 15
Sssalla...................................kp 22/19-32..........................yk 10
gammi...................................kp 22/28-32......................... yk 5
Alba.......................................kp 21/22-26..........................yk 4
nahar.....................................kp 21/26-30..........................yk 3
Keffeli....................................kp 20/32-37..........................yk 4
Mädchen.................................kp 19/26-28..........................yk 5
höperö75................................kp 18/28...............................yk 21
töppänä..................................kp 18/32-35..........................yk 12
mussu81.................................kp 16/28...............................yk 4
Tarkse....................................kp 11/29-32............................yk 4
TaikaWiitta..............................kp 11/27-30............................yk ??
smirgel....................................kp 6(tai 30)/30...........................yk
tääl taas..................................kp 4/20-26.........................yk 6


Dora2010.................................kp??/??.............................yk
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
helmikuun................................kp ??/??.............................yk?
likat0406................................kp ??/??...............................yk
mwoana..................................kp??/??................................yk


Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
smurffiina84


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85


Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!
 
:'( :headwall: :( :headwall: :'(

Kiitos tsemppaajille, mutta
nyt taitaa ottaa koville tällä mammalla.

Kuten oon niin monta kertaa aikaisemminki todennu, että vaikka itse kuumeilen, niin en ole kokenut ystävieni raskausuutisia mitenkään kovin vaikeina. Kyllähän sitä kateus iskee, mutta silti vilpitön onnellisuus myös.

Nyt oon jälleen erittäin vilpittömästi onnellinen juuri saamastani ystäväni vauvauutisesta.
Oli kyl jännä, kun kylään ajaessani olin tuntevani menkkamaisen vihlaisun alavatsassa ja manasin, että ihan kiva, ei rätin rättiä mukana jos nyt hanat aukee. Ei sen kummempaa pettymystä.
Sillä samalla sekunnilla kun katse osui ystävättareni silmiin, tuli jokin aavistus, mutta kuten tiedätte varmasti, sellaiset ajatukset pyyhkii taka-alalle saman tien, varsinkin jos se on periaatteessa mahdotonta.

Hän kertoi ensin jotain muita jänniä uutisia, ja joka kerta mä odotin et sieltä tulee raskausuutinen. Kunnes se perkele sit myös tuli. Aivan ihanaa! Vaikka meille muille on kyllä tullut selväksi että ko. ystävätär ei ole aikomassa raskaaksi vielä pitkään aikaan. Kun oon ihmetelly miten hän on raaskinut luopua kaikista pieneksi menneistä vauvanvaatteista.

No silloin ei vielä tuntunu missään. Eikä kotimatkalla, tai vähän aatutti... Mut kotona ku isäntä kysyi oliko kivaa, niin itsehillintä petti, ja ekaa kertaa itkin ja yökkäilin ja vissiin vähän hyperventiloin kun jotenki saumat repes vaikka aluksi ei siltä tuntunu...

En jaksa uskoa että olisin raskaana vaikka kp:t ylittyny. Yritys ei ole ollut mitenkään kovin... miten sen nyt sanois... No ei oo ollu kovaa yriystä. Piste.

Mietin myös, että osuiko nyt omaan nilkkaan. Oon aikoinaan hokenu että "ei lapsia tehdä, niitä saadaan". Nii-i, aina oon ollu niin v***n viisas, kunnes nyt sit osuu omalle kohdalle.

No aivan se ja saa****n sama. :headwall:
Mä taidan pitää palstataukoa. En jää taustalle, koska tykkään lueskella ja seurata kuitenki päiviä täällä. Mutta ehkäpä jätän kirjoittelun vähemmälle. ja vauvakuumeesta puhumisen. Ja kohta yrittämisenki varmaan... ***kele.

Ja anteeksi.
 
No niin, lomat ohitse ja huomenna paluu arkeen.

Ihan ensiksi, mulla on kiertopäivät yhden edellä tuossa listassa. Eli maanantaina vasta 30/30. Viikonloppuna alkoi jännittää vessareissut, jos täti yllättää. Rinnat taas kipeät ja jotain vihlaisuja alavatsassa ja nivusissa silloin tällöin. Ja jotenkin sellainen olo, ettei ole tärpännyt... Olen kyllä ajatellut, että eihän tässä mikään kiire ole, mutta silti tulen pettymään, jos täti kurvaa paikalle. :/

Toivottavasti sulla Orwokki on jo parempi mieli. Näitä asioita on niin vaikea ajatella järjellä ja sitten joskus tunteet purskahtavat valloilleen.

Hyvää yötä ja kuullaan taas. Toivottavasti ei tarvitse tulla kertomaan huonoja uutisia ensi viikolla. B)
 
MAANANTAI 15.3.2010

Orwokki.................................kp 38/35..............................yk 10
Frutti......................................kp 34/27..............................yk 7
kekkis....................................kp 31/31-33.........................yk 2
Varpu30.................................kp 30/30..............................yk 2
Shamandalie...........................kp 27/??..............................yk 1
Minttis81.................................kp 27/28-38.........................yk 6
Lasihelmi................................kp 24/30..............................yk 15
Sssalla...................................kp 23/19-32..........................yk 10
gammi...................................kp 23/28-32......................... yk 5
Alba.......................................kp 22/22-26..........................yk 4
nahar.....................................kp 22/26-30..........................yk 3
Keffeli....................................kp 21/32-37..........................yk 4
Mädchen.................................kp 20/26-28..........................yk 5
höperö75................................kp 19/28...............................yk 21
töppänä..................................kp 19/32-35..........................yk 12
mussu81.................................kp 17/28...............................yk 4
Tarkse....................................kp 12/29-32............................yk 4
TaikaWiitta..............................kp 12/27-30............................yk ??
smirgel....................................kp 7(tai 30)/30...........................yk
tääl taas..................................kp 5/20-26.........................yk 6


Dora2010.................................kp??/??.............................yk
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
Helinäkeiju10..........................kp??/??........................ .....
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1
helmikuun................................kp ??/??.............................yk?
likat0406................................kp ??/??...............................yk
mwoana..................................kp??/??................................yk


Taustalla:

puupi
Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl
äitx2
UuTeEnNoUsUUn
smurffiina84


Haamut




Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta
Mintukas
sutulii
justiina83
Lihapulla
snowangel
syksyinen
Ella-83
kahvilla
Gitta85


Plussaonnea!!


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


 
Tulin vain kertomaan että tämä hätähousu teki testin ja tulos: Raskaana 1-2 viikkoa! :D :D Olen niin onnellinen! tein tosiaan clearbluen digitaalisen testin ettei jää haamut kuvittelujen varaan ja tämä oli tulos! :heart:
 
Varovaisesti tulen kurkkimaan tähän pinoon :saint:

Esikoinen on viis ja puoli vuotta, ja pikkukakkonen tulee parin viikon päästä puolivuotiaaksi..Ja vauvakuume alkaa polttamaan :D Tänään asiasta isännälle vihjailin, ja ei toi nyt kokonaan ajatusta tyrmännyt. Pillerit lopetin reilu kuukausi sitten erinäisiin syihin vedoten, ja nyt "ehkäistään" keskeytetyllä..Ellen sit saa ylipuhuttua täysillä mukaan hommaan.

kp:t taitaa nyt olla 13/ 26-? imetän pikkuisinta vielä niin ei kropan toiminnasta ole oikein hajua..Pienet oudot menkat oli tossa viikko sitten, ekat pillereiden jälkeen. Oviksen olin pongaavinani viikonloppuna..Näkee sit parin viikon päässä oliko tuntemukset oikeat.
 
Onnittelut helmikuun !! Saat pikkusen vielä tänävuonna :) eix jännää...
Orwokki koita jaksaa :hug: sullahan on jo ihan loistavat kiertopäivät??? Oiskos mahdollista et tunteenpurkaus johtus pienestä ihmeestä?? Tiedän kyllä NIIN hyvin ton tunteen, mun tuttavaperhe alko oottaan esikoistaan samoihin aikoihin kun me jätettiin ehkäsy pois ja nyt ne oottaa jo toista...aina ei elämä oo reilua ei.
Mites Frutti, kekkis,varpu30 ? Mikä on tilanne? kiertopäivät jo ruhtinaalliset
 
Moiks!
Teitä täälä jo aikamoinen joukko,mutta mahtuiskos mukaan vielä yks kolmatta kaipaava?!

Yritys alkoi tasan tänään ja täältä sitä ittensä taasen löytää :LOL:

helmikuulle onnittelut myös täältä, se on vaan niin ihanaa saada plussa siihen tikkuun, pienestä on onni kiinni. :flower:

Meillä on kaks poitsua, toinen on syntynyt tammikuus -07, ja toinen heinäkuus-08.Nyt sitten nousi hirmuinen kuume kolmanteen. Mulla nyt toki ollu toi kuume kroonisena koko ajan, mut isännyskin innostu asiasta ja pillerit heitettiin narikkaan vauhdilla!!! :D

Tässä ekassa kierrossa en jaksa vielä noita kierto päiviä laskea,pomppaan siihen kyyttiin sitte seuraavan kierron alusta.

Plussatuulia täältäkin suunnalta kaikille :whistle:
 
Onnea helmikuun. :heart: On niin aina ihanaa, kun jollakin täällä tärppää. Että on se mahdollista (ihan niin kuin sitä ei kahden lapsen äitinä muuten tietäisi :D )

Tervetuloa Harhaanjohtaja ja PoitsujenÄippä! :)

Alkaa olla niin jännät paikat, että ei tässä oikein muuta osaa ajatella, kuin että raskaana vai ei. Huomenna pitäisi tädin tulla. Viime kierto jäi päivää lyhyemmäksi, joten tänäänkin voisi jo mahdollisesti tulla. Menkkajomotukset eivät ole vielä alkaneet, rinnat on kihelmöiny jo useamman päivän ja koko ajan pahenee. Mistähän ihmeestä tuo rintojen kihelmöinti tuli mulle "oireeksi" saman tien, kun aloitettiin yritys?!? En käyttänyt mitään hormonaalista ehkäisyä ennen yrityksen aloittamista, ja nyt kun yritys viime kierrossa aloitettiin, tuli ekaa kertaa tissikipu. :eek: Viime kierrossa sen huomasi ainoastaan illalla, kun otti liivit pois, mutta nyt kihelmöinnin huomaa päivälläkin. Siksi ei ole kovin korkealla odotukset, kun viime kierrossakin oli sama oire, vaikkakin lievempänä. Loppukiertoon asti olen ollut ihan rennoin mielin, mutta nyt ajatukset pyörii tässä yhdessä ja samassa asiassa. Aargh....
 
tervetuloa uusille!

Kiitos kaikille onnitteluista :flower: todellakin on jännää mutta samalla myös pelottavaa, nimittäin kun soitin neuvolaan tänään kysyäkseni nuista vuodoista oli neuvolatäti sitä mieltä että mitä ilmeisemmin menee kesken... Mä niin pahoin pelkään että terkka voi olla oikeassa. Eilisen jälkeen rusehtavaa vuotoa ei ole ollut, mutta selkään koskee ja välillä alamahaankin niinkuin menkoissa, kipu nyt ei ole mitään todella pahaa mutta ompahan kuitenkin sellaista että se tekee meikäläiset jo vainoharhaiseksi. Oon myöskin pelotellut itseäni kohdunulkoisella raskaudella, siinäkun oireet ovat ilmeisesti toi rusehtava vuoto..mutta eikai tässä auta kun odotella.
 

Yhteistyössä